17.den - presun na bantayan island

Asia » Philippines
February 14th 2018
Published: February 15th 2018

V noci boli aj blesky ale hromy nie.

Hore som prakticky uz od 4/45. Po hodinke lezania v posteli smer mesto.

Vietor ani dazd uz ziadny, len zatiahnuta obloha.

Dobra sprava, lode idu, a ziadne mega rady na listky nie su.

Keby mam so sebou batoh tak v pohode stiham 6.30 lod.

No nic nazad do ubytka.

Batoh bol preventivne zbaleny uz od vcera, bo co ak by mi na strechu padla palma.

Kupujem listok od spolocnosti mv starcraft za 250p (lacnejsie vypredane), odchod lode o 7/30.

Zapisujem sa do zoznamu pasazierov, platim neaky poplatok 5p, platili to vsetci.

Stretavam opat cecha s mamou ale tak ako ostatne dni ani teraz su neni moc komunikativny.

Cestou do pristavu ranajky, ano samozrejme ryza.

V pristave dalsi poplatok, kvazi prehliadka batohu a uz si kracam na lod.

Ooo moja prva rychlo lod.

Posadka ma smeruje do podpalubia, dnu klima nastavena na 17c.

Vyrazame 7/20 teda o 10.min skor.

Cesta do cebu za hodinku sviznej jazdy.

Kedze je malo hodin smerujem na severnu bus stanicu pesi. ( cca 45.min pesi)

V okoli pristavu chatrce, ludia byvajuci na ulici, kopa kamionov.

Trasa nic moc, popri hlavnej ceste, ktora bola plna aut. Co ma ale prekvapilo, tak vzdy ked som chcel prejst na druhu stranu auta spomalili, trubili na mna nech v pohode idem.

Popri obrovskemu nakupnemu stredisku sm city cebu pokracujem v ceste.

Opat v dialke kopa chatrci.

Pred bus stanicu sa mi snazi “pomoct” dobrovolnik s najdenim mojho busu ale ignoracia.

Opat kvazi bezpecnostna prehliadka, par nadhanacov.

Nastupistia su tu dobre oznacene, kukam najskor lacnejsi bus bez klimy ale sedi tam len jeden clovek, to by som sa nacakal. Tak berem klimatizovany priamo do santa fe, odchadza o 10.00.

Sedacky potiahnute igelitom, mala by tu byt free wifi ale nejde, klima zato hej. Este, ze mam bundu.

V buse dost turistov (aj bielych aj domacich).

S jedno pauzou dorazame do pristavu hagnaya asi za 3.5hod.

V cebu bola nenormalna zapcha, ktoru riadili policajti.

Ako sme sa vzdalovali od cebu, dostali sme sa do fajn horskeho prostredia. Palmy, policka, kravy, byvoli nesmeli chybat.

V kazdom mestecku vyzdoba na oslavu valentina.

Mam k dobru este 3 noci, tak sa tu niekde zrejme cestou do cebu zastavim.

V pristave opat poplatok.

Batoh som si nechal v buse, plavba ma totalne uspavala.

Mensi paradox. Ako som este vyrazal na lodi z bohulu, obiehali sme pomalsiu lod. Na nej som si vsimol jeden turisticky par (chalan vyzeral skoro ako ibra) a cuduj sa svete oni tiez sedia na tomto trajekte, to fakt nechapem ako ma mohli predbehnut. Jedine, ze by mali vlastnu motorku.

Po vystupeni z trajektu asi ¾ ludi pokracuje po vlastnej osi. Nechapem naco si kupovali listok az do santa fe, ked v pristave si najimaju motorky prave do tohto mesta.

No nic, ja nasadam do busu a cca po kilometry sa nechavam vysadit pri bantanay cottage (vyhliadnute ubytko)

Najskor mi ponukaju za 550p chatku s fanom a kupelnou , neskor izbu s fanom a share kupelkou za 400p. Zlavu chceli dat iba ak ostanem tyzden. No nic ostavam tu na 4 noci.

Presun z boholu mi sem trval cca 9hod.

Prieskum mestecka, kde postupne stretavam dost ludi z busu.

Hrnocovne tu zatial moc nevidim, ked aj tak, ponukaju len jedno jedlo.

Hehe na dvoch krizovatkach riadia dopravu neaky pandrlaci. Usmevne pri takej malej premavke.

Ulicky su tu robene do stvorca, takze sa neda zabludit.

Dostavam sa k dlhej pieskovej plazi koka beach.

Fakt siroka, vyzera to, ze sa tu bude dat aj plavat len opat ziadny tien.

Vsetky tiene zabrali rezorty co su tu.

Na plazi kopa ludi.

Miestny trh uplne mini, asi len 6 stankov.

Je tu aj food courte, kopa restik,barov na jednom mieste. Nechyba tu ani capovana voda, konecne to vyuzijem.

Turistov fakt dost ale je zas valentin, tak pocitam, ze zajtra filipinci pojdu domov a ostanu tu len biely.

Mimo klasicke biele pary je tu aj dost kombi, stary beloch, nastrocna filipinka (no ono ten ich vek moc odhadnut nevim).

Zajtra by som si tu chcel dat aj oprat ale nikde nic zatial.

Mestecko kuknute rychlo.

Na ubytku studena sprcha. Vedla byvaju dve nemky.

Na vecer kupa piva a nasavanie energie pri mori. Super sumenie mora, paradne hviezdy.

Inak o 20.00 uz capovacia stanica zavreta, vo food courte kopa ludi.

Po hodine a pol vsak food courte uz dost prazdny.

Na ubytku beloch s filipinku, kukali film na notbooku. On uz cely nadrzany, ona mala na haku a sustredila sa na film.

Zajtra len plaz a citanie knihy, pozajtra motorka a posledny den opat plaz.

A potom konec relaxu a zacne uz cestovanie a ziadne opijase a valanie sa pri mori.

3x kolacik : 18p
Lod mv starcraft tubligan - cebu : 250p + 5p (neaky poplatok, platili vsetci)
Ryza, 2 vajcia : 30p
Fee pristav : 20p
Bus cebu - santa fe : 225p
Lod hagnaya - santa fe : 170p
Fee pristav : 10p
Bantaya cottage 4 noci, fan, share kupelka : 1600p
Kura, ryza: 55p
Red horse 1l : 95p (normalne stoji 78p)

Tot: 0.081s; Tpl: 0.017s; cc: 10; qc: 27; dbt: 0.0113s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb