14.den - samal island


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 24th 2019
Published: March 2nd 2019
Edit Blog Post

Opat zobudenie okolo 8.30.

Cs som nikde nevidel, tak som sa vybral k moru.

Nuz ziadna plaz, len stromy, vedla rezorty ale co som videl jednu plaz tak nist moc. Vybeh do mora mali ohraniceny ako keby to bol bazen.

Pesi asi do 2km vzdialeno mestecka babak (tam sme dorazili trajektom).

Cesta v chladku, bo popri ceste vysoke stromy.

Mestecko ako kazde ine, nic extra.

Presiel som sa popri miestnom trhu pri mori. Klasika ovozel, ryby, pork.

Bocnou ulickou nazad domov.

Pri kruhaci stretavam zname auto aj s cs.

Tak nasadam a uz sa ostrovom niekam valime.

Najskor vyberali prachy, no prvy atm mimo provoz, zadarilo sa az v druhom.

Polnackou lemovanou palmami sa dostavame k stolarstvu.

Kopa drevennych dveri. Rodina cs si tu dala vyrobit postel. Mala byt hotova ale neni.

Krizom cez ostrov ideme na rybi trh. Musim zostat v aute, bo inak by predajcovia nadhodnotili ceny.

Beloch je i v tejto krajine kracajuci dolar ako mi povedala cs.

Na zapadnom pobrezi same rezorty, vstup na plaz je spoplatneny.

Obed mame rybaci. Na nom pracuju vsetci okrem mna.

Po jedle na mna padla unava, tak si davam dvojhodinovu siestu.

Inak tu neni co robit, clovek potrebuje motorku ale cesty kade sme sli autom nic moc na vyjazdenie sa. Mozno okolo ostrova je ok cesta.

Po schrupnuti na terase pisanie denniku. Rany na nohach sa moc nehoja, skor je to horsie.

Neskor ma joy zavola na rum s citronovou malinovkou.

Na plnu flasu rumu, polozili 3dcl malinovku a ono sa to same zacalo premiesavat. Ine fyzikalne vlastnosti ovladaju tito filipinci.

Vsetci traja mali uz v sebe jednu flasu. Ja som sa poucil a uz som len z poharika uchlipaval. Oni to do seba hadzali jedna radost.

Ang vedel len joy ale s pribudajucimi promile sa rozhovorili aj ostatny dvaja (mena neviem).

Jeden pracuje v rezorte kde cisty bazen, ma dvoch bojovych kohutov o dva mesiace bude turnaj.

Druhy (ten co ma sem doviezol) ma zasa budci tyzden zavod na motorke.

Rum dosol, tak 2jka spolu so zenou sli do mesta kupit piva na wasching.

Ked dosli zena bola riadne nasrana, bo chalan soferoval jak blazen. Samozrejme pod vplivom. Tu na ostrove jazdi kazdy pod vplivom ked sa zotmie. V meste si to vsak nedovolia.

Dve litrovky sa stiahli velmi rychlo. Musel som pit pivo s ladom. Ble.

Opat vybaveny nieco po 22.00 padam do postele.

To ma este dvojka volala do dediny na kura ale veru nesadal by som si za nho. Bol dost mimo uz.

Co som zistil filipinci na takejto malej dedine fakt nist nerobia len chlastaju a klabosia.

Joy vravel, ze vsetci filipinci mimo ilios su obrezany. Maju malych vtakov ale vykonnych 😊

Tato cast filipin je velmi lukrativna, preto su tu aktivny terotisti. Je tu dokonca ropa a zlato, mimo inehi tiez kopa bananovych, mangovych fariem.

Na veceru sme mali opat cerstvo zabite kura na sposob adobo.

Naklady :

Ryza, riasy, nudle (hrnciaren) : 50p
Voda 1l (711) : 25p


Advertisement



Tot: 0.068s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.049s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb