94.den - presun kuching


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Sarawak » Kuching
May 15th 2019
Published: May 18th 2019
Edit Blog Post

Noc bola dost nahovno, bo hudba z lobby bola dost pocut.

Batoh mam zas o nieco lahsi. Zistil som, ze som v bire nechal klobuk. Ten mi sluzil cca 7rokov ked som si ho kupil v saigone.

Ranajky tentoraz nedavam u ujka v ulicke ale v ind.restike.

Jedlo som mohol mat aj gratis ak by som si ho zobral z indickeho chramu poceste. To si brali rozny ludia od zobrakov az po manazerov (aspon podla oblecenia).

No ja som veru na ryzu nemal chut, chcel som roti. Dal som hned dva kusy plnene vajcom a cibulou,

Cakacka dost dlha.

Po jedle rychlo chodza na pudu central.

Predajca listkov na nastupisti v podzemi spal na stoliku. Som mal problem ho zobudit.

Bus 8/45 meskal, vyrazili sme o 9.00

Kedze mam love, kupil som si cely bus pre seba a na letisko siel len ja a sofer.

Po vystupeni chytam velku grupu malajzijcaniek, kazda pred sebu tlacila vozik plne nalozeny batozinami. Grupa cca 30ludi.

Cesta od busu az ku gate vratane security (otazka 5sekund) mi trvala 35.min.

Na sedacke dosusanie oblecenia, co sa cez noc nevysusilo.

Zistena jedna velmi neprijemna (prijemna) skutocnost. Ja ceste do berlina cez singapur mam stopoover 11.5 hod a nie len 1.5hod ako som myslel.

To je to debilne znacenie casu 12am a 12pm a moja sprostost, ze som pro nakupe nedaval pozor.

Nuz co cul? Bud zoberem free tour z letiska (asi tu vecernu, len dovtedy 4hod na letisku) alebo pojdem do mesta na vlastnu past. No ked bude taketo teplo tak nevim nevim.

V letadle asi 6bielych tvari, letadlo poloprazdne.

Po pristati ako vzdy sledujem ludi.

Zarazili ma dve imigricky A a B. Isol som do vzdialenejsej, bo tam sli ludia.

I ked som prakticky malajziu neopustil opat dostavam nove razitko, beru mi otlacky a fotia si ma.

Po razitku okolo colnikov, ti sa ma pytali ci som dosol zo singapuru, nie, tak mozem pokracovat, inak by moj batoh musel ist pod rontgen tak ako vsetci co prisli zo singapuru.

V hale sa snazim napojit na freewifi, s tym, ze si objednam grab do ubytka.

Busy z letiska nechodia. Normalny taxi co sa kupuje v okienku stoji okolo 20rm vs 12rm grab.

Grab mal dost reklam na letisku. Co na to svk taxikari?

Nuz wifi nenormalne pomale, nie a nie mi to nacitat.

Oslovujem biely par, idu do kuchingu avsak ubytko maju okolo 4km odo mna, tak nic.

Pochvili oslovujem dalsiu bielu.

Ta ma ubytko do 1km odo mna, tak sa s nu davam dokopy.

Objednava grab. Ten po minute prichadza a uz sa vezeme.

Baba doletela z tawau.

Graber nam dava kopu info, odporuca restiky. Fajn chlapik.

Zla sprava, fairy aj wind cave su vraj zavrere kvoli rekonstrukcii. No radsej si to este overim na ubytku.

Baba platila kreditom co ma na grabe, davam jej 6rm a pochodujem v nenormalnom teple na ubytko.

Slnko riadne pecie, nastastie su tu v budovach vyklenky kde je tien.

Zapadam do jednej z odporucanych restik.

Porcia mini comu zodpovedala i cena 4rm (menej nez euro)

Prvy dojem z mesta zatial dobry.

Centrum male ale utulne, jedlo zadny problem. Komplet mesto je dost roztahane ale co sme si grabom tak nic zaujimave.

Nizke cinske budovy, pekne nabrezie. Obcas sikmacky v super kratkych nohaviciach.

Kuching znamena vraj macka. To vysvetluje i kopu roznych soch maciek co som videl cestou.

Prichadzam do ubytka, riadim sa instrukciami co som dostal na whatsapp.

Tukam kod, idem na prve podlazie, vyzuvam sa,,druhe podlazie.

Moju postel okupuje baba, tak super mam v cene i bonus😊

Izba pod strechou, fan jednoznacne nestiha. Noc bude velmi horuca.

Po sprche a cakaniu na 1730 kedy by uz take slnko vonku nemalo byt idem von.

Medzi tym prisla dalsia baba. Ta zhovorcivejsia nez ta prva. Prva je furt s hlavou v mobile.

No tato mi nedava ziadne info. V jaskyniach nebola a np bako bola na daytrip s tour.

Skusal som kuknut aj cs ci je niekto online. Bola jedna baba ale nakonec z nej vyladlo, ze nikam nejde bo je teplo. Strata 10min mojho casu s picou co si chcela len vypisovat. Nepochopim naco tam teda mala vycapene, ze chce ist jest, pit.

Vybehnutie von.

Tam uz oproti dnu (38c) citelne chladnejsie.

Fajn cinskymi ukickami sa dostavam k nabreziu.

Pri nom svietaci tunel, kopa svetiel.

Cez rieku velky nasvieteny pesi most.

Z neho pozorujem zapad slnka.

V pozadi kopec, v popredi mesita z ktorej sa ozyvali rozne zvuky.

Na moste kopa ludi, po indonezii aj kopa bielych.

Na nabrezi sa postupne rozkladali predajcovia napojov a jednohubiek (parok na palicke, hranolky….)

Ja smerujem k obchodaku electra. Od neho chodia busy smer np bako a je tu food courte s morskym jedlom.

Hned ma lakaju ale odolavam.

V ulicke oproti aj neake to pekne celostenove street art.

To som tu videl i na inych miestach avsak nie v takom pokryti ako v penangu avsak kvalita rovnako dobra.

Po prazdnej pesej zone jalan india sa dostavam k merdeka mall.

Pesia zona je prekryta a cez den je to tu isto plno predavajucich. No cul nist.

V uliciach zvacsa cinania.

Zapadam do restiky aladin kusok od ubytka. Podla knizky co bola na ubytku tu maju robit super vysmazane kura.

No porcia nic moc a chut tez zadna slava.

Najedeny nazad na promenadu k pesiemu mostu.

O 20.30 podla knizky mala byt spustena fontana na rieke. No zrejme kvoli jeblemu ramadanu nic nebolo.

Kupil som onicom hranolky, napoj a cakal na fontanu na bet.brehu.

Okolo kopa ludi.

Stankari uz porozkladany.

Predavali aj rozne cukrovinky.

Po nabrezi prechadzka az za hotel grand margharite.

Pred nim par street art a na lavickach par bezdomovcov.

Opat sa ozval hlad, parkujem hned v prvom food courte za hotelom.

Davam si mieste jedlo laksa so shrimami.

Nudle dobre smyklave. Prva davka sa vysmykla z paliciek a padla na zem.

Ani som to nedojedol, bo opat by jedli hlavne oci.

Nazad popri velmi peknom nabrezi doplnenom o kaviarnicky, lavicky nesmeli chybat.

Samozrejme i poulicna kapela.

Na ubytko prichadzam nieco po 22.30.

Vonku to este len vsetko zacalo ozivat o takejto hodine.

Videl som tu aj dalsieho youtubera, mal se sebu cely stab (4ludia, kamera, klapla, mikrofon..)

Obe baby uz spali. Mali natiahnute aj sietky proti hmyzu, ja som si ju nespustal.

Na izbe nehorazne teplo.

Pred polnocou prichadza na izbu posledny clovek, opat baba.

Staff som tu nevidel, vsetko komunikacia cez whatsapp. Platbu za ubytko mam nechat v skrinke.

Naklady :

2xroti s vajcom a cibulou, caj : 8.4rm
Bus pudu - klia2 (8.45hod) : 12rm
Grab z letiska : 6rm (12rm share)
Ryza, pork, obloha, mini porcia : 4rm
Voda 1.5l : 1.5rm
Ryza, kura, ladovy caj : 9.3rm
Napoj, hranolky : 5rm
Ladovy kakaovy napoj : 2rm
Laksa : 6rm



Advertisement



Tot: 0.047s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0292s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb