15.den - presun mati


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 25th 2019
Published: March 2nd 2019
Edit Blog Post

Rano mi bolo uplne strasne zle, hned vodova sracka a bolest brucha.

Dako som dal studenu sprchu, vcera namontovali. Cs pomalicky vylepsuje tento domcek.

Lezanie len v posteli a cakanie na 9.30 kedy vyrazime.

Uplne som umiral.

Nohy som si zalepil, zbalil sa, smer auto a trajekt.

Furt mi bolo nahovno.

Na trajekt sme dlho cakali na slnku.

Hladosi sa zastavili v mcdonalde. Drive in tu nemali.

Cs mi donisla hranolky a z blizkeho obchodu energetak cobra. To ma postupne stavalo na nohy.

Premavka dost velka ale vodici ohladlupny.

Cs vyhadzujeme doma, mini rozlucka. Dufam, ze dojde na svk, musim jej vratit pohostinost. Neplatil som s nou vobec nic, furt sa o mna starala. Fakt genialna cs.

Dvojka aj so zenou byvaju v mestecku panabo.

Tam sme sa dostali po prazdnej ceste.

Opatrne som do seba tlacil hranolky.

Vyhadzuju ma na bus stanici.

Tu kvazi prehliadka batohu.

Na nastupisti zistujem bus do mati. Prave odchadzal ale chlapik neleni, piska na pistalu, mava na vodica. Dobieham bus a uz sa vezem v non ac buse.

Opat nahadzujem kuklu a okuliare. Ono tu dost fuci, ked su pootvarane okna.

Sprievodca opat nema vydat, neskor mi dava prachy.

Cesta isla rychlo, obcas ma zabolelo brucho.

Sedel som na trojsedacke (ako u nas dvojsedacka). Obcas si niekto prisadol.

Ako vzdy i teraz to busu nastupovali cestou revizori a kontrolovali ci vsetko sedi.

Sprievodca vzdy dal revizorovy nacvakanu knizecku, ten si to opocital a nechal sa obdalec vysadit.

V mesteckach na bus terminali vzdy do busu naskakali predavaci jedla, ponoziek, elektroniky. Prvy krat som videl predavat i pizzu.

Ako sme sli do mojej destinacie okolo bananove a kokosove polia. Neskor aj ryzove policka.

Bananove trsy boli navlecene do modrych igelotov. Mozno aby skorej dozreli.

Pred/za mestami boli policajno vojenske kontroli. Niektore auta odstavovali ale hlavne motorkarov.

K nam do busu 2x nakukol vojak ci nahodu nemame daky nebezpecny balicek. No vsetko bolo len tak na oko. V pohode by sa v buse dala umiestnit vybusnina.

Prezident je tu velmi popularny. Dost ludi ma jeho nalepky na vozidlach.

Co hovoril joy, tak mimo znameho strielania drogovych paserakov zmenil taxy. Predtim vraj slo 70per do manily a ostatok ostaval tu, dnes to je naopak.

A je to aj vidit, bo na dost usekoch robia cesty.

Prichadzam do mojho mesta.

Ludia tu po mne dost pokukuju, cudzinci sem asi moc nechodia.

V pekarnicke davam kolaciku a kukam v mape kde su ubytka.

Prihovara sa mi chalan. Odkial som a blabla.

Smer ubytko chew lodge.

Neprejdem ani par metrov a zas dalsi clovek sa mi prihovara.

Ubytko jednoduche, najskor mi chceli dat ac za 800p, nakonec koncim vo fane za 250p. Podla net prieskumu by tu naookoli mali byt ubytka od 500p.

Turecky zachod a kyblova sprcha je spolocna, moc vabne to nevyzera.

Wifi nahovno resp ziadna. Takze treti den bez netu.

Dvere sa zamknut zvonka nedaju, dali mi vysiaci zamok (zaloha 50p) ale ten neni kde upevnit.

Najskor som si chcel pozicat motorku ale asi sa na to vyprdnem, bo hlavna cesta smerom na zapad sa preraba.

Hiking pri sleeping dinosaur view, vyzeral z busu len ako prechadzka po hrebeni. Sice fajn vyhlad na more ale ziadna ina vyzva a nohy mam aj tak v hajzli.

Uvidim aka bude situacia na dachcan beach. Ubytka nehorazne ceny (mam len jeden zdroj, pocitam, ze sa tam najde nieco lacnjsie ako 2000p).

Ono ak by sa nenaslo vratim sa nazad do mati a skratim si tu pobyt zo 4 len na dve noci.

Este musim vyspekulovat ako sa na tu plaz dostanem.

Po zotmeni vybehnutie von najst nieco pod zub.

Za bus stanicou trh avsak len ryby a ovozel, ziadne hotove jedlo.

Oproti trhu supermarket. Prvy krat pouzivam na filipinach kartu. Chcel som ju len prilozit k terminalu ale tato technologia sem este nedorazila.

Jedna tetula ma pustila, ked videla, ze mam len par tyciniek, vodu a energy drink.

Pri vstupe do obchodu nesmela chybat prehliadka.

Pri pokladni baba, ta mala nastarosti kasu a chalan co balil nakup do igelitiek. Tu som odmietol. Chalan velmi zabavny, hned sa opytal ci tu mam zenu, tak reku nech dosikuje sestru.

Vonku dost ludi po mne pozera, neturisticke mestecko.

Nakonec som zakotvil na grilovane kura. To som cele nezjedol a ani ryzu a dokonca ani pivo som nedopil. Furt mi je dako blbo.

Inak sa v tomto mestecku neda robit nic, mozno v druhej casti ale tam sa mi fakt nechcelo slapat.

Na izbe padnutie do postele uz okolo 20.00.

Lude okolo furt vybuchovali na dvere.

Net je len pri recepcii aj to ubohy.

Asi bola chyba sa sem srat len kvoli plazi.

Naklady :

Bus non ac panabo - mati : 212p
4xkolaciky : 30p
Chew city lodge, double bed, fan, share kyblova kupelka : 250p
Nakup : 1.1€ (revolut karta 64.65p)
Polka kurata, 2xryza, red horse 0.5l : 155p


Advertisement



Tot: 0.484s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 31; dbt: 0.2716s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb