Mokpo, Jeju, Busan & Seoul again

Asia » South Korea
January 11th 2011
Published: January 14th 2011

Mokpo Een stadje in het zuid-westen van Korea, zou dit gebruiken als transfer naar Jeju met de boot. Na aankomst bij infodingetje gevraagd hoe ik in een bepaald gebied moest komen en kreeg ook meteen te horen dat de boot de komende twee dagen niet zou gaan i.v.m. het weer, wind en sneeuw. Na een uur gewacht te hebben voor niks, omdat die bepaalde bus toch niet naar het gebied ging, besloten een t... Read Full Entry

Photos are below

Een toffe lunch!

DolharubangDolharubang
Dolharubang

Deze beelden zie je overal en is het symbool van Jeju geworden.
ManjanggulManjanggul
Manjanggul

Lavabuizen

14th January 2011

Wow!!
Hey John! Leuk je verhalen te lezen! je maakt een hoop mee zeg! Wij pikken vandaag onze camper op om nieuw zeeland rond te cruisen! Hebben er zin in! Helaas hebben wij nog niet zoveel foto's geplaatst, maar jij hebt mooie plaatjes geschoten hoor! Leuk om te zien! Enjoy China! Baai!!

Tot: 0.121s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 48; dbt: 0.0586s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb