21.den - bantayan island


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 18th 2018
Published: February 18th 2018
Edit Blog Post

Rano zaplatenie sefke este jednu noc. Oznamenie, ze mi chybaju dve tricka. Isla ich kuknut na snuru ale neboli tam, baba co to prala tu neni. No super, odlahcenie batohu som si predstavoval inak.

Opat davam 500p zalohu za kluc a smer plaz.

Tu sa davam do tiena pod palmu pri blizkom rezorte. No ono to asi uz patri k rezortu ale nik ma nevyhana ani zametac co tu upravuje piesok.

Na deke zjedene ranajky, kolaciky s ananasom.

Kupanie, citanie knihy, posuvanie deky podla tiena.

Na obed si davam konecne grilovane banany.

Na plazi sa ale dlho neohrejem, musel som rychlo utekat na zachod.

Planovanie trochu indonezie.

Neskor na plazi stretnutie s talianom, ktory moc spokojny s novym ubytkom neni, ma vedla karaoke bar.

Na filipinach ostava 2 mesiace. Samozrejme, ze si na taku dobu musel vybavit viza.

Odtialto ide na negros, z palawanu bol sklamany, vraj uplna humusaren tam uz je.

Nakonec aj on mal stratu v prani, dosiel o jedno tricko. Baba co to prala ale uz dostala vypoved. Nevim ci som ho dobre pochopil ale za tyzden dostavala 500p, tak si asi chcela privyrobit kradnutim triciek.

Furt sa dnes pri mne pristavovali predajcovia peral a koralov. Ale neboli moc doterny, stacilo pokrutit hlavou.

Doplnacka vody bola uz o 1700 zavreta. Kurva budem muset kupit drahu vodu.

Zastavka na banana sejk. Ten uplne bez chuti. Jednoznacne si tu davat len halohalo. Podnik je cca 100m na pravej strane od ubytka smerom do centra. Je cely zlty. Vedla je cukraren, tu robia sejky za 45p ale mensie ale zasa mozno lepsie, neskusal som.

Na ubytku finsky par, ktoremu som v piatok dal radu nech radsej vyuziju na hladanie ubytka sluzby tricyklistu, co vyuzili. V prvu noc nasli najlacnejsie ubytko za 1800p (vsetko full).

Na ceste su uz 14 mesiac. Toto je ich poslesny mesiac a navrat nazad do zimy.

Na tomto ostrove ostanu cely mesiac (uplna nuda tu je, max na 5 dni).

Odporucili mi severnu sumatru a perhentian island. Lubilo sa im aj thajsko.

Na veceru opat bbq, tentoraz pri miestnom trhu. Opat dostavam sacok na ruku.

Dnes je nedela, zrejme den ozralstva a karaoke. Fakt tolko opilich filipincov a karaoke som tu este nevidel.

Na ubytku dve baby z walesu. Presne ten typ co kurvi vsetky este nie moc turisticky zasiahnute miesta.

Zajtra lod, bud o 7 alebo 9, chytenie busu a smer cebu.

Bus budem brat az z pristavu hagnaya. Najlepsi keby isol bez ac, ten je lacnejsi. Vyhodit sa chcem nechat pri pacific mall, odtial je blizsie do casti lapu lapu kde ma bude cakat cs.

Dnes nepotesila appka fio banky, na zmenu limitov karty to chcelo neaky kod, ha len ten si nepamatam resp som myslel, ze mi pride na mobil. Tak teda limity vyriesene cez web.

Grab mi po revolut karte, nezobral ani visu od mbanky ani mastercard od fia. Kurnik a grab tu dost fici, taktiez v indojezii. Este musim dojst na to ako tam zaskrknut platbu v hotovosti, to by bolo po probleme (chcemcto vyuzit na presun na letisko 21.2 v cebu)

V obchode som zacul skupinku slovakov, jedna cast hovorila po nasi, druha po hunsky.

Este k poistke a k zubarovy, prachi mi naskocili po tyzdni od ohlasenia a zaslania vsetkych dokladov (blocek, popis roboty, potvrdenie o preventivnej prehliadke). Dufam, ze sluzby poistovne uz vyuzit nebudem musiet.

Naklady:

Bantanaya cottage singel, fan, share kupelka 1 noc : 400p
6ks kolacikov : 23p
Ananas : 50p
Capovanie vody 1.5l : 5p
Banan na palicke 10p
Bananova placka : 10p
Preplatenie zubara od poistovne : +23.26€
Bananovy sejk : 50p
5xpork na palicke, 2xmala ryza : 60p (50+10)
Voda 1.5l : 30p


Advertisement



Tot: 0.047s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0254s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb