15.den - bohol


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 12th 2018
Published: February 12th 2018
Edit Blog Post

V noci ziadne krysi, chvalabohu.

Rano davam nabijat telefon a kazdu chvilu nabijanie vypadava, kurva asi mi ho ta voda fakt poskodila.

Z ubytka vypadnutie nieco po 8.00.

Dobre som sa zadychcal kym som prisiel na recepciu resp do restiky.

Obsluha volako nechapala moj maly ucet, mal som tam dve noci, maleho red horsa a hodinu kajaku. Zrejme najmensi ucet aky tam kedy mali.

Po zaplateni opat schody a oddych.

Stop sa nedarila, tak nasadam do busu.

No nasadam na stojaka ale postupne sa to vyprazdnilo a nakonec som do carmen sedel.

Hej, idem teda na cebu, nema zmysel tu ostavat ked sem ide tajfun.

V carmen na miestom trhu hrnacrna a ranajky.

Na trhu to iste ako vcera len menej ludi.

Smer bud stanica, resp ulica kde stoja busy, je to hned vedla trhu.

Mam stastie stoji tam bus do tubigon, este rychla kupa vodu a uz sa vezem.

Sedim pri okne,skla absentuju, nadherna krajina, len obloha zamracena, tajfun sa blizi.

V cieli som okolo 11.00, lod 12.30 v pohode stiham. Tak si to hned kracam k pristavu. Ochranka mi zdeluje velmi nepriaznivu spravu. Vsetku lode do cebu su zrusene. A kurva, co cul?

Idem skusit ubytko, podla mapy.cz je najblizsie cac pension. Dostavam sa na poschodie,totalna diera, obsluha nikde, pokracujem podla wikitravel do tmr pension, berem izbu za rekordnych 700p.

Dvojpostel, fan, kyblova sprcha a wifi co na druhe podlazie nedociahne.

Cca 25km podla bookingu je neaky dorm za 300p ale zas dufam, ze sa mi rano podari kupit na lod a bez prespania v cebu smer bantanay island.

Po ubytku mi ostalo cca 120p. Dve zmenarne zavrete, v banke kurz rovnaky ako ked vyberem z atm vratane poplatku.

Presun teda do cultural centrum, kde ma atm landmark (200p za vyber). Bohuzial 10 000p mic nechce dat, tak zas nazad do banky pnb ( este, ze tu je vsetko pokope). Prvy atm mi nenacital kartu, druhy uz v pohode.

V parku kopa ludi, hlavne studentov ( zakladka)

Hned pri banke je obchodak, kupujem vody a na oslavu aj piva. Bohuzial ich nemaju vychladene.

Na izbe hned jedno do seba nalejem.

Na jedlo si davam dve kurace nohu a dve ryze, zabalene v listoch od palmi.

Toto dojedam v spolocnosti fililinky v parku.

Inak zatial som nenasiel predajcu mv starcraft. Vsetky spolocnosti maju cancel a su pozatvarane. Nechapem naco tam ludia cakaju a nejdu si hladat ubytko.

Na recepcii zistene kde je kadernik. Odpoved jednoducha na hlavnej ceste po pravej strane kostola.

Ten hlavny rekonstruuju. Bol som tam okolo obeda a setci robosi spali.

U kadernika ma jeden chalan pusta pred seba. Navrchuje mi zero ale davam jednotku.

Kadernik uplna bomba, strihanie zakoncene mini masazou chrbta.

Prieskum hlavnej cesty, uz zacina prskat, tu dalsi obchodak. Opat kontrola mini tasky a hladanie chladeneho pivo, bez uspechu.

Oproti kadernikovy ponukaju masaz, tak ak zajtra nepojde lod asi tam behnem. I ked by sa patrilo najst lacnejsie ubytko ale to uz nehrozi.

Pri kadernikovy predavaju pizzu, dost ludi si ju bere, tak ja. Ryzi som uz trosku objedeni.

Filipinka tu ma kopu plnych krabic s pizzami, ktore len zohrieva v trube. Pizze jej vozi chlapik na motorke.

Na ubytku ostavam na prizemy, kde pizzu zapijam teplim pivom. Pizza sladka a nic moc.

Uz sa dobre rozprsalo.

Blizko (tak ako vsetko) mam kostol, ktory dost hlasno zvoni.

Na vecer sa pri parku rozlozili grilovaci, asi 4 stanky.

Dazd ustal, tak sup ho na jedlo. Najskor si davam decentne male pork a chicken palicky, ktore zajedam s ryzou. Mali sa mi, tak si davam velku pork a chicken palicku. Uf som precenil svoje sily, ledvaj som to do seba natlacil.

Stretavam cecha s mamou, zajtra maju letiet na palawan ale udajne ani zajtra nepojdu lode.

Kurva mal som ist na tu plaz anda. Zajtra fakt nevim co tu budem robit.

Vsetky ubytka su v meste beznadejne vypredane. Vedla mna spi v izbe cela rodina ( asi 5 ludi).

Naklady:

Ubytko nuts huts 4 dorm share sprcha : 800p
Maly red horse na ubytku : 60p
Kajak 1 hod z ubytka : 200p
Bus nuts huts - carmen : 30p
Ryza + pork : 40p
Voda 1l : 20p
Bus carmen - tubigon : 50p
Ubytko double room private kupelka ( kybel) : 700p
Vyber 10 000p zuno + 250p poplatok = 165.95€
2x kura pedal + 2 ryze : 34p
2x1.5l voda + 2x0.5l red horse : 126p (48+78)
Strihanie : 50p
Pizza : 75p
6xmaso na spajdle male, 2x velke, 2xryza : 145p


Advertisement



Tot: 0.095s; Tpl: 0.008s; cc: 14; qc: 28; dbt: 0.0582s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb