246.den - kl (tura bukit tabur)


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
October 1st 2018
Published: October 4th 2018
Edit Blog Post

Dnesny ciel je zakazana turistika na bukit tabur.

Ranajky davam u indov na rohu pri chrame.

Odtial presun na metro stanicu masjid jamek.

Cestou som chcel kupit vodu ale vsetko zavrete (pred 8.00) resp obchodiky na druhej strane cesty.

Mensi problem s nakupom zetonu na metro. Na mape bola znacena trasa ako cervena, no v automate ako ruzova. Najvacsi peniaz to bralo 5rm.

Metro riadne napraskane ale skoro vsetci vystupili pri kllc.

Potom prakticky prazdnou supravou az na stanicu wangsa maju.

Tu som chcel zobrat grab ale zadna free wifi.

Nuz som si cca 5km odslapal popri hlavnej ceste.

Samozrejme po chodniku.

Konecne nachadzam obchodik s vodou.

Okolie nic zaujimave. Nizke domy.

Obcas pri ceste stanky s jedlom a napojmi.

Ako som sa blizil k zaciatku trialu (na google mapa je oznaceny) tak sa mi naskytal vyhlad na skalnate kopce kam sa budem stverat.

Este sa pytam skolakov ci mi odporucaju vychodny abo zapadny vrchol.

Jednoznacne vychodny.

Prechadzam mini most. Zastavuje sa pri mne motorkar.

Oznamuje mi, ze trial je zavrety vladou, pokuta 3000rm.

Ono sa tu par rokov dozadu zabilo par ludi.

Samozrejme o tom viem.

Ponuka mi, ze ma za 5rm pusti cez jeho dvor.

To odmietam a sledujem trial resp sledujem velke potrubie.

Dostavam sa k plotu. Oznam v cudzej reci, tak nerozumim.

V plote diera a vyslapany chodnik, prekonavam plot a uz som v zakazanej zone.

Na moje prekvapenie je trasa dobre vyslapana a dokonca na niektorych stromoch su cedulky s nazvami stromov.

Prekracujem dalsiu dieru v plote, po par metroch vsak nazad. Treba stupat do kopca.

Zatial v pohode, no neskor je trasa zatarasena konarmi. Chvalabohu je tu vyslapana obchadzka.

Zacina konecne sou.

Strme skaly a lana.

Za pomoci lan sa dostavam vyssie a vyssie.

Zo stromu ma sleduju dve opice.

Prvy fajn vyhlad na vodnu plochu na jednej strane a na mesto na druhej strane.

Lana a skaly pokracuju. Konecne poradna turistika.

Odpocinok na vrchole. Vyhlad na vodu genialny.

No este som stale neni v cieli.

Po hrebeni pokracujem dalej. Pohodova cesticka.

Klesanie, v dialke skakajuce opice a moj ciel bukit tabur.

Skriabem sa na mensiu skalu, vyhlad ako inak genialny.

Prichadza zlaty klinec programu.

Cca 50m po strmej skale az na vrchol.

Nastastie su tu lana, co mi ulahcuje splhanie ale pre zaciatocnik to veru neni.

Ak by sa lano pretrhlo padol by som dole jak hnila hruska.

Menin lano za lano, heh jedno je dobre roztrapatene.

Konecne na vrchole, je to len okolo 350m ale som komplet premoceny.

Zmykam ponozky, tricko.

Po dlhej dobe lovim kesku.

Z vrcholu pokracujem par metrov po hrebeni.

Konec, dole uz len kolma stena.

Relax v tieny so super vyhladom.

Caka ma cesta nazad.

Nuz dole sa mi ide o dost tazsie, trochu si oskieram koleno.

A mam to za sebu, uz len prirodna cesticka.

Ta ma vypluva v osade.

Za osadou napis private property.

Okolo obytneho komplexu sa dostavam uz na verejnu cestu.

Zastavka u indov na nudle.

Ryzy som uz prejedeny.

Na metro zastavku sa dalo ist aj busom ale kedze som bol cely spoteny nechcel som zbytocne riskovat preklimovany bus.

Ha ale neskor zacina prsat, nastasti je po ceste kryta bus zastavka.

Po prsacke uz metro.

Tam riadna kosa.

Vyskakujem tam kde som rano zacal.

Vonku riadna prietrz mracien.

Po ustaleny presun na ubytko.

U inda kupene pivo, hodene do seba v lobby, sprcha a spanok.

Po spanku na veceru k indom.

Kupa dvoch piv a lobby.

Tu potesila sprava od tonica, cenova uroven mojich letnych krajin je v urovni ukrajiny.

Takze kupujem let na 29.maja kyjev - teheran. Letiet budem s ukrajincami, tak ocakavam este zmenu letu.

Plan je teda, pozemny presun na ukrajinu, tam asi 2tyzdne, potom iran, armensko, azerbajdzan, gruzinsko a mozno turecko ak budu prachy.

V lobby zas jebnuty nemecky marocan. Uplne vymlety mozeg co s kazdym zacinal rasovu otazku.

Na svk mozno dojde ukrajinka z lvova (ta s keru som mal mat 2stretka ale som nenasol spravny podnik) s tym, ze by sme potom sli spolu.

V kyjeve zrejme opat yusia. Uz vybrala most na kery polezeme 😊

Pisala ruri, ze s kenom to skoncilo. No to mi je uz cul fuk. Skoda, ze to neskoncili pred mojim pobytom na hokkaide.

Naklady :

Ranajky : 4.2rm
Metro : 3.5rn
Voda 1.5l : 1.5rm
Mie goreng + ladovy caj (indicky) : 5.7rm
Metro : 3.5rn
Pivo : 6rm
Jedlo u indov : 11,4rm
2xpivo : 12rm
Let kyjev - teheran uia, len prirucna batozina : 39.80€ (1277ukr.hrivna karta)


Advertisement



Tot: 0.496s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 42; dbt: 0.2434s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb