29.den - sopka taal

Asia » Philippines
February 26th 2018
Published: February 27th 2018

Pomale vymotanie z ubytka okolo 9.00.

Docapovanie vody a smer ayala mall kde mam stretko s ludmi z cs.

Po polhodine prichadza american ross, ktory uci ang v cine.

Vcera to trocha prehnal s alkoholom, toto je tez jeho posledny den na filipinach.

S rodicmi mal stretko v el nidu a vsetci tam dostali sracku, zrejme z ladu.

Zhruba po 15.min prichadza busom z manily filipinka charlota.

Uz ostavaju len dvaja nemci, ktory to cele zorganizovali.

Medzi tym si nas uz odchytavaju dvaja tricyklisti. Vsetko dohaduje filipinka. Cesta tam za 150 a nazad za 300. Keby nemci nevybrali toto kokotske miesto ale vybrali pri rotunde v pohode by sa dalo aj zjednavat, bo tam je tricyklistov kvantum, no tu prakticky nist.

Nemci meskali dve hodiny, ross sa uz pobral prec a ja tiez, ked v zapeti vystupili z busu.

Tricyklista rychlo dobehol rossa a mohlo sa vyrazit.

Nemci sa ani neospravedlnili, vsetko zvalili na zapchu v manile, co bola samozrejme blbost.

Inac tricyklisti s nami cakali celu dobu na nemcov, takze to musi byt super lukrativny biznis.

Dole sa da dostat aj lacnejsie, len je to trochu nadlhsie jeepneym s jednym prestupom.

Cesta dole uplne super, sama zakruta, pekne vyhlady.

Soferi nas doviezli do ich rezortu. Jasne, ze uz bolo dost neskoro a kazdy mal pokrk meskania, tak hned bereme lod za 2000p. Zjednavat nechceli.

Nalodenie a smer sopka.

Pocasie naprt opat pod mrakom, dost velke vlny, tak to s nami dobre hadzalo.

Po vystupeni smer registracia a kupa listkov, ktore nikto nekontroloval.

V okoli same kone, co malo za nasledok, ze okrem prasnej cesty nas cakala obcas prekazkova hovnova draha.

Strasne vela ludi sa nechalo vyviezt pod vrchol na koni (500p).

Pred zaciatko lahkeho treku sa nam nukal guide (500p), ukazali sme na nasu filipinku a dal pokoj. Guide neni potrebny, neda sa zabludit.

Po ceste predavali vodu, pivo, kokosy.

Amik si dole kupoval vodu 1l za 50p a to som mu este hovoril nech si ju kupi v meste.

Obaja nemci tu hlavne trekuju, v taiwane sa chystaju bezat maraton.

Z okraja sopky super vyhlad na okolite jazero, hory a samozrejme jazero v kratery sopky. To sa krasne sfarbilo na zeleno pri dopade slnecnych lucov. Tych vsak moc nebolo.

Platime este zvlast vstupne na chodnik red lavam je odtialto krajsi vyhlad.

Na niektorych miestach obcas syci sira.

Po dlhom relaxe presun nazad na lod.

Pri cakani na nemca a filipinku (kondicia slaba) ma chalani znepokojili spravou, ze sa plati odletova tax v manile 750p, hned mi to aj vygooglili, no ja som vygooglil nieco ine.

Nazad na lodke sme si uz nemuseli davat vesty, tie sa davaju len cestou tam, bo na ostrove sidli pobrezna straz a udajne za to dava pokuty. Vestu teda mala len filipinka, ktora si ju vyziadala.

Cesta ubehla rychlo, v jazere je kopa rybych fariem, ktore vsak vlastnia cinania, tak ako vacsinu veci v okoli.

Dva tricykle nas vyviezli opat nazad, tentoraz nas vykladaju pri rotunde (velky kruhac). Uzaj padame na jedlo do miesteno retazca.

Dobra sprava, ostava mi nieco cez 400p. Takze hladom dnes nepomrem.

Nemci si este isli pofotit vyhlad na sopku, medzi tym pri nas zastavuje auto, ci chceme zviezt do manily, to odmietame.

Naskakujeme do dobre vychladeneho busu a smer manila pasay.

Busy chodia kazdu chvilu.

Pred a v manile sa dostavame do zapchy, cesta trvala cca 2.5hod.

V pasay rozlucka.

Prechadzam sa po miestnom trhu, v tom ,ze smerujem na letisko. Omyl.

Na trhu same oblecenie.

Davam postupne vysmazane chobotnicky, hranolky a ryzu s parkom.

Nabieham kadernikovy, predemnu je buzna ale fajn pokec, postupne ma chodi okukovat cele okolie.

Dostavam typ na coron (ten mam v merku uz davno), calagnaman island a kopu dalsich. Tie mi ma moj kamos poslat cez facebook.

Nocnou manilou cca 25.min pesi presun na letisko.

V 711 davam posledneho red horsa a uz letisko.

O 22.00 sa snazim dostat do vyhradeneho ostrovceka pre ludi co odlietaju. Jasne, ze debilna appka cebu pacfic mi zas vymazala let aj check in.

Tak na dobre slovo ma pustaju.

Free wifi sa mi nedari naladit, tak ficim furt na datach, este ich mam stale nevycerpane.

Dobijam mobil a cakam na otvorenie check inu.

Doplnenie vody 1.5l : 5p
Ryza, parek, fanta 0.2l : 45p
Banany 1kg : 50p
Voda 1l : 18p
Voda1l, pepsi 0.5l : 60p (25,35)
Red horse 0.33l : 39p

Tot: 0.064s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 24; dbt: 0.0427s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb