Malajzia - suhrn, naklady


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
September 25th 2018
Published: September 26th 2018
Edit Blog Post

Ono tu prakticky ani neni co hodnotit. Mal som tu len stopover na dve noci.

Botanicka zahrada opat nesklamala. Je tu aj freenet na hodinu (pri jazere), dost rychli a dalsi free neobmedzeny cas pri amfiku.

Bol som omrknut aj petronasky. Nic sa tam prakticky nezmenilo. Nabuduce tam ale pojdem kuknut vecer, na to som dost zvedavy.

Mal som aj jedno stretko s cs ale nic extra to nebolo akurat som navstivil cast taman dagang. Nic tam zaujimave neni i ked dost chudobne bytovky ale to bol len jeden blok.

Ubytko

Chinatown Foot Reflexology & Massage - 2dorm, share sprcha. ubytko ako aj minule len uz s novym nazvom a novym majitelom. Potesilo, ze tu furt bol honza, inak nic dobre. Sprcha tece furt nahovno a net prakticky ani nesiel. Nabuduce sa poobzeram po niecom inom. Cena 25r.

NAKLADY

Malajzia (airasia let soul - kuala lumpur 93.74€) - 2dni

1€ = 4.71 r = r (malajzijsky ring) spraveny priemer z vyberov

Doprava : 30.1r
Jedlo : 56.1r
Ubytko : 50r
Vstupy :
Ostatne :

Spolu : = 93.74€ (let) + 29.58€ = 125€

Vysledna suma je nakoniec spravena z vyberov/zamienania


Advertisement



Tot: 0.052s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 23; dbt: 0.0347s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb