198.den - presun andong


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea
August 14th 2018
Published: August 14th 2018
Edit Blog Post

Po dlhom case velmi skory budicek uz o 6.30.

Ranajky su az od 8.00, velka skoda, bo som si planoval spravit prazenicu.

Oproti 711 na hlavnej ceste cakam na hociaky bus. Vsetky idu do mesta.

Ukazujem najskor 1k w ale vodic vravi, este 200w. Tak hadzem 500w a vypadavaju mi drobaky.

Furt nevim kde dobit tmoney kartu, chuj mal som si ju dobit v soule.

Vyskakujem zrejme o jednu zastavku skorej ale nevadi, stanica je blizko.

Do odchodu busu zhruba 45.min.

V okienku bezproblemov kupeny listok, kartou sa platit nedalo. Avsak domacou kartou hej. Opat fasujem cislo 21.

Oproti davam najhorsu kelinkovu polivku za cely trip, dorazam sa este trojuholnikom plnenej ryze.

Vonku pred obchodom bordel.

Na nastupiste idem 10min pred odchodom.

Jeden vodic ma naviguje, aj ked nebolo treba.

Na nastupisti vietnamec, ktoreho na jeho ziadost fotim.

Bus opat 2+1, pohodlne sedacky. Tentoraz som si dal batoh do podpalubia.

Opat zaspavam, to asi tie pohodlne sedacky.

Okolie rovnake ako vcera len menej tunelov. Vcera ich bolo minimalne 15ks.

Bus nejde priamo ale ma dve zastavky + jednu na pispauzu.

Do ciela dorazam cca po 4.5hod.

Wikitravel neklamal, bus stanica v andong je premiestena mimo mesto asi 5km.

Na info mimo budovy , uplne mala budka, zistujem bus k zel.stanici c11 a c80.

Tak nazad cez cestu na bus zastavku.

Presli asi tri c11 ale ani jedno nezastavilo, boli plne ludi.

Tak co to, som na zlej zastavke abo co.

No nakonec jedna prazdna 11 zastala.

Mesto nic moc teda.

Plan vystupit pri zel stanici nevysiel, bo dementi nemaju bus zastavku oznacenu ako stanica ale volake debilne meno.

Tak som sa o jednu previezol a aj to chuj vodic skoro nezastavil.

Sedel som v prvom rade, zdvihol som sa a reku automaticky zastavi no on ne, az jeden spolucestujuci zmackol gombik a bus zastal.

Vonku opat peklo.

Prichadzam na ubytko do kaviarne, ta otvorena ale dnu nik.

Sam som si teda odlozil batoh do uschovne, pokukal okolo a siel von najst nieco pod zub.

Fakt sa vonku neda chodit.

Zapadam do neakeho noveho podniku.

Menu len v korejcine bez obrazkov.

Tetula vsak ochotna, mam jej ukazat na mobile co chcem. Keby som ja vedel.

Tak ju taham von a ukazujem na putac.

Po chvili mi donasa v hrnci ryzu so syrom. Ryzu som musel miesat aby neprihorela.

Syr bol excelentny.

Najedeny nazad do kaviarne. Furt nikto.

O 15.00 prichadza daky clovek, check in az od 16.00. Cakal tu aj korejsky par.

Dochadza dalsi clovek.

Konecne check in. Dostavam darcek, 2dcl nadobu na vodu a business class boarding card. Vyzera to ako letenka ale je to len popis mojej izby.

Davam to na instagram a ludia si fakt mysleli, ze budem niekam letiet biznis triedou.

Nuz dorm miesto 10 je len 4.

V lobby fra co cestuje uz 9mesiacov, caka ju este 6mes.

Za oneway letenku z kolumbie do japonska dala 1200€, kupovala to 3mesiace pred odletom.

No a letenku busan jeju kupila za 15€ pred tyzdnom. Ja take stasti nemam, stoji uz 38€, serem na to pojdem lodou ak ovsem ta nebude dako moc draha. Zasrane prazdniny.

Inak moc zhovorciva nebola ale zas ju chapem, clovek obcas potrebuje byt len sam.

Dala mi dva tipy co vidiet v okoli.

Hahoe village (to som mal v plane), o 14.00 vraj tanec v maskach a dosanseowon confucion academy.

Jedlo mi neodporucila, dava do seba kelinkove veci. Je tu 5 den.

Nevyhoda ubytka je, ze po 23.30 sa neda dostat dnu.

V lobby spravene naklady za taiwan, ak som vsetko dobre spocital 45dni ma vyslo cca 1200€. Suhrn sa pokusim spravit zajtra.

Okolo 18.00 von na vacsi prieskum.

Vonku furt strasne teplo.

V mestecku nic zaujimave. Ulicky, trh, kostol, chram a park. V nom rozlozene podium, dnes o 20.00 tam bude dake predstavenie.

Na jedlo som si vybral dobru blbost, slabu polivku s malom masa a k tomu ryza.

Po jedle som bol hladnejsi nez pred nim.

Nuz sadam si teda na pripravene stolicky pred podiom.

Tu kopa rodin s malymi detmi. Je jasne, ze to bude predstavenie pre deti.

Ludia vypisuju daku tombolu, jeden ujko mi to dava ale nicomu nerozumim.

Zacina sou. Herci vo fajn korejskych kostimoch najskor tancuju, potom spievaju, rozpravaju daky pribeh.

Zacalo to tym, ze ziaci dostali vysvedcenie, potom zrazu neaky podvodny svet, boj certov s dobrymi ludmi a zaverecna dakovacka.

Fajn spestrenie vecera.

V lobby len fra, ta neskor odchadza do izby tak i ja.

Na izbu prichadza korejcan, zhadzuje veci a odchadza.

Z lobby pocujem dva muzske hlasy ale fakt nevim kde spia. Mozno s babami ale zda sa mi, ze su tu oddelene dormy. No nevim.

Pc co je v lobby neskutocne pomaly, som sa tesil, ze poslem fotky z fotaku.

S nim som zatial neni spokojny, slaby zoom, blbe zaostrovania objektiv je furt spinavy. Ono ho nemam ako vycistit, bo vonku mam vsetko vlhke.

Zajtra ma prsat, no uvidime.

Naklady :

Bus 1-1 intercity terminal : 1.2k w
Bus sokcho - andong (8.20hod) : 24,4k w
Bus c11 z andong bus terminalu k zel.stanici : 1.3k w
Jedlo : 4.67€ (6k w karta )
Jedlo : 5.44€ (7k w karta)
Nakup : 0.78€ (1k w karta)
Nakup : 2.01€ (2.6k w karta)
2xgotaya gh, 4dorm, ac, share sprcha, ranajky : 21.14€ (27.2k w karta)



Advertisement



Tot: 0.107s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 24; dbt: 0.0905s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb