19.den - bantanaya island


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 16th 2018
Published: February 17th 2018
Edit Blog Post

Rano ma zas zobudila pojazdna volavka do kostola.

Okolo 7.00 si zacinam vsimat zvyseny pohyb novo prichodzich resp len hladacov ubytka.

Povodne som chcel vyrazit do mesta az po 10.00 ale toto kvantnum ludi ma vyprovokovalo ist skor.

Chodim od jedneho ubytku k druhemu, vsetko full a co bolo volne tak mega draheho (ono keby som nebol sam tak by sa to zo zavretymi ocami dalo).

Zistujem info od motorkarov, onicom lacnom nevedia. Dnes je cinsky novy rok a hlavne predlzeny vikend.

So sklopenymi usami po dvoch hodinach prichadzam nazad na ubytko.

Tu dostavam ponuku od domacej, ze ak chcem mozem za 500p zdielat ac bungalovov s vlastnou sprchou s talianom. Tak to berem, zajra sa ale zas budem stahovat do hlavnej budovy.

Davam si tu aj oprat a objednavam motorku. Ha len s nou take iste problemy ako s ubytkom, vsetko je fuc (je okolo 11.00).

Idem skusit stastie do mesta. Pytam sa riadica dopravy, ten hned nechava svoju cinnost a rozbieha sa hladat mi motorku, bez uspechu.

Dokonca ani mototaxi nic nevedia zohnat.

No nist, tak padam pod palmu na vcerajsiu plaz. I tak som spaleny a slnko prenika i cez tricko.

Relax, sledovanie ludi, obcas plavanie.

Na breh sa vylodila skupinka cechov, uzaj k nim startuju predavaci peral. Zacina nekompromisne zjednavanie.

Na plazi dalej sledujem grupu filipincov. Robia rozne hry.

Sefkyne im skovaju vajco do piesku, to po najdeny treba obalit papierom a naslesne ich protivnici sa jednym hodom snazia vajce rozbit.

Cestou nazad zastavka na halohalo. Prisadaju si aj dvaja cyklisti, cesi.

Na ubytku fajn sprava ako som lezal v hammacke. Mam couchsurfing v cebu, lenze baba sa este len uci na motorke a ja si asi netrufnem ist s dvoma ludmi, tak z miesta stretnutia ona pojde na motorke a ja na taxi (grab dufam, bude fungovat).

Debilna appka od cebu pacific, furt mi tam miznu lety, boarding pass. Pre isto som si spravil screenshot.

Ako si tak lezim, dojde obsluha, ze motorka je pre mna pripravena. Kukam, sak som chcel az na zajtra. Tak nist teda.

Na plazi strasna kopa ludi na zapade slnka.

Davam si kokos, fakt obrovsky. Po vypiti mi ho presekavaju napoli. Vnutro je lahodne.

V meste tak isto plno. Vsetko skoro filipinci.

Po tme presun na tmavu plaz vedla marilas beach resort.

Domaca rodinka natahuje siete a lovi v noci ryby. Rodinka sa sklada z tatka a 4 malych deti (max 10 rokov).

Hviezdy opat paradne.

Nazad som na ubytko som siel bocnou ulickou. Idem si idem a zrazu rozmyslam, ze dako dlho. Kuknem gps a ubytko som minul asi o 500m.

Tak rychlo odbocit na hlavnu, tu hned oproti napis laundry (isto lacnejsie ako na ubytku) a vedla hned pozicovna motoriek za 200p, kurva a to som si uz v ubytku zajednal drahsiu.

Obe tieto veci su cca 400m (mozno menej) od mojho ubytka bantayana cottage smerom k pristavu.

Na izbe vo vedlajsej izbe mame obrovskeho chrobaka.

Naklady :

Nudle, vegetables : 30p
Doplatok za izbu : 100p
Capovanie vody 1.5l : 5p
Ryza, 3 fasirky, 2 rolky : 60p
Halo halo : 60p
Capovanie vody 1.5l : 5p
Kokos : 40p
3xmala ryza, 2x kura na palicke : 105p ( 15 + 90)


Advertisement



Tot: 0.44s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.1986s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb