10.den - siqueijr


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 7th 2018
Published: February 12th 2018
Edit Blog Post

Volako som v noci nemohol spat. Rano okolo 5.00 ma uz budia kohuti.

Po ranajkach, cul len banany, smer mj pozicovna, na odporucanie cechov.

Z ubytka to je dolava cca 200m, na pravej strane, oproti je este jedna pozicocna.

Prva ponuka 300, zjednavam ju na 250. Vypisujem len predtlacene tlacivo, pas nechcu ani vydiet. Bohuzial mali len automat.

Smer pumpa. Za 130p cca 2.5l benzinu a mam plnu nadrz. Dost tam ostalo po predchadzajucom majitelovy.

Smer vodopady cambugahay. Cestou som sa chcel zastavit aj pri neakom strome ale minul som to.

V mestecku lazi. Fotim staru budovu kostolu san izidro a bez problemov prichadzam k vodopadom. Parkovne 10p ale plati sa az pri odchode.

Hned mi ponukaju vodu, bo je to nehorazne klesanie ( par schodov).

Samozrejme sa mi chce nanominovat aj guide (uplne nepotrebny).

Po schodoch sa dostavam k prvemu vodopadu. Nie je obrovsky ale je fajn. Su tu plavcici a rozne skakacie zariadenia ( proste lano). Pobavia domaci, ktory skacu v zachrannych vestach.

Kusok je druhy vodopad a treti, tam nikoho ( ono je este len okolo 1000). Ale i tak mam pocit, ze vacsina ostava pri prvom.

Tento treti je mensi ale fajn, konecne si schuti zaplavam. Dalej su este dalsie uplne mini ale velmi krasne. K nim je uz ale zakaz vstupu.

Relax, plavanie. Mensi pokec s turistom z manily.

A cul to prichadza, ludia si ozaj najimaju guidov. Tak toto je uz fakt moc, jak moze byt volado taky debilny.

Smer vyhliadka, parkovne som nezaplatil, nik nepytal.

No ale karma ma dobehla, presvihol som odbocku na vyhliadku. No nist, motorku si pozicam aj zajtra.

Pred larinu sa zastavujem na hrncove jedlo. Chobotniky mnam.

V pristave zistujem odchody lodi do tagbilaran. Ha lacna chodi utorok, stvrtok, nedelu, vyraza o 7 vecer. Drahsia kazdy den o 14.30.

Tak cul nevim co urobit, ostat tu do nedele alebo nie. Rozdiel je cca 300p.

Cesta popri mori super, z vody rastu genialne stromy, more je na tejto strane viac vlnovite.

V pekarni kupejem par kolacikov ale na tie z el nida sa nechytaju. Prvy raz si kupujem aj balenu vodu, mali len 0.5l. Nevadi bude sa lepsie docapovacat z nadrze na ubytku.

Dalej popri pobrezi pokracujem na plaz kagusuan.

Hlavne cesty su uplne super, vedlajsie tiez v pohode. Okolie velmi pekne, obcas niekde opravuju cestu, obcas ma zdravia ludia.

No ale prichadzam na nenapadnu odbocku k plazi.

Po par metroch ma zastavuje policajt, plaz je uzavreta. Nechapem jak sa tam mohli cesi dostat.

Pokracujem cez primorsku dedinu minalulan, odbacam k moru, tam akurat skupinka turistiek v obkluceni filipincov. Tak to tocim a po par metroch nachadzam dalsi pristup k moru.

Ono to je dost zlozite, bo domy su natesno vedla seba a nie vzdy je cesta az k plazi.

Piesok biely, palmy, more priezracne a cul negativa, za chrbtom obydlia domacich, vela lodiek pri brehu a strasne plytka voda. Poriadne som si tu este nezaplaval veru.

V dialke jeden domaci bol po pas v mori a vykrikoval alah akbar.

Po relaxe si to uz dost rychlo siniem k pozivovni, platim este dalsi den. Ono by som to mohol vybavit az zajtra ale deadline mi vyprsi o 800 a ktovie ci sa mi bude chcet vstavat.

Na ubytku sprcha, docapovanie vody a cez cestu do hrncarne. Kde som si pomylil rybu s baklazanom. Ale bol super.

Na zapad slnka behnutie na plaz paliton. Tu kopa ludi, hlucna uz podgurazena skupinka talianov. Zapad nic moc.

Na veceru tento raz padam do hrnciarne pri mostem skvely vyhlad na sfarbujucu sa oblohu.

Obsluha ma usadza k fajn filipinke z manili co pracuje v neakom kancli. Sem prisla len na dve noci. Zajtra ma zajednaneho motoguida.

Zo srandy som jej povedal, ze sa tu zajtra mozme stretnut v rovnakom case. Tak som zvedavy ci dojde.

Na ubytku uz od 1900 pisanie denniku.

No a otazka preco som filipinku nikam nepozval? Som debil ale hlavne mam cely den tlaky v bruchu, som zvedavy kedy sa doserem.

Dnesna jazda bola bez problemu, okolie super, cesty tiez, ludia priatelsky, doprava minimalna.

Najazdil som cca 117km

Naklady

Pozicanie motorky automat 2 dni : 500p
Benzin : 130p
Jedlo : 95p
4 kolace, voda 0.5l : 35p
Ryza, 2 baklazany, red horse 0.5l : 102p
Kura, ryza : 90p


Advertisement



Tot: 0.522s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.3165s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb