Relaaaxxxxxx..........

Asia » Nepal » Pokhara
November 26th 2007
Published: November 26th 2007

Namaste(dag) allemaal, 15 november zijn we vanuit Kathmandu met de bus naar Pokhara gegaan. De reis duurde ongeveer 7 uurtjes. Pokhara is een stadje waar je van alles kan ondernemen,zoals;trekking door de Annapurna gebergte,raften,kayakken,paragliden,downhill mountainbiken en yoga. Wij gingen naar een hotel waar het lekker vertoeven is,lekker rustig! Onze eerste onderneming is paragliden. We gin... Read Full Entry

Photos are below

DinnerDinner
Dinner

Pierre z'n lievelings maaltje...bonensoep met chapatti.
KappertijdKappertijd
Kappertijd

Na 3 maanden werd het tijd om naar de kapper te gaan.
knippen en scheren.knippen en scheren.
knippen en scheren.

Ja Gwen,voor maar 100 rps,zeg maar 1,10 euro voor knippen,scheren en hoofdmassage. En nog knap ook!
National mountain museumNational mountain museum
National mountain museum

Het ging zelfs over de zgn.yeti's(de verschrikkelijke sneeuwman).
Fietsen in Pokhara,nepal.Fietsen in Pokhara,nepal.
Fietsen in Pokhara,nepal.

Na 3 maanden niet fietsen krijg je een zere reet na het fietsen.
gewoon een foto.gewoon een foto.
gewoon een foto.

Dagelijks leven bij Phewa (fewa) tal lake.
annapurna gebergte.annapurna gebergte.
annapurna gebergte.

Dagelijks uitzicht in Pokhara.

Relaaxxxxxx
Lieve allebei, Ben ieniemienie klein beetje jaloers....niet teveel hoor....hihi! Nee, zonder dollen. Het klinkt weer super. Wat moeten jullie genieten! De foto's zien er top uit. Neussie weer lekker schoon?!?! We missen jullie wel! Is beetje stil hier! Liz, ben laatst bij Jacq geweest. Was erg gezellig....hebben er nog 1 op jullie gedronken hoor! Verder gaat hier alles goed. Nog maar 9 maanden en dan........euh....ZIJN JULLIE ER WEER! Jippie! Heeeeeeel veeeeel plezier verder met zijn 2-tjes. Blijf genieten en van die leuke, mooie en interessante verhalen mailen! Dikke zoen en knuf, Jan en San. xxxxxxxxxxxx

Erg mooi
Tjonge tjonge Piërre en Liza!!!!!!! Het is toch weer heel wat zo de belevenissen van de laatste weken. De ontspanningen zullen ook wel erg lekker zijn en vallen jullie niet in slaap tijdens de yoga??? En dat stoombad lijkt mij toch ook wel wat.Piërre zal wel weer zo zacht als een baby huidje zijn na dat lekkere bad. En de thee zal ook wel eens je neus gaten uitkomen.De foto`s zijn ook weer prachtig en we zullen maar weer zeggen geniet er van want dit doe je maar èèn keer in je leven heel veel plezier en tot de volgenge mail groetjes van Ad en Frieda(hier is alles okè)

O,o Ja
Dit moest ik nog even vertellen Jan die heeft een rechtzaak tegen het IND voor Patmini haar verblijf vergunning 29 nov. en 1 dec.gaat hij weer naar Sri Lanka dus dit moest ik nog even maillen groetjes Ad en Frieda

globetrotters
hoi ying en yang,pff,wat zijn we gezond bezig van lichaam en geest,hahaha,skitterend, dat jullie die rust kunnen vinden,heerlijk na alle hectiek,prachtige en leuke plaatjes, klussebuur,lekker badje,en heerlijk eten,dat had ik niet verwacht,het is gewoon een saaie maandag,maar met jullie mail is het finaal zomer,wij voelen ons reizende thuisblijvers,die een wereldvakantie hebben,bedankt!!!! veel printwerk voor buuf riet,grrrrr,veel groetjes en kus,dirk yvon an san boef en buuf riet doei x
30th November 2007

neusje
hoi luitjes, leuk om te zien hoor, hoe jullie jullie neuzen weer eens goed geledigd hebben. grappig, hoor. En wat een landschappen weer dat Annapurna gebergte, heel erg mooi. Veel succes verder. En blijven genieten. groetjes Ruud
1st December 2007

RUST
Wat heerlijk om zo te kunnen relaxen, echt back to basic, geniet er maar van! Gr. Laura en Fouad
2nd December 2007

leuke foto,s
hoi liza en pierre [nazaatjes], het is weer een prachtig verhaal met erg leuke foto,s. Wij zijn natuurlijk net zo jaloers als al die andere commentaargevers. Ga zo maar lekker door met jullie avontuur. wij hopen dat de komende reis [vietnam enz.] net zo leuk , spannend en relaxed is als het vorige avontuur. Veel plezier .We love you. Truus-Hans. xxxxxxxxxxx ps. Ik stuur nog een bericht met hot-mail.

Tot: 0.069s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0295s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb