27.den - balayan


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 24th 2018
Published: February 24th 2018
Edit Blog Post

Noc uplne nahovno, vedla bola velka karaoke party, keby aspon pekne spivali ale nee oni musia zavyjat. Party skoncila asi okolo tretej rano.

Kyblove umyvanie (do kybla sa napusti voda a potom mensou naberackou sa clovek umyva)

O 600 smer plaz.

Na ranajky oproti sm mallu nezvycajne aj mini klobaska, samozrejme sladka.

Plaz s ciernym pieskom, kopou lodi,,odpadkami a cerstvymi ludskymi hovnami.

Clovek dosol k moru, vysral sa a isol dalej.

Rybari v plnom nasadeny, opat ma vsetci nenapadne sledovali, ti odvaznejsi aj zdravili.

Cez dost chudobnu stvrt presuj na hlavnu cestu.

Zastavka pri fajn kostoliku san roque.

Takze idem smer dalsie nezname mestecko balayan, tam noc a presun do tagaytay. Cestou mozno lahsi trek na talamitam (opat ma byt povinny guide)

Jollibee oslavuje 22vyrocie, vonku balony, hudba. Hadam daju aj neaku akciu nech ich mozem navstivit.

Po hlavnej ceste smer Basilica of St. Martin of Tours. Tu uz pred osmou kopa ludi. Prakticky vsetko full.

Kopa ludi vo fialovych trickach san diego. Asi daky zraz.

Bazilika fakt paradna. Vnutri omsa, spev.

Vonku predajcovia roznych snackov.

Navstevnici pobehuju s mobilmi, fotakmi, cvakaju selfie ostosest.

Ked mam pravdu povedat fotak uz moc v mestach nepouzivam.

Po odpocinku som sa neako zatulal na miestny trh, opat vsetci vyjaveny, ze vidia cudzinca.

Na trhu ma zaujala vyroba klobasok, to som zatial este na ziadnom nevidel. Klasika proste, do criev pchali pomlete maso s prisadami. Zas nic svetaborne to nebolo.

Po hlavnej ceste siel akurat vyrocny jollibee sprievod, motorky s balonmi a dva mensie nakladiaky, na ktorych tancovali ludia spolu s maskotmi.

Po dvoch spytaniach nachadzam jeepney do dalsieho neznameho mestecka balayan.

Znova sadam za sofera a zasa podavam peniaze.

Vyskakujem na konecnej.

Moje kroky vedu do ubytka Espineli Lodge, ktore je na google mape.

Opat hodinovy hotel, prva ponuka za 500p dvojlozak s fanom, no nakonec dostavam za 400p jednolozak. Len to ma hacik, musim dojst az o 18.00. Fakt debilita.

Batoh nechacam u recepcneho a hor sa do mesta.

Zastavka v budove miestneho trhu, po dlhej dobe hranolky.

Nakukol som aj do jedneho supermarketu, ale zadne potraviny. Pri vychode som si musel dat dole aj klobuk, bo co ak tam mam nieco skovane.

Prichadzam k moru, tu plavanie nehrozi. Plaz ziadna, spina a velke vlny.

Kotvim nakonec v Balayan Baywalk. Par pristreskou plnych deti.

Lahinam do jedneho a relaxujem.

Asi po dvoch hodinach smer mesto.

Na mape som videl zelenu skvrnu, tak reku park, no hovno, cinter to bol.

Po kuknuti konca basketbaloveho zapasu este motanie sa po mini centre, kde fakt nic neni. No jeden fajn kostolik ale to je vse.

Na ubytko prichadzam o hodinu a pol skor. Tak cakanie v chladku s recepcnim(22r) a klasicky pokec, odkial som, co robim atd.

Zistene, ze priamy jeepney k mt.talamitan nejde.

V meste som asi prvy turista za dost dlhu dobu.

Neskor prichadza dalsia recepcna. Udajne 19r ale vyzerala na 28.

Presne na minitu sa dostavam do izby, fasujem mydlo, sampon a uterak.

Sprcha nejde, tak si pytam kybel s malou naberackou.

Zistena velmi ale velmi neprijemna vec. Nemam dost penez, na den mi to vychadza 80p (500p odlozene na dalsie ubytko, 1000p na sopku taal, 130 na presun do tagaytay + manila).

Cul nevim ci som sa vcera zle preratal alebo som volade stratil 500p. Ale asi skor to prve.

Nuz plan je ist teda jest do mcdonaldu alebo jollibee, kde mi mohli brat karty.

Plan dobry ale po prechdzke miestnym mini trhom si davam fajn vyzerajuce a chutne jedlo. Pork, vajco a zlta ryza. Este k tomu polievka ale to fakt len taky vyvar bez nicoho.

Zajtra opat budicek o 5.00. Mal by som sa uz aj oholit, strihanie necham na bali.

Naklady :

Ryza, vajco, mini klobasa : 40p
2xkolacik : 10p
Mcdonald zmrzlina : 10p
Jeepney lemery - balayan : 37p
Hranolky, napoj : 30p
Ryza, ryba, pepsi 0.2l : 55p
Mcdonald zmrzlina : 10p
Kokosova stava : 10p
711, pepsi 0.5l, voda 1.5l : 68p (35,33)
Ubytko Espineli Lodge, singel fan, bathroom kybel 12ho : 400p
Ryza,pork, vajco : 50p


Advertisement



Tot: 0.748s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.5097s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb