11.den - siqueijre


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 8th 2018
Published: February 12th 2018
Edit Blog Post


Rano ma opat zobudili kohuti a ina verbez.

Dobra sprava, poistovna mi preplati opravu zubu, zla sprava tusim ma zacal bolet dalsi.

Dnes smer samanske mestecko san antonio.

Ide k nemu po vedlajsej ceste, uplne super priroda, obcas mini dedinka, mavajuci domaci.

Povrch cesty neni az taky kvalitny ako hlavny tah ale stale to ujde. Ono i tak chodim priemerne 40km/hod.

San antonio nic moc, samanske veci sa vytahuju zrejme len na specialnom trhu.

Minam cantabon. Kde ma byt zaujimava jaskyna ale tu vynechavam.

Cesta sa stensuje a stmavsuje. Zacina stupanie, ktore ma vypluva na vyhliadke bandilaan. K nej ale este vedie 150 schodov. Uplna pohoda. Hore je vyhliadkova vez. Zvrchu sa mi naskyta nadherny vyhlad na cely ostrov.

Hehe lepim prvu nalepku, hned budem mat batoh lahsi.

Prudkym klesanim sa dostavam na hlavnu cestu.

Zastavka na vcerajsich vodopadoch.

Tentoraz som na 3 vodopade podplaval padadajucu vodu, kde sa mi nasledne naskytol krasny pohlad na mini jaskynu. Je to dutina uplne nalavo.

Mensi relax, okolo 1100 uz zacinalo chodit kopa turistov tak som to tam zabalil.

Mensi pokec s guidom, vraj ich plati vlada, takze su free. No samozrejme niekedy im nieco ludia daju.

Na obed v hrnciarni v mestecku lazi . tu ma obsluhovala velmi zhovorciva bukvica.

V blizkej pekarni nakup kolacikov a vedlajsou cestou smer domov, ze niekde poplazujem.

Zabacam za lazo hned dolava a ide sa.

Bohuzial pristup na plaz som nenasiel, co aj bol, tak plaz onicom.

No nevadi, tato cesta bola uplne genialna, samy lokali, nadherna krajina, cesta miestami prasna, na ceste kravy, psi, kohuti.

Je tu dost vela fariem kde chovaju kohutov na zapasy. Su fakt obrovsky.

Benzin mi ukazuje uz len jednu palicku, tak uvidim co z toho vzide.

Mensi relax na plazi za tubodom pod skalou, bohuzial ziadny tien na piesku a to som zabudol aj deku na ubytku.

Presun teda na plaz tubod. ktora je platena ale ja som jednemu miestnemu povedal , ze sem idem len spat do tiena.

Tak zvalenie sa pod palmu medzi miestnych vybercich.

Zrejme mali se mna mensiu srandu.

Vyberci doslova dalekohladom sledovali kedy sa objavy novy clovek na plazi, resp prekroci povolenu zonu v mori. Je tu totiz chranena oblast v mori.

Myslim, ze tu by sa poobede dalo plavat, ked som sa bol oplachnut vo vode tak po cca 10m uz voda po pas. Dost ludi tu snorchlovalo, potapalo.

Po relaxe pre istotu dotankovanie paliva, co bola hlupost. Z jeden palicky mi hned naskocili styri.

Tak som to chcel vyvozit ale nepodarilo sa. Dal som trasu po hlavnej smer siquajere a potom bocnou do san juan.

To bola teda fakt jazda, skoro polnacka, nepomohlo ani napojenie na hlavny tah, tam celu cestu obnovuju. Ale stalo to za to. Premavka minimalna a super krajina.

Na ubytku sprcha a planovanie boholu. Dufam, ze sa mi zajra ujde listok za 700 co ide o 1430 (ocean jet). Lacnejsia (450) ide az v nedelu o 1900, s prichodom okolo 22.00 a to sa mi fakt nechce hladat ubytko.

Z ubytka smer centrum, tu relax pri mori a hviezdach. Manilcanka v restike nebola, tak vratena motorka o 12 hodin skor. Ono by som to mal vratit zajtra o 8.00 ale ktovie kde vtedy uz budem.

Inac pri vrateni ziadna kontrola, len sa ma opytala ci je vsetko vyplatene. Veru hej.

Chuj zabudol som so opisat kilometre, tak nevim kolko som dnes najazdil.

Odtial presun do centra. Tu dane 2 ryze 2 masa na palicke ( velke) a litrovy red horse. Ked som pytal to pivo skoro jej oci vypadli. Sak alkoholik. Pri vedlajsom stole toto cecali piaty chlapy.

Nazraty jak prasa smer ubytko, zastavka na plazi kde omoceny piesok.

Skoda, ze miestny karaoke bar s miestnymi je daleko, by som tam behol este volaco popit.

Net na ubytku nejde a to som chcel uz davat dennik online.

Naklady

Ryza, ryba, vajco, rolka : 75p
4x kolace : 15p
Benzin 1.31l : 70p
Ryza, pork, 0.5l red horse : 82p
2xryza, 2 kura na palicke, litrovy red horse : 245p (20,130,95)


Advertisement



Tot: 0.057s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0415s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb