22.den - presun do lapu lapu


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 19th 2018
Published: February 19th 2018
Edit Blog Post

Opat ako kazde rano aj cul ma budia fanatici co idu o 4.00 rano do kostola.

Plan ist na 7.30 lod sa nedari. Bo majitelka tu neni. Od jedneho ubytovaneho ziskavam mobil na nu.

Skype funguje a po 10.min prichadza.

Pranie jej neplatim, bo ho nepytala ale aj tak by som jej nist nedal za tu stratu 2 triciek.

Inak na recepcii som cakal dobru hodinu kym sa mi podaril ziskat na nu kontakt.

Zatial som nahraval nove foto na flickr. Pricom zistene, ze do albumu bohol sa nahralo len 14 fotiek miesto 70. Nuz doplnit ich uz nemozem, bo som ich vymazal z mobilu a drive su uz tez neni. Tu ich vymazala miriam, samozrejme pred tym ich stiahla do mojho pc.

Ten vyvoj inak pokrocil od mojej poslednej cesty. Cul si ani poradne nevim predstavit cestovat bez mobilu a netu.

Hehe v timore to bude sranda, sice tam mi bude chybat asi len net, bo mapy mam offline.

Do pristavu to mam cca 10.min pesi.

Kupujem drahsiu lod (10p), co vyraza 8.30.

Hned vedla okienka je stolik, zapisujem sa do knihy pasazierov a platim 5p fee.

Samozrejme sa plati pred vstupom k lodi dalsi poplatok 5p.

Bez ranajok smer cebu.

Na lodi zistene, ze som na ubytku nechal plachtu na plaz.

Kurnik jedno ubytko a trojita strata a to som na ceste len 22.den.

Este ma napadlo co mi fini vcera odporucili v juznej amerike, boliviiu. Lacna a pohodovy ludia. No ale najskor musi naskocit neaka zaujimava cena z azie.

Dnes som sa tesil na novu akciu airasia ale moj len uz zdrazel na 68€, mal som to kupit ked to bolo za 52€. No nist cakam dalej na letenku z kota kinabili na taiwan. Lety z taiwan do sappora zatal 120€ s prestupom v tokiiu. Zo sappora do kl cca 150€. Takze furt plan len po malajzijske borneo.

Na lodi sa viezol aj ceres bus smer cebu a jedna sanitka aj s pacientom, nevyzeral najlepsie.

No po pristati nasledujem ludi a berem druhy ceres bus smer cebu.

Ono je lacnejsie zobrat bus len do/z pristavu hagnaya ( rozdiel az 55p pri ac, keby to vim tak cestou tam berem len do pristavu a nie az do santa fe)

Soferovy a predavacovy listkov vravim, ze chcem vystupit pri pacific mall, je to odtial blizsie k cs a prakticky aj na letisko.

Bus opat potiahnute sedacky igelitom, klima na 22c.

Cestou naberame par pasazierov, naskakuje aj predavacka pochutin. Po predaji vystupuje, za zvezenie nechava jednu pochutinu aj soferovy.

V buse nam pustili najskor snehulienku a potom snajpera so segalom.

Vyhadzuju ma pri pacific mall, smer peso na letisko.

Kupujem si banan na palicke, predavacka vravi nech chvilu pockam, da mi cerstvy. Samozrejme si hned opalim jazyk.

Objavuje sa prve doterne detsko. Give me 5 peso, uplne vytrvali, isol se mnu hadam aj 50m.

Za krizovatkou odchytavam jeepney c.23 (googel maps poradili). Nastasti je skoro prazdny.

Cakam kolko zaplati baba co se mnu nastupovala, dava 8p, ja davam 10p, sofer mi vydava 2pm.

Vyskakujem pri marina mall. Som tu o hodinu skor ale to nevadi, cs uz startuje pre mna.

Obchodak este nema otvorene vsetky prevadzky ale i tak je tu dost ludi. Jollibee a mcdonald nesmu chybat.

Na skutri prichadza kate.

Este nikdy neriadili skuter s dvoma ludmi, tak to idem skusit ja. Po 5m ma zastavuje, nemam prilbu. Vraj to tu pokutuju.

Tak mi vola grab cez svoju appku. Sofer zacina sledovat skuter.

Po vystupeni a platbe (da sa aj kes) stary trik ked mi nemal vydat 400p, nastasti mama mala 100p.

Byva skoro uplne pri letisku, bohuzial z druhej strany.

Doma je jej mama, kate musi nazad do prace, dojde az o 1900.

Zajtra tez robi.

Odchadza, ostavam s jej mamou, ta ang moc nevi.

Chysta mi kura, ryzu a konecne aj zemaky. Jupi zmena.

Ma 4 deti, 3 v cebu, jedno v manile. Vsetci uz maju rodiny.

Kukame tv, fakt sranda, nehovoria ani ang ani filip ale mix. Jak u nas madari asi 😊

Inac cul jak kukam tu tv, ma napadlo ako som bol vcera na sejku, musel som si prisadnut k 3 osobam.

Zrejme velmi zname na ostrove bo ich kazdy zdravil. Matka, syn trochu viac pritepleny a jeho kamos. Najskor sa mi ponukal a neskor uz mi dohadzoval aj svoju matku. Cinania a japonci filipincom smrdia (teda aspon tomuto)

Som sa po 22.dnoch vazil, aktualne mam 80kg, co je pokles o 6kg.

Po prichode cs pokec.

Tak mensie zhrnutie : ma vlastny dom, pri letisku, obcas u nej prespava mama, na skutri sa este len zauca, buduci mesiac ide do japonska na 10dni, do europy mozno dojde v roku 2020, chcela mi dohodit kamosku, ktore chce len aby jej niekto urobil dieta, zajtra idem s jej mamou na nakup na lokanly trh, ja spim na poschodi v jej posteli, oni dve na prizemy na matraci, v zachode nemaju hajzlopapir (ten musim volade ziskat, bo uz mam posledne balenie servitkov), taktiez aj ona sa zmienila o tom, ze cinania a korejci smrdia, filipinci nemaju radi cernochov...ostatne asi az zajtra bo som uplne k.o.

Naklady :
Lod santa fe - hagnaya : 180p
Fee vlade : 5p
Fee pristavu : 5p
Ceres ac bus hagnaya port - cebu : 170p
Najdene peniaze : +5p
4xmaso na palicke : 60p (40+20)
Banan na palicje : 10p
Jeepney c.23 za total benzinkou - pacific mall : 8p
Grab taxi : 57p


Advertisement



Tot: 0.039s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 27; dbt: 0.0231s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb