Sarawak (malajzia) - suhrn, naklady

Asia » Malaysia
July 5th 2019
Published: July 6th 2019

V malajzii nesmela chybat klasicka zastavka vo fajn kuala lumpur. Odtial som pokracoval preskumat dalsiu cast bornea.

To nesklamalo ale ani neprekvapilo.

V buducnosti by som sa sem vratil a kukol jaskynu fairy a np gading. Sibu a miri je vraj slabucke. Taktiez np mulu.

KUALA LUMPUR

Hodnotie ako vzdy, super mesto na relax kde je vsetko k dispozicii co clovek potrebuje k zivotu.

Ubytko

Stepp inn too - 2dorm, share sprcha, ac, hot water. Tu som mal tri zastavky a vzdy to slo dole. Fajn ubytko na zabavu, nahodny sex je tu skoro povinnost. Neskor zistene, ze na recepcii pracuju i kurvy (cestovatelky co si prilepsuju). V buducnosti by som sem asi uz nesiel, bo uz tu boli zvacsa len zamestnanci (kazdu chvilu sa menili). Ale zas na noc by som to tu okusil. Cena 18rm

KUCHING

Ok mestecko s fajn nabrezim a peknou fontanou v rieke. Nocny trh ok ale nic speci, prijemny park.

Strasna nevyhoda je neexistujuca doprava po okoli. Busy idu zriedka a co je paradox do tur.destinacii ani nejdu.

Grab funguje ale treba ho zaplnit aby sa nepredrazil.

Jaskyna wind uplne onicom, neoplati sa. Skoda, ze nebola otvorena fairy cave, to bol moj hlavny ciel.

Vystup na sanrubong bol fajn ale vyhlady slabe, no cesta po rebrikoch genialna. Mal som aj dobru spolocnost. Fajn bol aj prvy vodopad od startu, genialne miesto na relax.

Ubytko

Tropical lodge - 4dorm, fan, share sprcha. Samobsluzne ubytko. Dorm neodporucam bo je pod strechou a klima ziadna, fan nestihal. Inak ciste, v centre mestecka. Cena 18rm

Quiik cat - 4dorm, ac, ranajky. Trosku dalej od centra ale ok ubytko. Cenu treba zjednavat a nie bookovat cez booking 23 vs 20rm.

NP BAKO

Kopa srandy so zamestnancami pri registracii na pevnine (ono berem bako ako ostrov i ked neni).

V samotnom parku sok po prichode, ked na plazi kvanta turistov. Nastastie to boli zvacsa len daytriperi.

Na samotnych trekoch som ich moc nestretol, vacsina ostavala blizko zakladne.

Presiel som asi vsetky chodniky, videl opice, hada. Nosate opice boli zaujimave. Fajn zazitok. Dzungla, pustatina, piesok, skaly, utesy to sa da vsetko vidiet pocas turi. Zabludit sa neda, cesticky vybudovane, i ked maju co to za sebou. Nechyba dobre znacenie.

Urcite tu odporucam zostat min jednu noc, i ked osadenstvo je tvorene zvacsa bielymi, tak si clovek pripada ako v europe

Ubytko dopohody, obcerstvenie tiez i ked trosku drahsie ale nie o moc. Treba booknut dopredu online.

Voda vsak strasne predrazene, odporucam doniest vlastne zasoby.

Problem vsak s dopravou nazad. Ak clovek nema zajednanu lodku dopredu musi cakat az na 15.00 kedy idu nazad akoze verejne lode.

Preprava vsak tez super, najskor sa ide lodkou po rieke a neskor po mori.

NAKLADY

malajzia (air asia makasar - kl 36.74€) - 9dni

1€ = 4.648 rm (rm = malajzijsky ring)

Doprava : 37.87€ + 155rm
Jedlo : 19.96€ + 335.8rm (vratane alkoholu)
Ubytko : 116rm + 6.57€
Vstupy : 20rm
Ostatne : 31.1rm + 861.1rm (telefon)

Spolu : = 36.74€ (let) + 64.4€ + 1487.9rm = cca 421€ (cca 242€ bez telefonu)

Tot: 0.223s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 25; dbt: 0.0482s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb