28.den - tagaytay


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 25th 2018
Published: February 25th 2018
Edit Blog Post

Konecne po par dnoch clovek oholeny.

Smer jeepney, kupa este troch plnenych guliec vysmazanych v oleji.

V jednej bol sur, sunka, dalsia mango a posledna nieco sladke.

Na jeepney stanovisti nic, len dodavky.

Miestny ma posielaju na bus stanicu, ta najdena na dve spytania.

Od jeepney je to cca 10.min, prva doprava a prva dolava. Ludia vedia.

Tu uz nachystany ac bus. Listok si pytam do talimatan.

Vyberci tentoraz necvaka ale trha listky v prislusnej hodnote. Uplne zbytocna spotreba.

Cez ulicku sedi filipinec so zenou a adoptovanym synom. Pozna ceskoslovensko, furt si ale mysli, ze sme pod nadvladou sovietskeho zvazu.

Po par metroch vystupuje.

Tesne pred mojim vystupom naskakuje do busu revizor, kazdemu kontroluje listky.

Vyskakujem a smer vrchol.

Ignorujem budku s poplatkom a postupujem dalej.

Po chvili mi dobieha domaci na skutry, nech sa idem zapisat do knihy turistov.

Zapisujem sa a chlapik pyta 50p poplatok za vstup + mi natlaca guida. Nasrat vamz otacam sa a smer hlavna cesta.

Trek mal byt uplna pohodicka, o poplatku som vedel ale myslel som, ze sa mi to prepece ako pri poslednych dvoch vystupoch.

Nuz skusam stopa, busy ignorujem,nemam prachy nazvys ale casu mam kopu, je len nieco po siedmej.

Asi po 15.min ma nabera miestny stary cinan.

S rodicmi sem prisiel este ako maly honk kongu.

Ma uz druhu zenu. Jeho prva zomrela, taktiez aj jej surodenci. Vravi, ze boli prekliaty.

Jeho dedko bojoval na filipinach a zabil neakych vyznamnych japonskych vojakov. Mal za to dostat odmenu ale nic mu nevyplatili.

Velmi sa mu paci “ demokraticky “ model ciny. Ale zaroven vravi, ze na vidieku je velka chudoba.

V ziadnom pripade neodporuca navstevu mindaoa. Par rebelov je i v tejto oblasti.

Mesto kde som spal je preslavene bankovymi lupicmi.

Pas v aute si nedava, ten si dava len na dialnici.

Cesta uplne super, paradny vyhlad na sopku a na vrchol kde som predvcerom bol. No vyhlad by bol lepsi keby nebolo pod mrakom.

Vysadza ma pri oliver plaza. Na cestu mi dava neake snacky.

Po vystupeni kazdu chvilu dostavam ponuky na tricykel.

Pri kruhaci nachadzam capovnu vody, super, cul sa mi rata kazde peso.

Na odporucanie cs idem do montain breeze hostel. Dorm za 450p, check in az od 14.00. T.j. cca 6 hod casu.

Nechavam batoh na recepcii a smer mesto.

Mesto nist, len dlha ulica, kopa premavky, furt sa nukajuci tricyklisti.

Vyhlad ziadny, vsetko zastavane. Sice dva som nasol pri kruhaci (ten hlavny, viac ich tu i tak nieje), no ale je moc zamracene. Mozno bude aj prsatm

Zastavuje ma aj chlapik na lod. Hned bez zjednavania dava cestu 1500p, berem si na nho cislo. Tricykel stoji 150p jedna jazda. Zrejme si to zajtra odslapem a dockam cs dole.

Posedavanie v nakupnom centre ayala.

Zastavka na obed, prejdenie sa popod vyskove budovy a od 1230 uz len citanie knihy na ubytku.

Zacalo poprchat, smer recepcia a ubytovanie.

V 4 dorme bude dnes plno.

Po sprche asi dvojhodinovy spanok. Uz som bol totalne k.o.

Na izbu prichadza skupinka francuzov. Dnes boli na ture na vrchole batulao.

Pokus o jedlo v mcdonalde neuspesny, karty neberu.

Tak smer metro supermarket pri kruhaci.

Nakup jediva na zajtra a na veceru.

Dnes bude tuniak z konzervy.

Capovnu vody mi zavreli pred nosom, sakra.

Na ubytku jedenie papaye, pitie jogurtu, dalej 2 konzervy tuniaka (uplna slabota, s rio mare sa to neda porovnat) a este celu pakel sladkeho chleba s kuskami sunky.

Medzi jedlom ucenie sa zakladnych indonezskych cisloviek. Veru uz mi to moc do hlavy nejde.

Naklady :

3x plnene gulky : 15p
Ac bus 6.30 balayan - talamitam : 39p
Doplnenie vody 1.5l : 5p
Ryza, mlete maso : 45p
4 dorm, share batheroom montain breeze hostel : 450p
Nakup : 4.70€ (295.40p revolut karta)


Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0458s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb