13.den - loboc


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 10th 2018
Published: February 12th 2018
Edit Blog Post

Na kokot spanek, steny tenke a od 3.30 furt buchotali ludia na chodbe. Zrejme isli na letisko. Od 5.30 uz culy ruch.

Ranajky ziadna slava, 3 chleby, maslo, mala vajcova placka a banan.

Este hadzem sprchu, holenie, docapocanie vody (10p ale nist som im nezaplatil). A smer pesi bus bus terminal vzdialeny 3km.

Podla recepcnej samotny tricykel stoji 30p, share 15p.

Ale ja mam kopu casu tak si to odslapem. Cestou zaujal len nakladiak plny motoriek.

Dorazam do nakupneho centra island city mall. Pred vstupom klasicka prehliadka batohu ale otvoril som len vrch a povedal, ze tam mam len oblecenie, tak ma pustil.

Bojova uloha zamenit peniaze, v zmenarni rovnaky kurz ako keby vyberam z atm v ratane poplatku. Pre istotu som vyskusal 5 atm ale vsade poplatky 250 resp 200 mala landbank, hsbc co by mala byt bez poplatku tu nebola, ukazalo mi ju az v cebu. No nic skusim to risknut ale asi mi nevydrzia peniaze.

Pred mallok smer bus stanica, je to hned pred cestu. Vrha sa na mna tricyklista, no money, but i have time. Smeruje ma k jeepney, vodic ma posiela k dalsiemu.

No dnu nik, len kopa nakladu ( cement). Tak tam postavam a zas tricyklista, ten isty, smerujeme ma k dalsiemu jeepney, tam uz sedia ludia. Potvrdzuju destinaciu.

Neni obvzlast narvany. A ide sa do philiphine tarsier sanctary. Ohlasujem vyberciho nech ma vylozi na krizovatke odkial je to cca 10.min pesi.

Vnutri mi este jeden cestujuci nenapadne ukazuje kolko mam platit. Ukazujem mu nachystanych 17p ( na ofic.stranke rezervacie je to napisane). Cely prekvapeny odkial som ziskal tuto info.

Vyskakujem davam vyberacovy prachy, ten podakuje a ide sa ne prieskum malych zvieratiek.

Inak vyberac, furt stal vzadu zvonka auta, vykladal, nakladal material.

Zo zaujimavosti sme viezli zachodovu misu.

Na parkovisku pri zvieratkach same dodavku s package turistami a par motoriek.

Platim 60p a hor sa na zvierata. No akoze nic moc teda, jak je z toho kazdy hotovy. Mini zviera s velkymi ocami na strome. Viac ma zaujala filipinka co nas sprevadzala a grupa nevychovanych sikmacov. Sa roztahovali, blokovali fotenie, deti triasli so stromom, robilo hluk. No hruza.

Zvierat som videl 4ks.

Fakt taka rychlovka, asi by som sem uz neisol. Nic extra pre mna.

Problem s dopravou do lobocu.

Stop vobec nefungoval, nastasti po 10.min prichadza busojeepney ( ten kde nakladali cement ale uz bol vyprazdneny). Mavam, zastavujem ho a ide sa. Rozmyslam kolko mu dam penez, vzdialenost cca rovnaka ako predosla jazda. Najskor zvieram 10p, no nakonec mu davam 12p,,nenamieta.

Po vystupeny hned ponuka na ubytko, to odmietam, hovorim, ze idem jest. Tak ma naviguje k hrncovni (tu som samozrejme videl).

V pekarni kupujem par kolacikov, v hrnocvni sa pytam jednej filipinky co mi odporuci, ukazuje na mini sepie. To som uz jedol.

Vyberam si rybu, zeleninu a ryzu a napoj.

Obsluha ma od ryby (fakt mini) odhovara, vraj je extra slana. No i tak si ju davam.

A mali pravdu, taku slanu som este nikdy nejedol. Este, ze bola uplne mini. Fakt len na chut.

Kupujem aj vodu, za 1.5l chce 30p za 1l 15p. Fakt divne rozmyslanie.

Ucet dost velky, na tolko malo jedla. Ale zas bola pijatika a ta voda, no i tak sa mi to moc nezdalo.

Prieskum motorky, kokot, ze 500, pri odchode 400p. Ti jebe.

Do nuts hut ma cakalo 3km.

Skusam stopa, po 5.min mi zastavuje velky nakladiak.

Sofer mario vlastny firmu s 13 zamestnancami, chytil velku zakazku, tak jeho vyklapace jazdia nonstop. Ponuka mi, ze zajtra mi pozicia auto nech sa zastavim.

Po vykladke hned na mna motocyklisti, tak zistujem za kolko pozicaju motorku, najskor 450 a potom 400. Kurva.

Do ubytka cez polnacku a dole schodami.

Rezervacku som si spravil vcera cez mail, dorm za 400p.

Zistujem cenu motorky 500p, zjednavat nechcu. Ceny jedla premrstene, este, ze mam kolacikuca dva hambace.

Ubytko genialne, v pralese (alebo ako to nazvat) pri rieke.

Chatky jak z filmu. Uplna bomba.

Relax pri rieke s knihou.

Po rieke chodi kopa vyletnych lodi, na kazdej live muzika. Dost hlasna.

Odpocinuty si poziciavam kajak (200p/hod).

Hehe najskor mi to moc nejde ale postupne sa do toho dostavam.

Prichadzam k mini vodopadom proti prudu, tu uz je dost silny prud, tak pokracujem po prude.

Pri jednom mole je skupina detsiek v rovnosate. Pri nich sa zastavuju vyletne lode, deti zaspievaju, vyberu baksis a ide sa dalej.

Rieka paradna, hlavne brehy posiate palmamy. Urcite odporucam kajak.

Po hodine sa vraciam a pokracujem v citani knihy. Ked ju docitam, necham ju v neakom ubytku, nebudem sa s tym vlacit.

Neskor sa pridavam k frantikovy a idem si zaplavat do rieky. Uplna bomba.

V 4.dorme mam dvoch noclaznikov este som ich nevidel.

V restike, kam vede kopa schodov, davam predrazeneho maleho red horsa (60p/0.33l, 0.5l normalne stoji 40p)

Nachvilu tu vypadava elektrika, obsluha hned zapaluje sviecky.

Komari sa uz ozyvaju.

Nadabujem tu na cechov, syn s matkou. Na motorku nechcu, domaci (beloch) im ponuka za 700p celodenny vylet, pri motorke za 500p je to dobry deal.

Inak pisanie denniku a rozmyslanie co zajtra. Asi jeepney, stop, na cokoladove hore, zipline a turistika do mestcka abo pozicanie motorky ale vac jak 350 za nu nedam.

Na izbe nakonec spim s troma babami, madarka a dalse dve uz nevim.

Jedna z nich mi ponuka svoju motorku za 300p, zajtra uvidim.

Jem posledny hambac a sacok hadzem do kosa v ubytku.

Na recepcii bolo varovanie, ziadne jedlo na izbe, inak pridu zvieratka.

Naklady

Jeepney tagblinar - rezervacia tasierov : 17p
Vstup k opickam : 60p
Jeepney od tasierov do lobocu : 12p
4xkolace : 14p
Ryza, ryba, zelenina, napoj, litova voda : 103p
2x lunchchees burger : 50p




Advertisement



Tot: 0.068s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0465s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb