93.den - presun kl


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
May 14th 2019
Published: May 18th 2019
Edit Blog Post

V noci som si musel zvysit teplotu na ac z 21 na 22 bo mi bola zima.

Rano pokus o ranajky na miestnom trhu. Tu vsak ziadne hotove jedlo. Len surove ryby, kurata, zelenina a banany.

Nakonec kupujem v indomarte plnene buchty.

Docapovanie vody na ubytku do malej nadoby a objednavka grabu na letisko. Gojek stal dvojnasobok 21k.

Prichadza motorka avsak s inou spztkou ale pohoda.

Nasadam a uz ideme smer letisko.

Mlady sofer ide tuto trasu asi prvykrat, bo nevedel ako sa berie parkovaci listok.

Vyhadzuje ma na parkovisku pre motorky, ukazuje na parkovaci listok, no davam mu len prachy podla appky.

Okolie letiska sa preraba, robia tu novu cestu a zacali stavat daku budovu. Pred mesiacom tomu nic nenasvedcovalo.

Tentoraz neni problem s mobilnym listkom.

Aj s vodou prechadzam sekurity a uz som na velkom modernom domestic terminaly.

Objavujem pohladnice ale obsluha nikde ani po 15min cakania na lavicke. Hlavne, ze obchodik s knihami otvoreny.

Kedze je ramadan, restiky maju zvonka zakrite vyklady plachtami resp roletami. Ale inak funguju, len neni vidiet dnu ako sa neznabohovia napchavaju.

Smer imigracka.

Tu zas jebnuta domaca rodina co sa cela nahrnula k okienku (3dospeli ludia). Colnik ich pekne poslal do prdele nech idu po jednom.

Moj pas resp hlavne vstupne razitko si dost dlho obzeral ale nakonec mi bachol vystupne. Dovidenia indonezia.

Security prisna, zadna voda a kazdy sa musel vyzut.

Ja som sa nevyzul, handrova hlava ma poslala nazad. Tak jej ukazujem aj na ponozky, ci aj tie, kruti hlavou.

Inak totalne znudena baba. Uplne na silu jak keby tu bola.

Tak isto baby od airasia za imigracku. Kukli mi letenku a potom si polozili hlavu na stol a spali.

Security sa na mne chcela asi vyburit, tak musim vylozit penu na holenie, pastu, aj vodu po holeni. Este sa im nepozdavala moja mala prazdna nadoba na vodu. Po rychlo konzultacii mi ju nechavaju.

Kokotkovci ala bratislavske letisko (to v jebnutosti nema konkurenciu,hadam len zidovske letiska sa na nho chytaju).

Cakacka pri tv kde bezal futbal.

V letadle si presadam k oknu.

Vyhlad super, v okoli makasaru kopa maly ostrovcekov s plazami a tyrkysovou vodou.

Let bezproblemov az pri kl nas to trocha hadzalo.

Tu zas dlha cakacka na imigracku. Stal som v rade asi polhodinu.

Tam zas jedna cinska mlada brzda. Hlavne, ze v ruke furt drzala mobil ale jednoduche ukony nepochopila na prvy krat (kuknut do kameri a odovzdat otlacky ukazovakov)

Po peciatke smer prizemie, tu kupa listku na bus.

Opat kupujem na kl sentral i ked sa da ist aj priamo na pudu, co je blizsie na moje ubytko.

No lenze, ja chcem ist cinanom na pork a zamenit prachy. Ono casovo to vychadza asi rovnako len je tam psychologicky efekt, ze by som sa vzdaloval od ubytka ak by som siel na pudu.

No a na kl sentral to odchadza kazdu chvilu, kdezto na pudu raz za polhodinu.

Bus natotalku zaplneny.

Cestou ako to byva zvykom dazd.

Ten nastastie prestal.

Na kl sentral podozrivo malo ludi.

Odchytavam gokl free bus a klasicky vystupujem pri mesite negara.

I v cinskej stvrti podozrivo malo ludi.

Zapadam do food courtu vedla retazcA chicken texas.

Davam konecne pork. Porcia ryze oproti indonezii mensia.

Po jedle vo western union zamienam prachy.

Zastavka u inda na kupu piva, red horse nemal tak kupujem 9perc skol.

Ten do seba hodeny pred ubytkom stepp inn too.

Dnu mensi sok, same cirne huby a este k tomu fra hovoriace. To je asi ten najhorsi odpad co moze byt.

Predemnu jedna baba, check in jej trval dost dlho.

Prichadzam na radu ja.

Staff totalne iny ako naposledy. Jeden chalan zaucal dve cirne huby (baby). Tie uplne mimo a pritom jednoduche ukony na pc.

Co sa tyka platby tam ich opicy mozeg tez moc nepracoval.

Co je ok na tomto ubytku, neuctuju si 10rm tur dan A dokonca ani klasicku dan (uspora sice len 1rm/noc).

Ako som cakal na check in, tak mi ujebali batoh a to som ho mal pred nosom.

Akcny recepcny zobral moj batoh, bol v tom, ze to je tej baby.

Tentoraz fasujem izbu na prizemy, uzavreta miestnost s poschodovou postelou. No uzavreta, stena neni az po plafon.

Na izbe mam babu co dosla predemnu. Je z chile, robila 3mesiace na nz a mesiac v australii. Klasika s ovocim, vraj velmi tazka praca. Ang moc nevi ale dohovorime sa v pohode.

Jaj, skoda,ze tu ostavam len jednu noc, vyzeralo to zas na fajn babu.

Vonku sa spusta nenormalna leja.

Trva dobru hodinu a pol.

Cakacka v lobby. Tam prichadza sibnuta alice. To je uz 4x co ju stretavam. Ten svet je ale maly.

Nasadzujem prsiplast a k indom na veceru. Okolo 21.30 uz toho v bufete na vyber nemali.

Vedla kupa dvoch piv.

Tie dane do seba v lobby, kde uz nastasti cirne huby neboli.

Na nete mi nefunguje ani jeden z 3 odkazov kde boli vsetky lp. Potrebujem armensko a gruzinsko.

Pivo dost silne a chutovo nic moc.

Co som pocuval mladez tak ta plna idealov este.

Jeden chalan bol na okinawe resp prilahlich ostrovcekoch a vraj to az take drahe neni, mal vsak bicykel a stan (obe prenajate).

Dalsa baba ma v plane ist do tokia (2020) a tam pracovat pre olymp.tim.

Opiveny smer izba kde bola chilanka v peknej nocnej koseli. Ta mi ospevovala peru a hlavne boliviu (super lacna).

Este som nespomenul, dal som si oprat. Susicku som nastavil na maximu ale nic z toho, i tak mokre veci. Tie teraz rovesane na posteli.

Umiestenie izby na prizemy je nahovno. Vsetok hurhaj z lobby je pocut.

Naklady :

Vymena 50€ = 233.5rm

Nakup : 33.6k r
Grab z ubytka na letisko : 10k r
Bus klia2 - kl sentral : 12rm
Ice tea : 2.2rm
Pork s ryzu : 7rm
Pivo skol 9% : 7rm
Stepp inn too, 2dorm, share sprcha, ac, hot water :18rm
Pranie : 5rm
Susenie : 5rm
Jedlo u indov, caj (sri ganesha restika) : 10.9rm
2xpivo skol : 14rm


Advertisement



Tot: 0.555s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 47; dbt: 0.3467s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb