64.den - kl (batu cave)


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
April 15th 2019
Published: April 17th 2019
Edit Blog Post

Z postele vykopane az nieco po pol jedenastej.

Docapovanie vody a smer ranajky. Klasika roti s indickym cajom.

Po ranajkach posta. Tu kupene extra lacne znamky, nalepene na pohladnice (vsetko smer svk) a hodene do jednej zo schranok. Hodil som do schranky expres, tak som zvedavy kedy to dojde.

Co som posielal z penangu, este nedorazili (uz je to vyse mesiaca) ale z indonezie dosli za cca 3tyzdne. Co mi pisali ludia tak dorucenie plusminus v rovnakom case do span, greck, maced a svk.

Z posty smer zel.stanica kuala lumpur (nie sentral).

Tak ako nadchod aj jej okolie sa finisuje, moderne terminali, budka s info tiez nova. V nej kupujem listok, teda zeton do batu cave. V automate sa kupit nedal, tie sluzili len na dobijacie karty.

No nepotesil cas odchodu, ide mi to az o hodinu (12.05), vlak som prepasol o 10.min.

Nuz nazad na pasar seni, a tam relax v tieny, pisanie dennika a zjedenie kitkatov, este sa nestihli roztiect.

Pipam zeton, schadzam dole schodami a pochodujem neakych 200m az na stanicu kl.

Tu uz cakalo par ludi. Prichadza plny vlak ale uslo sa mi miesto na sedenie.

Su tu vyhradene vozne pre cisto len zeny.

Cesta ubehla rychlo. Dnu pekne vyklimatizovane.

Prakticky skoro cely vlak vystupil na konecnej batu cave.

Nic sa tu nezmenilo, ziadna modernizacia.

Zetony sa vhadzovali do turniketu resp jeden chlapik ich zbieral do kartonovej krabice, co urychlilo prechod.

S davom idem cez mini suvenirovu ulicku.

Pri stanku s okuliarmi tlupa slovakov, podla prizvuku z pijavici na dunaji.

Hned po opustny stanici par opic.

Nalavo indicke chramy, jazierko s rybami, krmiaci ludia lietajuce prasata.

Toto by som normalne zakazal tak ako v benatkach.

Fakt napad fotit sa s holubmi na nezaplatenie.

Takze a cul prichadzaju zmeny. Pred hlavnym chramom kam vsetci idu moc ludi nebolo, schody boli farebne a opic pomenej.

Pri vstupe zeny s odhalenimi nohami fasovali (1rm ?), sari. To si okolo seba omotali a mohli zacat strme stupanie po schodoch. Pri opustany arealu sari vracali a tusim sa im davali i nazad prachy ale neni som si isty.

Na schodoch niektory dementi krmili opice, davali im pit z flase. Co clovek nespravi pre fotku na instagram.

Dnu v jaskyni hindu Chramy v nich modliaci sa indovia, fotiaci turisti.

Jaskyna je na vysku a samozrejme aj sirku obrovska ale skor je to taka velka diera v skale, ziadne stalagtiti a stalagmiti tu clovek nech necaka.

Z vrchu cez dieru presvitalo dnu slnko.

Do odchodu vlaku mi ostavala hodina, tak relax na lavicke, tu prijemne, vonku by som na slnku nevydrzal.

Zmeska turistov z celeho sveta, zaujali hlavne biele s velkymi hrudnikmi a obrovsky kohut co tu chodil.

Po relaxe popri stanku so suvenirmi v jaskyni zacatie klesanie po prudkych schodoch.

Tu opat krmiaci ludia opice. Keby ich chceli aspon pohryzt nech si zapamataju, ze sa to nema robit.

Na zel.stanici velka rada na zeton, som akurat vystihol neaku organizovanu tour ale slo to rychlo.

Cena o 0.1rm vyssia, nevim ci mi chuj nepredal zeton az na kl sentral ale pytal som kl.

Na nastupisty kvanta ludi, laviciek minimum.

Prichadza suprava. Sadam si oproti dvom korejkam, jedna uplne rovnaka ako seonmi. Totalna kopia.

Na kl vystupilo len par ludi aj kopia korejky, ta dezorientovana ale ang nevedela ani ceknut tak som jej nepomohol.

Opat dlhy asi 200m presun az k vchodu z pasar seni.

Ono som chcel ist von hned tu a pofotit velmi peknu stanicnu budovu a okolite budovy z kolonialnych casov ale poobede a to vesti dazd.

Tentoraz neskori obed davam v cinskom food courte .

Dal som si kombi bbq pork, chicken. Bolo to uchadzajuce. Pork vsak super.

U inda kupene pivo a v kk markete prasok na pranie. Tu uplne uzke ulicky medzi regalmi, dvaja ludia sa vedla seba nezmestili. Tak jedna handrova hlava ma musela pustit. Sranda, chcela ma podliezt 😊

Vonku pred ubytkom otvorenie piva a hned sa spustil aj dazd.

Relax v na posteli.

Dazd len hodinku a pol a slaby.

Spakovanie batohu a smer pranie.

V menicke rozmenena 10rm na mince 0.5rm. Hehe zas som vyhral v automate.

Vsetko co sa dalo som nahadzal do pracky mimo bundy. Okolo pasa som si musel omotat uterak z ubytka, inac by som tu pobehoval nahy.

Jeden clovek tiez isiel prat, tak mi s tym pomohol.

Hlavne s davkou prasku. Do dvierok som nasypal polku krabicky (125g krabicka), nahadzal do stroja prachy, zavrel vrchne vyko pracky, zmackol power a start a uz to islo.

Po 30min, oprane. Pradlo presunute do susicky, teplotu som nechal prednastavenu medium. Dalsich 30min.

Susit som si daval len ja, chalan si svoje pradlo zobral mokre. Ono ked to ma kde vyvesat, spravil by som to i ja.

No susicka moc nevysusila, niektore kusy som mal vlhke.

Neostavalo mi nic ine ako to rozlozit po posteli a okoli.

Po zotmeni som chcel ist opat cinanom oproti petaling street ale uz to bolo zavrete.

Petaling street su ulicky s roznymi vecami, od oblecenia az po magnetky. Samozrejme turisticke ceny. Predajcovia zvacsa indovia i ked to je v cinskej stvrti.

Smer mydin, reku nakup niecoho na zajtra, no i ten bol uz zavrety (2000).

Na jedlo parkujem v pojazdnom stanku pri mojom stanku s pivom.

Vysmazene kura s ryzou a oblohou. Chut nahovno.

U inda kupene 2piva. Ten sa dal se mnu do reci. Jeho brat cestuje po europe, chorvatsko, slovinsko, taliansko. On ma v plane slovinsko.

Na ubytku vonku uz stolicky a popijajuci ludia, ja som pivka vypil expresne rychlo, bo budicek o 3.00.

Vcerajsi svalnac co cvicil s babami, vravel, ze jednu babu dostal expresne rychlo, izi pizy.

Do postele uz padam o 21.30 nech som aspon trochu vyspaty. Tez som tu mohol ostat dlhsie, fajn ubytko s fajn ludmi.

Foto

Kuala lumpur

https://photos.app.goo.gl/8qWXkWAnuvv9gj4H7

Naklady :

2xroti, caj : 3.5rm
5xznamky : 2.7rm
Vlak kl - batu cave : 2.5rm
Vlak batu cave - kl : 2.6rm
Ryza, pork, chicken : 7rm
Pivo red horses : 7rm
Prasok na pranie : 1.5rm
Pranie : 5rm
Susenie : 5rm
Ryza, kura, obloha : 7.5rm
2xpivo red horse : 14rm


Advertisement



Tot: 0.603s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.3913s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb