30.den - presun do padangbay


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Padangbai
February 27th 2018
Published: February 28th 2018
Edit Blog Post

Po polnoci sa vyberam teda na check in.

Kontrole ukazujem screen letenky na mobile, nabieham k prepazke.

Nuz chyba, je to len pre domestic lety, mam ist o ulicku dalej. Tam ale este nik.

Smer poschodie kde je kopa restik, no clovek si toho moc za 52p uz nekupi.

Objavujem konecne pohladnice, za 3ks su chcu 180p , tak nist. Aspon mam dobry dovod sa sem vratit.

3 hod pres odletom uz checkin funguje.

Podavam babe pas, v ruke drzim falosnu letenku na vystup z indonezia, no ta mi je zbytocna, bo ju vobec nepyta.

Prideluje mi sedadlo 1c, aby som mal kopu miesta na nohy.

Smer security, to otvaraju az o 2 rano, tak teda nazad do chranenej zony, kde sa mi neako dari zaspat na nepohodlnych sedackach na pol hodinku.

Na letisku uz dost velky ruch.

Uplne ma tu sere nedostatok smetiakov. Na kazdom kroku len smetiaky na separovany odpad ale na supy od bananov nikde.

Prichadzam na security.

Nieco sa im nepozdava, najskor som myslel, ze asi pol litra vody co mi este ostalo. Ukazuje na batoh, tak davam von hygienicke vreco. V tom to neni.

Aby sme nezdrzovali bere ma k druhemu rontgenu, male noznicky. Vytahujem ich, ukazujem na zakrivenu cepel. Nezabera, su zabavene. Hlavne, ze pri domestic letu nebol problem z manily.

Nastup do lietadla v pohode. Premierovo sedim v prvej rade.

Lietadlo neni moc plne.

Letusky vyzeraju, ze su nove, furt studuju manual, obcas ich usmerny starsia letuska.

Nesu kavu pilotom. Jedna sa postavy pred dvere do kokpitu, druha vozikom s jedlom zatarasy ulicku pri zachode, vytuka kod a uz je dnu. Tak taketo bezpecnostne opatrenie som este nevidel.

Let zvacsa predriemem.

Fakt je sranda sledovat tieto neskusene letusky, furt ked sa im nieco nepodary len sa smeju. No ono sa smeju furt ale nenutene od srdca, sak filipinky.

Po pristati minam kopu atm a rychlo na imigraciu,co som zistoval ma trvat nehorazne dlho.

Predemnu kopa finov a len dvaja colnici. Neskor prichadzaju posily tak to uz odsypa.

Otazka len kolko tu planujem ostat, bum a uz mam dalsiu peciatku v pase.

Po vyjdeny z letiska sok, fakt velmi prijemna architektura, vegetacia a otravny taxi muzici.

Mensie splasene pobehovanie a hladanie atm.

Predomnou dve svedky zablokovali atm. Ne aby uz isli snachystanou kartou oni ju budu hladat pred masionou, potom straaasne dlho rozmyslali co maju zmacknut ked bola iba jedna moznost ( varovanie aby si ludia davali pozor pri zadavani pin), dalsie dlhe rozmyslanie ako vyberu 5mil, ked atm dava max 1.25mil. To som uz nevydrzal a vravim max milion, tak to vzdali a sli k dalsiemu atm.

Ja revolutom vyberam len 500k, bo mam limit 200€ mesacne bez poplatku. No nakonec tak ako aj na filipinach po nalogovani do appky zistene, ze poplatok bol 0.59€.

Pesi busom k cestovke perama. (Jl.raya legian)

Vonku prijemne teplo.

Vau, ja som niekde v europe a nie v azii. Ulicky posiate europskymi restikmi, vsade samy resort, hotel vyssej kvality a plno bielych.

Samozrejme nesmu chybat pokrikujuci taxi, ci mototaxi.

Nasadil som sluchatka a bol pokoj.

Transport do padangbay ide o 10/00, t.j. za 15.min. Platim 75k a zistujem kedy to ide nazad. O 9/00 + cesta 2 hod, to by som mohol byt o 11/30 na letisku, leti mi to 12/50, no uvidim este, mozno noc pred odletom ostanem v kute.

Do cestovky prichadzaju aj dvaja slovaci co sa vracaju domov z australie (1.5 roka a druhy 0.5roka). Chystaju sa do ubudu, kontroluju ceny v cestovkach (60k).

V australii toho moc nevideli, prakticky boli len v okoli golden coast. No nevim keby som tak dlho niekde by som isto vybehol.

Na bali doleteli len vcera a tez su zhnuseny, plaze tu v okoli preplnene, po ubude idu na gili.

Este pred nastupom do dodavky musim spravit checkin.

V dodavke sme 6, takze poloprazdna

Na moje prekvalenie ideme cez ubud, kde vykladame 4 ludi, menime dodavku a priberame dvoch ludi.

Jedneho starsieho nemca, ktoreho sa sofer pyta kde ho ma vyhodit, on na vsetko len prikyvuje.

Som uplne k.o. vacsinu cestu pospavam ale to co som videl mi stacilo.

Ubud veru nie, jedna dlha ulica lemovana domamy a roznymi muzeami (niektore vyzeraju pekne, myslim budovy)

Fakt nechapem co sem ludi laka ist.

Neake tie ryzove policka zacinaju az za mestom ale tez zadna slava,,proste normalne policka, ktory je vsade tucty.

Po dorazeni do pristavu hladanie ubytka. Skoro vsetci z posadky smer gili.

Prve ubytko 150k, zjednane na 100k bez ranajok, dalsie 170k na 150k, 170k na 130k, nakonec kotvim teda v serangan inn II, kde zo 150k na 100k s ranajkami (som zvedavy).

Izba velka dvopostel, nad vchodom 3 hakove krize pre stastie, velka kuplna a vetrak nad hlavu.

Platim prve dve noci ale majitelka mi ukazuje nech este pockam, bo dosli hostia a ti to maju za 150k. Tak nech neprezradim tuto zlavu.

Po ubytku mini prieskum malej dedinky.

I tu je dost zapadniarskych restik s par hostami. Taktiez aj neake potapacske skoly. Jedna by mala patratit slovakom, tu mam v plane neskor navstivit.

Usmevny bol jeden vycvikovy bazen kde bola voda po pas. Tak tam sa toho clovek fakt moc nauci.

Siel som kuknut aj restiku pri policajtoch co odporucal markoff vo svojom denniku, no ta uz neexistuje.

Padam teda na bakso oproti. Pytam sa na cenu, 10k. Ok, cene mozno sli hore.

Nudlova polievka (uplne tenke slize) s velkou gulou masa a par mensimi. Chut nic moc ale i tak prijemna zmena po filipinach.

Nakup 1.5l vody, otazka ci chladenu abo normal. Tak normal, 10k, otacam sa, zrazu je 8k. Co som kukal po pristati cez vyklad do jedneho obchodiku tak cena tam bola za liter 6k

Na ubytku sprcha a konecne spanok.

Po 5 hodinach vybehnutie ulicou rovno od ubytka co smeruje na hlavnu cestu.

Dost mensi sok, bo vsetky lokalne jedla uz o 20.00 pozatvarane. Cez den ich bolo par pri parkovisku.

Padam teda do prveho otvoreneho. Nasi gorem za 15k, zjednavat nechcela.

Konecne jedlo aj s neakou chutou.

Domaci mi potvrdzuje, ze zajtra o 9.00 a 17.00 tu je neaka ceremonia.

Nieco vravel aj cez den nadhanac na lodne vylety, vraj bude vsetko zavrete a nech si radsej kupim vylet a idem s nima.

Samozrejme je to blbost, co mi potvrdil tento clovek a aj domaca na ubytku.

Po jedle sa ma pytala predavajuca ci som ok. No moc nie, este potrebujem dospat vcerajsiu noc.

Na ubytku dopisanie predchadzajuceho dna, poslanie fotiek na drive a spanok.

Nastastie wifi uz ide, ked som sa ubytovaval nesla.

No a hajzel nesplachuje, netece do nho voda ani po otvoreny ventilu, tak splachujem kyblom.

Zajtra pojdem kuknut tu ceremoniu, ktore startuje pri chrame, zaciatok ulice silayukty od hlavnej cesty a neskor laguna blue beach.

Naklady :

R = indonezska rupia
K = 1000

Vyber 500 000 r = 29.72€
Poplatok za vyber : 0.59€
Perama transpirt kuta - padangbay : 75k r
2 noci serangan inn 2, singel, fan, bathroom, breakfast : 200k r
Bakso : 10k r
Voda 1.5l : 8k r
Nasi goreng : 15k r


Advertisement



Tot: 0.08s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0559s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb