Dream come true dan. Spet.


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Tao
January 27th 2007
Published: January 27th 2007
Edit Blog Post

Let's chillaxLet's chillaxLet's chillax

Yup, the sanest idea is to just max n relax
Povzetek dneva: rana ura zlata ura - plaza Shark's Bay - scuba diving na otocku zraven nasega otoka - vecerja ob obali s petrolejsko lucko. Ah. Oh.
Shark's bay je bolj neobljuden del otoka zraven nasega dela in je res perfektno. Ce mi uspe, nalozim nekaj slik. Sla se sama, ker je Masa imela zehto. Ko sem ze skoraj odsla, se mi je pridruzila. Jaz sem potem sla z Buddha view diving school na POTAPLJANJE. Dodelili so mi enega instruktorja po imenu Robin, Svicar, 24-let - sploh ni slabo. Najprej me je na ladjici do tja naucil nekaj spretnosti in vescin obvladovanja opreme, potem pa smo to preizkusili v vodi. Potapljala sva se kaksno uro in pol in to le v dokaj nizki vodi (kaksnih do 10 m), pa je bilo ze toliko ziveza, da se mi je skoraj zmesalo. Kot bi plavala v akvariju s tropskimi ribami. Robin mi je sproti na neko tablico (taksno, kot smo jo imeli kot otroci, tisto "carobno" tablo, ki se z drsom neke palcke zbrise) pisal, katere stvore videvava - npr. trigger, squid, angelfish, butterflyfish ... Noro. Noro noro noro. Ne vem, kaj naj se recem.
Na poti nazaj na ladjici so nam postregli
Working on my tanWorking on my tanWorking on my tan

Getting tanned in the winter never seemed so cool
z lubenico in ananasom in mislim, da ni treba poudarjati, kako sem se prav po balkansko nabasala.
Nazaj "doma" sva se dobili z Maso, malo stusirali in pospravili, potem pa sli (20m) do obale na BBQ. Tam sva sneli dve Anglezinji, ki sem jih jaz spoznala na potapljanju, in se vedno sedimo ob obali in cvekamo. Punci sta star i19 let in sta na 6-mesecni poti okoli sveta. Kot kaze, imava z Maso mnogo vec izkusenj od njiju in sva jima skoraj kot nek vzor. Ce ne zaradi drugega zato, ker govoriva tuj jezik, kar onidve ne. 😊
To je za danes to. Kam greva jutri, se ne veva. Morda greva na Ko PhanGhan, ampak ni nujno, ker se priblizuje full moon party (mami, pobrskaj na internetu, zna zanimati tvoje mulce) in je baje ze vse zasedeno. Mogoce ostaneva tu se en dan, bova videli.

Advertisement



Tot: 0.044s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0242s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb