9.den - siqueijr

Asia » Philippines
February 6th 2018
Published: February 12th 2018

Dnes mam v plane len plazovaci den.

Na ranajky si davam tri kolaciky, jablko berem na plaz.

Vyberam sa pesi na 30.min vzdialenu plaz paliton.

Najskor idem po hlavnej ceste, no neskor odbocim do mini ulicky a ocitam sa na plazi.

Na plavenie to veru neni, tak idem podla planu.

Opustam dlhu bielu plaz avsak s nic moc morom na kupanie. Voda priezracna avsak ak by si chcel clovek zaplavat riadne by sa nachodil.

Dostavam sa opat na hlavnu cestu.

Oproti mne ide filipinka cela vysmiata a zdravi ma. Opatujem pozdrav ale to je vsetko. Nevyzera neako extra pritazlivo.

Konecne sa dostavam na plaz. Ta malicka ale sme tu len 6 turisti a par predajcov napojov. Blizko je aj neake ubytko s restiku ale neskumal som to.

Voda opat moc plytka, tak zapadam do tiena a len tak relaxujem, citam knihu, dokoncujem dennik z nemecka.

Par ludi tu aj snorchluje ale nie moc dlho. Ziadny extra zivot pod vodou neni.

Poobede prichadza priliv, musim zmenit svoje stanovisko.

Konecne sa da trochu plavat ale furt nic moc.

Plaz doporucujem len na relax na bielom piesku, na plavanie to moc neni a snorchel takisto slabota. Teda aspon podla toho co som sledoval ludi. Na plazi sa da najst par miest v tieni, ludi minimum. S napojmi vratane kokosu ziadny problem ale netestoval som.

Uz druhy den si vsimam, ze nepijem dost vody.

Z plaze presun na ubytko.

Cestou minam vcerajsiu restiku, anna na mna mava ale nezastavujem sa.

Na neskory obed sadam do blizkej hrnciarne. Ryza a rybacia placka. Jem to rukami.

Cestou stretavam vyrobcov dt. Normalne vsetko rucna vyroba, namiesaju beton, ten vleju do formy, vyklopia a cakaju na stvrdnutie.

Na ubytku sprcha a kniha.

Neskor vecera v vcerajsom podniku. Davam si na radu servirky rybie filety a liter piva.

Osadenstvo sa tu opat hra s telefonmy. Jeden cesky par si objednava pizzu. Kurva som na par dni na filipinach tak co budem zrat? No pizzu.

Anna dnes neni neako zhovorciva, doma ma velku kravu a mini zahradku kde pestuje par korenin.

Po jedle bola v plane plaz a sledovanie hviezd avsak cesticka pri ubytku bola zatarasena. Takze uz okolo 20.00 som na terase. Ale nevadi aspon dokoncim nemecko a zacnem nahadzovat uz aktualne veci.

Wifi prestalo fungovat asi zmenili heslo.

Na ubytku je free voda, tak to vyuzivam ale zajtra uz musim kupit aj normalnu. V blizkosti sa da docapovat potom z capovacich stanic, resp si docapujem zadarmo na ubytku.

Zajtra je v plane motorka, ceny zacinaju na 350, cesi mali za 300, v larine v pristave sa da zohnat udajne za 150. Tak uvidim ako dopadnem.

Ryza, rybacia placka : 30p
Ryza, rybie filety, liter red horsu : 300p (200+100)

Tot: 0.087s; Tpl: 0.016s; cc: 10; qc: 27; dbt: 0.0139s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb