18.den - bantanaya island


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 15th 2018
Published: February 15th 2018
Edit Blog Post

Rano vymotanie z ubytka a smer na vcerajsiu plaz.

Zmena, na ranajky nemam ryzu ale kupujem si kolaciky.

Docapovanie vody a potom uz len lenosenie na plazi.

Tam plavanie, slnenie a citanie knihy. Tu asi docitam uz na tomto ostrove.

Rano bolo dost pod mrakom, tak som sa ani nenatieral, co bola chyba, bo okola obeda vykuklo slnko a trosku ma pripieklo.

Na plazi minimum ludi.

Je tu blizko aj pristav resp len nakladisko ludi. Ti musia ist cez vodu ak chcu nastupit.

Skoro vsetci domaci co sa prepravovali lodkami mali na hlave kukli. Jak keby isli do vojny.

Na slnku sa uz nedalo vydrzat tak okolo 13.00 smer ubytko.

Zastavka v hrnciarni ale uplne slaby vyber. Koncim pri rybe.

V telocvicni sa nieco deje, idem kuk. Ta plna ludi, vsetci stali ale na javisku nic, len daka muzika hrala, mozno hymna.

Na ubytku zla sprava. Dosla majitelka so zositom a ze to zle kukla a zajtra ma plno, tak sa mam zbalit. No bude to zaujimave na vikend hladat ubytko a este aj za rozumnu cenu.

V hre su 3 alternativy, najdem ubytko tu resp presun na sever ostrova, kde ale ktovie co je resp kupim maly rum, velku colu, posledny raz sa ozerem a prespim na plazi.

Na ubytku prakticky az do zotmenia.

Robil som plan na zvysne 3 noci ale nic poradne som nevymyslel.

Nahadzal som par cs ziadosti do cebu resp do okolia sopky taal ale moc tomu nedavam.

Na vceru si davam halohalo. Navrchu cornflakes, syr, potom drt a dole ovocie a zda sa mi, ze i kavu som tam zacitil.

Vecera v rovnakom grile ako vcera, len cul som si dal rybu. Jojo dnes je rybovy den.

Prechadzka po kludnych ulickach santa fe. Niekde sa domaci chystali na karaoke, inde cumeli do bedny.

Zastavka na plazi ale bolo mi zima, tak cez plnu food ulicku uz od 20.00 na izbe.

Som uplne k.o. z toho slnenia.

Prepocet penez, este mi budu asi chybat, uvidime.

Z jedneho blizkeho podniku ide stale dokola rovnaka hudba. Techno, tym ludom musi dobre slahat toto ocuvat nonstop.

Tento ostrov sa mi tusim lubi najviac, taka pohodova atmosfera tu vladne.

Naklady:

8xkolacik : 32p
Capovanie vody 1.5l : 5p
Ryba, ryza : 40p
Capovanie vody 1.5l : 5p
Halo halo : 60p
Ryba, ryza : 70p


Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.038s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0383s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb