12.den - presun na bohol


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 9th 2018
Published: February 12th 2018
Edit Blog Post

Rano ma znovu zobudila hydina.

Uz mam lahsi batoh, minul som par jednorazovych samponov a poslednu malu pastu. Bohuzial na objeme to vobec neni poznat. Chuj zbytocne som bral vela veci, uz aby sa mi zacali rozpadat.

Problem s platenym, vraj bola dohoda 400 a nie 300. Nakoniec ale po dvoch poradach s manzelom, ktory spal uznali 300. Nabuduce to musim vyplacat dopredu resp napisat na papier.

Podla domacej by som mal platit za tricykel min 25p, bo som turista, len nevim ci mi dobre rozumela, ze odchadzam z lareny.

Nuz stopovanie na ceste tricyklistu. Ha vobec to nebolo jednoduche. Vsetci plny.

Asi po 15.min mi zastavuje, do siquijor 250p, tak som sa s nim rozlucil.

V zapeti zastavuje dalsi, 30p, hovorim 25p, ok a uz sa ide. Sedim premierovo na motorke a nie v kabinke.

Vyhadzuje nas v pristave, okukavam vnutro jednoducho zariadenho kostolika a smer hlavna cesta.

Zastavuje prvy tricyklista, 150p do lareny, nie, nie. Vraj kolko dam, 25p. Hned prijima. Zacinaju vo mne hlodat pochybnosti ohladne ceny.

Neskor po zisteny kilometraze ma asi vsetci napalili. Bol som v tom , ze vsetky mestecka su zhruba 25km vzdialene ale prt, v priemere je to polovica.

Naberame jednu studentku, takze ziadna tlacenica.

Vyskakujem pri fajn hrncovny. Prvy krat si davam na ranajky ryzu a k tomu vajicka a jednu rolku.

Najedeny dole kopcom nabieham do pristavu. V okienku oceanjet kupujem listok za 700p. Keby lacna lod odchadza zajtra tak tu noc ostanem. Bohuzial lacna ide len v utorok, stvrtok, nedela o 1900. Spolocnost lite, predajnu maju hned vedla pokladne na pristavny poplatok, ktory sa musi vzdy zaplatit.

Oceanjet ma predajnu po lavej strane od budovy pristavu, kde sa plati pristavny poplatok.

Mam tu byt hodinu pred odchodom, bo sa robi este check in.

Hehe pokladnicke som musel 2xpisat moje meno, bo to nevedela po mne precitat.

Mam 4 hod casu, smer plaz. Prva cesta zla ale zas som videl zanikajuci cintorin. Nahrobky uplne zarastene.

Zhavim pre istotu google maps. Smerujem ma na dalsi cintorin (public). Je to odbocka z hlavnej cesty smerom do siquijre. Zeleny smerovnik public cementery ( oblast POBLACION SUR ).

Fajn asi 5.min klesanie k cintorinu za ktorym je plaz. Obrovsky strom, tien, neni o com tu zostavam.

Je tu par rybarskych lodiek, rybari ma zdravia. More opat nieje na kupanie resp je ale zas aspon takych 40m.

Dvaja rybari idu spustat lodku na more, tak im pomaham.

Citanie knihy, fotenie mini krabov, ktorych je tu kvantum a upravy denniku.

O 1200 nazad do hrnciarne vzdialenej cca 15.min.

Tu uplne narvano, tak ma usadzaju za stol co maju pre svoje potreby pri pokladni.

Volim zaujimavu kombinaciu, rybacia polievka, ryza a nudle. To druhe spolu zmiesam a pochutina je na svete.

Robi tu komplet rodina, otec poznal ceskoslovensko. Po mini pokece smer obchodny dom Prince Hypermart Larena pri pristave.

Klobuk dole, batoh do uschovni a ostraha ma pusta dnu.

Je tu vsetko mozne ale nie chladene pivo. Berem modru vodu, taduay ice mix (5 percent alkoholu).

Voda opat len litrova.

V chladku konecne vyuzivam otvarak, no moc si tuto pochutinu nevychutnam.

Frisko na zachod, este ze je blizko restika. Moja prva sracka.

Smer check in, ktory je vedla pokladne na listky oceanjetu.

Tu uz riadna kolona ludi ale na filipinske pomery to ide rychlo.

Fasujem cislo 24h.

Este zaplatit pristavnu dan 17p a mozem sa ist nalodit.

Predomnou su spanielsky hovoriaci ludia, maju len 500p a v drobnych 29p, tak im davam 5p.

Popri hale presun do dalsej haly, kde je cakaren.

Pred cakarnou ludom beru batohy, vazia ich a chcu za to zaplatit ( min28p), nasrat.

Neako som sa presmykol a neplatil.

1345 zacina boarding, kontrola listku, pristavneho poplatku a uz som na klimatizovanej lodi.

Horne poschodie biznis trieda, spodne normal. Usporiadanie 2+5+2. Sedim v dvojke sam, tak pohoda. Miesta na nohy malo. Lod je plna asi do ¾.

Plavba cca 2 hodiny.

V pristave kopa ludi, vonku cakali taxi, mototaxi, trycikle ale v pohode, neotravovali moc.

Smer vytipovane ubytko.

Ulice tagbilyanu uplne prepchate premavkou. Na uliciach kopa skolakov a kopa obchodnych domov.

Prichadzam do ubytka Hat's Inn. Otvara mi stara babka, splasene zacina pobehovat po dome. Po par minutach prichadza s dalsou babkou. Ta mi oznamuje, ze ma neubytuju bo nemaju vodu.

Kurva mali tu mat singel za 200p. Dom tomu aj zodpovedal, uplne stara rozpadnuta barabizna.

Jedno ubytko pri pristave bolo za 375 a isla do nho pekna sikmacka ale uz som lenivy a koncim v nissa travelers hoteli za 500p, zjednavat nechceli ako pisem, nechcelo sa mi ist obehavat dalsie ubytka.

Mam singel s fanom a share kupelkou + ranajky.

Hlavna ulica furt plna aut, motoriek, skolakov a hluku.

Skolaci su zgrupeny okolo poulicnych predavacov. Nasledujem ich a davam si vyprazene gulky. Po zahriznuty zistujem, ze su to male vajicka.

Prechadzka k plaza rizal. Mini park totalne narvany ludmi, co tu posedavaju a rozpravaju sa. Ziadne mobily.

Cez cestu je fajn kostolik.

Postupne sa dostavam az k mostu co spaja blizky ostrov panglao. Prave tu balia rybi trh tak uz nic moc k videniu neni.

Pri pumpe v rychlom obcerstveny si davam podla obrazku, ryzu, vajco aaaa ????. Prinasaju mi slaninu. No moc som sa z toho nenajedol.

Ubytko a po chvili opat nocne mestecko. No nic tu neni ani zadny senk nevidim, ked nepocitam jeden kurvinec. Ulice su uz vyprazdnene.

Davam este hambac, debil som si pomylil bacon s porkom. Tak dostavam slaninovy hambac.

Obsluha uplne znechutena ale ak by niekto chcel tak u angels burger zhanaju brigadnika, pracuje sa minimalne 12 hodine denne.

Na ubytku vyuzivam pc, strasne ale strasne pomaly a to ma raz zablokovalo bo obsluha nevynulovala po predchadzajucom pouzivatelovy free limit 30.min.

Sprcha a spanok.

Naklady

4 noci anita honestay, singel, share kupelka, jednoduche ranajky : 1200p
Tricykel lalao - siquerije : 25p
Tricykel siquerije - larena : 25p
Ryza, 2 zavinky, vajco : 35p
Oceanjet lod larena - tagbiliran : 700p
Ryza, nudle, rybacia polievka, napoj : 70p
2x 1l voda, ice tanduan : 58p (30+28)
Fee pristav : 17p
Pomoc ludom : 5p
Obalene vajcia : 10p
Nakrajane mango : 10p
Ubytko nissa travel hotel, singel, share kupelka, ranajky : 500p
Bangsilog : 60p
Slaninovy burger s vajcom : 32p







Advertisement



Tot: 0.99s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.5744s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb