247.den - kl (nocne petronasky(


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
October 2nd 2018
Published: October 4th 2018
Edit Blog Post

Ha tak v cene ubytka su aj ranajky zrejme.

Bo ludia tu jedli toasty.

Ono som dnes do ulic vyrazil az nieco po 9.00.

Nuz ranajky si ale davam u poulicneho predajcu v chinatowne v takej mini ulicke.

Vajcove roti a nesmie chybat caj.

Chodniky su uz v tejto stvrti konecne dorobene.

Stanicou pasa seni sa dostavam k mesite a smer moja oblubena botanicka zahrada a bambusovy domcek. Kde sa ukladam na asi 4hod spanok.

Pri stanici nesmeli chybat zebraci.

Dost indov len tak spalo na zemi na kartonoch.

V parku dost ludi. Policajti na konoch, fotiaci sa svadobcania a mladez tu tocila daku reportaz.

Po riadnom odpocinku okolo posty na central market.

Tu nic zaujimave len kopa ludi a stanky.

Klasicka zastavka u inda na pivo a hned vedla indicka restika.

Na ubytku spocitana indonezia. 25 dni ma vyslo cca 650€ bez letu tam. Ak by som nechlastal a nepotapal bolo by to pod 450€.

Na vecer vybehnutie pesibusom (asi 15.min) k petronaskam.

Pred nimi uz pekna nasvietena fontana. Obcas voda striekala do rytmu hudby.

Okolo kopa ludi. Sbs co vyhanal ludi z travy.

Vnutri obchodaku kopa peknych sikmaciek.

Vsetci elegenatne obleceny len ja jak taky supak. Vyblednute tricko, kratase od farby, rozpadajuce sa slapky.

Nazad fajn osvetlenim mestom.

Opat vecera u indov. Obsluha ma uz zrejme pozna, bo automaticky mi donisli caj.

Pivo dnes vecer nedavam. Z toho nic nerobenia som totalne unaveny a hlavne ind mal po 21.30 uz zatvorene.

Spanok neskor nic moc, bo dosol novy obyvatel. Chodil hore dole z izby a dnu jak slahnuty.

Naklady :

2xvajcove roti, caj : 5.5rm
Ryza, maso : 7rm
Pivo : 6rn
Jedlo u indov vratane caju : 9.8rm


Advertisement



Tot: 0.036s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0198s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb