16.den - tubigon


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 13th 2018
Published: February 14th 2018
Edit Blog Post

Budim sa uz o piatej na zvony kostola. Po pol hodine zvony stichli a zacala modlitba doprevadzana spevom.

Lode ani dnes nepojdu, mozno zajtra alebo v piatok.

Na ranajky si vybieham kupit kolace a rozmyslam co dalej.

Checkujem dalsie ubytko,drossgold pension, 1200p. Byva tu aj cech s matkou. Vobec sa im tu nelubi.

Pri ubytku na odchytava motorkar zo vcera co mi chcel zohnat ubytko. Tentoraz uz neodmietam a ide sa.

Najskor k nemu domov, predstavuje mi celu rodinu. Byvaju len v takej chatrci asi osmi.

Ligaya pension je nasa dalsia zastavka, 600p ale plno.

Hovorim nech mi ukaze nieco este lacnejsie.

Cez most sa dostavame do oblasti chatrci, kam asi tak lahko biely turista nechodi, bo vsetci po mne kukali jak na zjavenie.

Nuz je to hned pri mori, ked dojde tajfun aspon to budem mat hned za sebu. Mala kutica s fanom a zachodom, bez sprchy. Z 400, davam na 350p. Uplne, ze vela ked to porovnam so siquijre. No jednu noc tu vydrzim, pevno verim, ze zajtra lod uz pojde.

Nazad na hotel, zbalenie, nazad na motorku a uz som ubytovany. Soferovy davam 50p, ako sam podotkol to ma na liter benzinu.

O piatej sa s nim mam stretnut pri mcdonalde, skocime na jedno.

Z ubytka cez osadu nazad do mesta.

Idem kuknut kostolik v mestecku calape. Ziadny bus ale stop. Sa mi to volako zalubilo.

Po par minutach mi zastavuje nakladiak, starsi sofer ang moc nevie ale i tak je zabava.

Vyhadzuje ma cca 10km od ciela. Radi mi, ze bus stoji 10p.

Zastavujem tricyklistu, 20p, nie 10p, ok a uz sa vezem. Toto je volaky mensi trycikel, max 3 ludia.

Naberame este jednu babku.

Sofer stale nieco rozprava, vyzveda. Fajn cesta az pred kostol. Dokonca mi ponuka, ze mi najde aj nevestu.

Kostol velky, dnu nikto. Spravene fotecky a smer k blizkemu mestskemu uradu.

Honona to budova veru. Za budovou rieka a v rieke domceky na stracich nozkach.

Dazd sa zacina stupnovat, zastavka na trhu na krevety s ryzou.

Opat tu ludia kukali jak na zjavenie.

Z dedinky skusam stopa, prsi, nik nezastavuje akurat tricyklista, za 100p. Radi mi nech idem nazad pred trh a zoberem bus.

Hned ako to dopovie akurat sa jeden ruti. Mavam na nho a za 10p sa vezem nazad do diery.

V meste kupa kolacikov a zastavka v totalnej domacej hrnciarny pred osadou.

Tu tez kukali na mna jak na zjavenie.

Dazd je hustsi a hustsi.

Na posteli len relax.

Ak zajtra lod nepojde tak menim lokal, po zemi a obcas aj na posteli su mravci ale hlavne by to uz chcelo sprchu, bo ani na predoslom ubytku som sa nesprchoval (len kybel tam bol).

Inac o wifi tu mozem len snivat, sak ani signal tu neman.

Ak by presralo prsat tak behnem kuknut na bamboo walk co je kusok odtialto.

Nuz nakonec z ubytka vyrazam az o 16.30, ked uz len fujaci a neprsi.

Moje kroky vedu do pristavu. Tu uz pred vchodom nastavane nakladne auta, to je dobre znamenia, lode by uz zajtra mohli premavat.

V pristave kotvi lod firmy lite. Zrejme hned rano pojdem do ich okienka, bo tu uz clovek fakt nema co robit.

More riadne rozburene na jednej strane avsak na druhej uplns oaza.

Vo vode su aj rybari co natahuju/vytahuju siete. Vo vode myslem realne, nie na lodkach.

Pristav rekonstruuju, tak ako vsetko na bohole.

Spusta sa mega dazd, trosku facebookujem na nete ( global ma free facebook 1.5gb, bez obrazkov)

Cestou z pristavu na lavej strane karaoke bar a pred nim jedna kurva co na mna pokrikovala, hello sir.

Vsade zakaznikov oslovuju sir co som si vsimol. Najskor som myslel, ze len turistov ale i domacich takto oslovuju.

Mensie preskumanie jednej ulicky kde som este nebol. Samozrejme nic zaujimave.

Na veceru 17.30 zastavka vo vecernom stanku pri parku kde sa daju dat ugrilovat rozne veci na palicke. Plnene vnutornosti ma moc nelakaju.

Tusim maso nebolo dobre prepecene ale mozno sa mi to len zdalo.

Nabeh do blizkeho obchodaku pri parku na kupu litroveho piva.

Nesmie chybat prehliadka batohu a trosku ohmatanie.

Nemali mi vydat z 500p, tak som sa musel zbavit vsetkych drobakov.

Na pokladni zvacsa baba, za nou chalan co vacsinou bali nakup do igelitky. Tie skoro vzdy odmietam. Mali by ich spoplatnit aj tu ako u nas.

Pri opusteny obchodaku, kontrola blocku a nakupu.

Od 18.00 uz len na izbe popijanie piva. Vonku furt leje.

Musim si kupit volaky postrek proti komarom, nohy mam cele dostipane.

Rano v plane hned vypadnut a ist kupit listok na lod ak pojde, ak nie, hladanie ineho ubytka.

19.00 clovek sedi po tme na posteli, bo sa boji aby mu do izby nenalitala haved cez okno kde chyba jedna cas. Po ¾ piva uz v dobrej nalade ale furt rozumny na to aby neisol v tomto skurvenom necase do blizkeho obchodu na dalse pivo, premysla o zivote.

Vysledok, treba sa ist vystat to hajzla, kery sa splachuje kyblom. Len ten kybel tu jaksi chyba.

Venku blesky ale ziadne hromy, zrazu svetlo, ty pico mimozemstany dosli. Hovno, to volaky drbko venku zapol svetlo.

Paradox, clovek prepije penaze za alkohol ale tu istu sumu sa mu mali vrazit do pozicania motorky (narazka na prvy den na siqueijre)

Naklady :

2xkolace : 10p
Motorkar : 50p
Noc : 350p
Tricykel cca 10km pred calape : 10p
Krevety, ryza : 60p
Bus calape - tubigon : 10p
3x kolace : 18p
Ryza, nudle : 20p
4xmaso na palicke, 2xryza: 70p
Red horse 1l : 78p


Advertisement



Tot: 0.631s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 40; dbt: 0.4105s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb