132.den - juifen


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Taipei
June 9th 2018
Published: June 10th 2018
Edit Blog Post

V noci este dohodnute dalsie stretko s cs.

Dnes smer dedinka juifen. Povodne som tu mal v plane ist turistikovat na teopot mt. ale ide se mnu cs, tak od toho upustam.

Na ranajky si davam vajcove placky a sojove mlieko. Sa ma pytala ci hot alebo cold. Tak hot.

V parku 228 to idem do seba hodit, cucnem si z mlika hned si obarim celu hubu. Extra horuce, som to musel vypluvat.

Na hlavnej zel.stanici zacina saskovanie s kupovu listka do ruifang.

Najskor tukam do automatov, tam moja destinacia nebola, tak idem na info centrum. Tam fasujem mapku a postup ako sa tam dostanem. Listok na lokalny vlak netreba kupovat staci prilozit easy kartu.

Tam vsak nemam uz kredit, dobit sa to da v 711 ale tam nenormalne vela ludi. Idem teda hladat automat, ten az pri metre.

davam kartu na vyznacene miesto, vkladam 1000td, reku zvolim si sumu 500td, no prt makovy, hned mi to dobilo za 1000td. Kurva, tym padom mi ostalo v penazenke len 300td.

Hladam atm, jeden nachadzam ale neni moznost zvolit ang, vsetko v cinstine, kurva. Tak prakticky idem bez penez. 300td tu je nist, taiwan je fakt draha krajina /v porovnani s ostatnymi kde som bol/

Pred vstupom na nastupiste sa este tetuli pytam ci idem dobre, ta mi na papier pise c.nastupista kolaj.

Pipam kartu, nastupiste 4a a cakam.

Pomalicky jem svoje ranajky ktore su uz neni take vrele.

Vlak meska 5.min. Kopa ludi, dokonca aj vlajeckovy guide sa tu objavuje.

Prihovara sa mi jeden taiwancan. Klasicky rozhovor, nakonec mi dava vizitku, je tour guide. Ang bola slaba ale dako sme sa dohovorili, este sa mu zapisujem do dennicka nech ma radost. Nasol som tam aj slovenske dakujem.

Nastupujem do vagona c.1, su pekne oznacene. Ten plny, tak na stojaka.

O dve stanice sa ku mne pridava cs.

Podla profilu ma 35.rokov ale vyzera na 28.

Furt sa smeje.

Celu cestu stojime, bo vlak napraskany, je vikend.

Vyskakujeme v mestecku ruifang, odpipavam sa a ide sa hladat bus zastavka do juifen.

Nechavam vsetko na cs, ta tam uz bola.

Ta sa riadi gps, to nas vodi kadetade, tak jej radim nech sa spyta miestnych.

Naviguju nas, po opusteny zel.stanice treba ist dolava, prekrocit cestu a tam je zastavka. Bus ide kazdych 5.min, rozne cisla.

Oproti zel.stanici kopa restik s jedlom.

Naskakujeme do busu, pipam karticku a uz sa vezeme.

Vyskakujeme o jednu zastavku skorej t.j. si pekne vyslapeme kopcek.

Vyhlad na more fajn, len hmlisto, kazdu chvilu sa moze spustit dazd.

Na schodoch pri chrame dava cs par drobakov mnichovy, ten jej dava cukriky.

old street je plna turistov , uzka ulicka je lemovana roznymi jedlami. Skoro vsade su free ochutnavky, tak tlacim do seba rozne jedla.

Neaky ten chram, vyhlad na more a kopce a to je vsetko.

Juifen teda nic moc, ono sa sem fakt oplati chodit len turistikovat, bo kopce su paradne. Samozrejme nesmu byt ponorone v hmle ako teraz. Sem isto este dojdem na spiatocnej ceste a skusim tu niekde prespat.

Po teste roznych jedal zacina poprchat.

Smer nazad ruifang. Tentoraz si kartu nepipam. Pipol som si ju na jeden kratsi usek /asi 5.min/ bo cs sa nechcelo slapat.

Tu uz pekne slnecno, cs ma este vabi na vodopad ale som dost utahany. Tak ideme nazad.

Na zastavke rozlucka, ja pokracujem este dve zastavky.

Vlak bol opat full, kopa trekerov.

Celu cestu zasa stali.

Zastavka na jedlo a po 6 hod nazad na ubytku.

Dnes uz ziadne stretko, i ked som kontaktoval pivovu cs zo vcera, ziadna odpoved.

Vecer v plane len vybehnutie von na jedlo ale zbadal som v dialke svetlomety a zacul hudbu.

Dostavam sa pesibusom az k National Chiang Kai-shek Memorial Hall.

Tu stanky, podium a ohradeny velky priestor. V nom cvici kopa ludi zumbu.

Prechadzka po nocnych uliciach.

Na veveru padam do loterie /siet hambacov/. hambac mini a nist moc chut. Ani by som sem neisol ale dnu sli pekne sikmacky tak som ich nasledoval.

Ocny kontakt tu na ulici vobec nefunguje. Asi treba fakt do sikmacky vrazit aby si clovek ziskal jej pozornost.

Kupujem dve piva a chrumky a od 21/00 popijanie v lobby.

Prichadza k stolu sikmacka z macaa. Ponukam ju chrumkami, ona mna cukrikmi a hned je zhovorciva.

Studuje tu kulturu, v plane ma ist o dva roky studovat do nemecka, jej mama je alkoholicka.

Uplne srandovna baba, uplne ma dostava ked mi vravi korean food shit alebo, bola som na vyhliadke 101 ale je to uplna blbost, som uplny pako,ze som tam sla, perli aj dalej, americania su neni pekny ludia.

Do pokecu sa zapaja aj cinan zo severovychodu. Tez tu studuje, odporuca mi navstivit public muzeum.

Pokec o roznych veciach ale nic zaujimave co by stalo za zaznamenie.

S babou s macaa dohodnute stretko na zajtra o 9/00, spolocne ranajky a prieskum okolia.

Zajtra mam este o 13/30 dalsie cs stretko, som zvedavy co to bude zac. baba ma dojst s friend /on,ona?/, v pondelok leti do nemecka.

To nemecko je tu fakt popularne.

Lucim sa s diskutujucimi a o polnoci smer postel.

Naklady :

Jedlo : 70td
Kolac : 50td
Dobitie easy card : 1000 td
Vlak taipei main st - ruifang : 44td (kredit)
Bus : 2x15td (kredit)
Jedlo : 50td
Vlak ruifang - taipei main st : 44td (kredit(
Jedlo : 100td
Hambac, cola, hranolky : 110td
Nakup : 102td (2piva 82+chrumky 20)


Advertisement



Tot: 0.054s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 25; dbt: 0.0354s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb