131.den - taipei


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Taipei
June 8th 2018
Published: June 10th 2018
Edit Blog Post

Ubytko opustam az o 12/00.

Cakal som na pc ale furt ho okupovala jedna sikmacka.

Pesibusom presun o 3km juznejsie do hostelu angels.

Check in az od 15/00 ale v pohode mozem ostat v lobby. No ja sa vyberam najst nieco pod zub.

Hadzem do seba nudle a nazad do ubytka. Vonku opat mega teplo a slnecno.

Baby a dokonca aj neaky chlapi tu nosia dazniky proti slnku. Premavka v pohode, nic strasne.

Az do vecera skoro na ubytku.

Dorm je az 18ks.Trojposchodove postele. Ja spim v strede. K mojej a najvyssej posteli vedie schodova konstrukcia. Miesto na vacsi batoh tu neni, ten si treba nechat v uschovni. Moj nastasti vojde do mini placu v pohode.

Hostel je v nakupnom centre, zachody su mimo hostela, da sa do nich dostat len pipacou kartou. Musim povedat, ze prvotny hostel bol o triedu lepsi.

V lobby su dva tv, free voda. Pranie je tu lacnejsie 30td a susenie 10td na 10.min.

Kopa japoncov.

Na vecer vybehnutie na dalsie cs stretko.

Najskor behnutie na nocny trh v okoli stanice daan station.

Tu sme si do kosika nakladali rozne jedla co sme chceli jest. Kukam na cs, z kazdeho dava len jeden kus /asi 5 ks rozne jedla/, tak reku nech prida,ze to bude malo. Je mi vysvetlene, ze sa vybera len jeden kus z toho co clovek chce jest, obsluha dolozi zbytok a ten ufrituje. Jeden chalan /tez beloch/ si nalozil plny kosik, ja by som spravil to iste. Nastastie ho na to jeden clovek upozornil. By bol inak prekvapeny keby dostane 20 balickov jedla a zaplati cez 1000td.

Jedlo mame, cul family market a nakup 18dnoveho piva. Toto flaskove pivo ma zaruku len 18.dni a chut fakt skvela. Moj favorit. Ale aj dost drahe, flasa 75td.

Toto jeme a pijeme v parku. Alkohol sa tu smie na verejnosti pit v pohode. Po dopiti jednej flase, skacem este pre jedno kolo.

Tak musim povedat, ze kazdym dnom je stretko lepsie a lepsie.

Po rozlucke este dohodnute stretko na jul, ked sa budem vracat do taipei.

Na ubytko prichod nieco po polnoci, okamzity spanok.

Naklady :

Nakup : 45td (melonovy chleba 25. + arasidove ryzove mliko 20)
Jedlo : 105td
Jedlo : 110td
Metro : 2x16d(kredit)
Jedlo : 40td
Jedlo : 220td
2xpivo :130td


Advertisement



Tot: 0.108s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 27; dbt: 0.0876s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb