Severne moluky (indonezia) - suhrn, naklady


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia
July 5th 2019
Published: July 6th 2019
Edit Blog Post

Povodne som chcel dat juzne, stredne i severne moluky, no nepasovali mi moc odchody pelni lodi a prelety tento rok boli 2 a viac nasobne ako minuly rok.

Po prilete do makasaru pada volba na cisto len severne moluky.

Co sa neskor ukazalo ako chyba, bo pocasie mi vobec ale vobec neprialo.

Ludia tu boli oproti zbytku indonezie taky viac divokejsi alebo mozno som si zacal vsimat aj viac ako sa chovaju. Mam na mysli, chlast, kurvy.

Doprava na hlavnych tahoch bezproblemova kijangom, avsak ak chcel ist clovek niekam mimo uz to bolo zlozite.

Taktiez problem s pozicanim motorky. Jedlo niako neprekvapilo.

Potapanie fajn len tu plati, ze ak ide clovek sam tak sa nezanory. Bo si musi platit komplet celu lod.

Suma sumarum podla mna sev.moluky niesu moc vhodne pre samotneho cestovatela. Pri dvoch a viac sa daju navstivit zaujimave miesta ked sa sharne auto, guide.

Ubytka oproti ostatku drahe (cena/vykon)

V buducnosti by som siel len kvoli potapaniu k vraku lietadla na ostrove moruturi. No a mozna by som dal aj np aketajawe.

TERNATE

Malicky ostrovcek, ktory ma clovek obehnuty na motorke za pol dna. Uplne tu staci ostat max.3noci resp 2 ak clovek nepotapa.

Potapanie bolo fajn (nasijaha dive centrum), i ked guide sa moc nepretrhol. Majitel je vsak fajn chlapik.

Jednoznacne odporucam vystup na sopku gamalama. Ide to aj bez guida, trasa je pekne vyznacena na mapy.cz.

Plaze vsak na tomto ostrove slabucke.

Samotne mestecko slabucke, nic speci tu neni.

Ubytko

kurnia homestay - singel, fan, share bathroom, ranajky. V tomto ubytku som stravil najviac casu. Clovek tu ziska kopu informacii. Prvy krat uplne super, no na dalsie pobyty to uz slo dole. Pisem o pristupe domacej. Nevyhoda je dost daleko od mesta. No i tak odporucam. Cena 150k r

TIDORE

Tu mi nevyslo pocasie tak moc som toho nepodnikol. Vystup na sopku tidore by bol fajn ale pocasie. Samotne mestecko velmi ale velmi kludne, fajn pevnosti. Po ostrove kopa peknych art street.

Ubytko

Seroja, Double - ac, tv, private br, ranajky. Predrazene a ziadny vykon. Dost daleko od centra ale blizko pri pevnostiach a mori. Ranajky ubohe.cena 275k r

TOBELO

Nezaujimave mestecko. Chodia odtialto lode na ostrov moroatai. Plaz kupakupa bola onicom. Chcel som dat odtialto trek na sopku dukono ale pocasie mi to prekazilo. Fajn daytrip k jazeru galela a vodopadu sapion.

Ubytko

Penginapam indah fanny - singel, private mandi, fan. Jednoduche akurat tak na noc max dve. Cena 100k r

MOROTAI

Opat pocasie, tak zadna slava. Potapanie sa nezadarilo (treba advance k vraku lietadla), mestecko onicom, taktiez top sighty v okoli.

Alona rezort Plaz bola fajn ale z mestecka daleko

Ubytko

Dodola hostel, doublebed,fan, share mandi . Fajn, kludne, ciste miesto. Majitel ok. Odporucam. Cena 100k r.

JAILOLO

Dalse onicom mestecko kde ma ojebal saman. Okolie moze byt fajn na motorke ale opat pocasie.

Losmen nusantara - double, fan, mandi kupelka . Uplna diera, vziadnom pripade nechodit. Avsak kurvy sa v tomto ubytku daju zohnat lahko.cena 150k r

Vystup na sopku gamkonora bol ok, i kde som bol dost ko. Sopka pekna, odporucam. Guide neni treba. Prikladam trasu.

Prespat sa da vo vladnej budove na pozorovanie sopiek dole pri zaciatku treku. Mozno i zdarma,ja som im dal daky baksis. No ale ti budu nutit guida.

SULAWESI

Prestupna stanica medzi kl a molukami.

MAKASAR

Tak ako minuly rok i tentoraz to prehlasujem za dieru kde neni co robit ani vidiet. Ale zas je tu lacne kino.

Stretko s opie uz nebolo take vau ako naposledy. Ludia sa menia, tak ako ona i ja.

Motovylet v okoli ramang 2 a vystup na bulusaruang boli super. Jednoznacne odporucam.

Pod house - 10 dorm, share hot sprcha,acNuz tentoraz z ubytka sklamanie, hlavne z pristupu personalu. Inak ok poloha, ciste, len wifi neslo. Cena 90k r

dinar homestey - double bed, private kupelka, ac, tv :Fajn ubytko pri letisku. Majitelia v pohode, nebol problem pozicat motorku. Ak clovek neplanuje ist na juh ale hned na sever odporucam resp je to aj dobra zakladna pre mototrip na ramang ramang, clovek sa nemusi drbat cez cely zapchaty makasar. Cena 150k r

BIRA

Toto miesto prijemne prekvapilo bielymi plazami, kludnym prostredim. Snorchlovacka aj potapanie (bira dive camp) fajn. Smola bola akurat cas ramadanu, ked vacsina veci pozatvaranych. Bacha na vikend, vtedy to tu byva full domacich ludi z makasaru, tak zadne kludne miestecko ale velke party miesto.

Bira dive camp - Fajn ubytko kusok od plaze. Nevyhoda daleko od dedinky ale restika a pivo po ruke tak pohoda. Odporucam platbu v eurach, davali dobry kurz. Jedlo v restike uchadzajuce, blizko su i ine rezorty s restikami (neskusal som). Pri dvoch ponoroch ubytko v dorme gratis.

NAKLADY

indonesia (air asia kl - makasar 37.85€) - 28dni

1€ = 15 651,9 r (r = indonezska rupia)

Doprava : 64.81€ + 3,071mil r
Jedlo : 19.18€ + 1.809mil r (vratane alkoholu)
Ubytko : 33.77€ + 1.49 mil r
Vstupy : 396k r
Ostatne : 160€ + 2.831mil r (potapanie, motorka, benzin, suveniry, …)

Spolu : = 37.85€ (let) + 277.76€ + 9,597mil r = cca 930€




Advertisement



Tot: 0.961s; Tpl: 0.033s; cc: 13; qc: 44; dbt: 0.4718s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb