de foto's van de uitdaging

Nepal's flag
Asia » Nepal » Kathmandu » Thamel
November 10th 2007
Published: November 11th 2007

De foto's...

hier eindelijk de foto's.

Maar wat we nog hebben vergeten te vertellen....
Liza is nog naar een ziekenhuis geweest in Lukla!
Want na 2 weken in de Himalaya kwam ze niet van haar hoest af.
Wat bleek,na onderzoek van de dokter,ze had de zgn.Kumbhu cough!
Kwam vaker voor,ook bij de eigen bevolking.
Ze heeft toen anti-biotica en een hoestdrankje gekregen.
Nu gaat alles oke.

Ook hebben wij 2 nachten moeten doorbrengen in een gat als Lukla.
Want de vluchten werden constant geannuleerd vanwege het weer.
Wij waren heel erg gelukkig dat we weg konden uit die SHIT-HOLE!!!!

De groeten en de mazzel van Liza en Pierre

the monkey templethe monkey temple
the monkey temple

wat een trappen en verschrikkelijk veel apen(not)!!
Swayambhunath templeSwayambhunath temple
Swayambhunath temple

goud of koper?
vliegtuig naar Luklavliegtuig naar Lukla
vliegtuig naar Lukla

een 35min vlucht en dan zit je vlakbij de himalaya!!
een yakeen yak
een yak

die zagen we verschrikkelijk veel tijdens onze trek. Die vervoeren van alles...bier tot aan mensen!
dudh koshi riverdudh koshi river
dudh koshi river

die moest je meerdere keren oversteken.je weet wel,over een lang en smalle hangbrug!!!
soms heb je een mooie pad naar bovensoms heb je een mooie pad naar boven
soms heb je een mooie pad naar boven

dit is richting Namche bazar
wat een uitzicht,toch?wat een uitzicht,toch?
wat een uitzicht,toch?

zo loop je de gehele trek door.
mount everestmount everest
mount everest

links is de hoogste berg van de wereld
cho la passcho la pass
cho la pass

lopend op 5530mtr hoogte door de sneeuw!
op de top van de kalapatharop de top van de kalapathar
op de top van de kalapathar

5550mtr hoog,koud en heel veel wind!!!
onze gids en drageronze gids en drager
onze gids en drager

gids Satur en Porter
lukla airportlukla airport
lukla airport

kort maar dan ook een korte vliegveld!!! Lijkt enger dan het is!

11th November 2007

Wow
Lieve allebei, Wat ziet het er ongelofelijk onwijs ontzettend mooi en spectaculair uit. Helemaal goed. Wat moeten jullie genieten en wat een super prestatie hebben jullie geleverd! Petje af!!! Tot mails/blogs. Liefs, knuf en zoen Jan en San. -xxx-

prachtig
Nou,nou Piƫrre en Liza Jullie beleven toch heel wat zo!! Zo ben je in een warm land en dan bere koud Het is toch wel uniek hoor wat jullie allemaal zien Hopend dat jullie reis nog heel wat brengt en jullie gezondheid het allemaal aan kan Het is hier vandaag rot weer en dat blijft ook zo tot het weekend en dan wordt het weer iets beter. Sinterklaas komt ook weer in Nederland en voor we het weten is het weer Kerst maar voor die tijd hopen we weer iets van jullie gehoord te hebben nog heel veel plezier met het reizen Groetjes van Ad en Frieda

globetrotters
hello,wat een prachtige plaatjes,onvoorstelbaar,dat jullie daar zijn geweest, ik heb het zweet in mijn handen van alleen al die hangbrug,brrrrrrrr,die Liza,niet meer doen hoor,ziek worden!!! wat zal Riet weer opkijken,fantastisch,veel liefs van dirk yvon angelo sanne en buuf riet,doei x

uitzicht
Hallo wereldreizigers. Nu snap ik waarom jullie veel aan sport hebben gedaan. Een berg beklimmen doe je niet zomaar. De heuveltjes in Limburg zijn dan niets vergeleken met de Kalapathar. Een dergelijk zware inspanning vergt toch wel veel van het menselijk lichaam. De adrenaline zal wel zeer snel rondgepompt zijn toen jullie op het dak van de Kalapather gearriveerd waren. Er zijn mensen die na zo'n klim een boek schrijven. Jullie kunnen volgend jaar wel een trilogie uitbrengen met alle belevenissen. Eerst maar verder genieten van de wel verdiende wereldreis. Isla de Pascua (Rapa Nui) heeft zeker ook zijn schoonheden! Zeker minder zwaar van in Nepal.
16th November 2007

fantastisch
Hoi travelers. ik had nog geen berichtje achter gelaten, maar ik volg jullie trip echt wel. Maar na deze foto's van de Himalaya, moest ik wel ff reageren. Wat een prachtige plaatjes. Moet wel een heel speciaal gevoel geven om daar gewoon zelf tussen in te lopen. Dat kan lang niet iedereen, dus ik wil maar zeggen geniet er dus van. maar dat is jullie wel toevertrouwd. groetjes en enjoy the rest of the trip.
19th November 2007

kug,kug.
hallo kinderen, nadat wij de foto,s van de klimpartij hadden gezien en jullie verhaal hadden gelezen waren wij wel even erg trots op jullie. Respect man!!! Liza, je bent weer een beetje opgeknapt, lezen wij. Daar zijn wij blij mee. Jullie zijn nu hopenlijk lekker uitgerust. Zijn benieuwd naar het volgende avontuur van jullie. Hier gaat het goed. groetjes van dirk, moeder mart en van ons.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tot: 0.052s; Tpl: 0.015s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.028s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb