85.den - probolinggo


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Java
April 24th 2018
Published: April 23rd 2018
Edit Blog Post

Dobre vyspati na fajn postele behnutie do lobby na ranajky.

Oproti poslednemu ubytku bieda. Maslo, dzem, 3 sendvice, vajco na tvrdo a caj.

Recepcna sa jaksi nemala k cinu mi vidat 500 rupii, som to ale neriesil. Nech sa tesi handrova hlava.

V lobby skoro cele doobedie, planovanie dalsich miest, stahovanie offline stranok, nahravanie fotiek.

Dredac zo vcera je z kalifornie, dlho cestuje, ma so sebou ukulele.

Dava mi tip ako obist platenie poplatku na bromo.

Ma aj svoj blog www.Steemit.com nick :Maslowmission

Este som to nestudoval tak nevim co to je.

Prichadza pre nho grab, smeruje do yogyakarta, tam planuje ostat 5dni, skoro ako ja ale uvidime ako sa mi tam bude lubit.

Ono tam potrebujem byt uz vo stvrtok, ubytovany cca do 12.00, bo o 16.00 sa hra futbal, ktory chcem navstivit pss sleman. Uplny fanatici, len nevim ako to je s listkami, kontaktoval som ultras aj ofic.klub ale zatial bez odpovedi.

Vcera sme v lobby kukali 1.ligu, hrala surabay, tez iny fanatici.

Na izbe asi hodinovy slofik.

Po jednej hodine smer jedlo. Rany som si uz neobvazoval uz to je uschnute a nechcem si to zas strhnut.

Tentoraz zabacam na ulicu dr.mohamed saleh.

Je tu par skol, t.j. istota jedla.

Hned zapadam do prveho pojazdneho stanku. Ono som si to len obzeral ked sa mi prihovoril miestny a ani neviem ako a uz som sedel za stolom.

Pokec s ucitelom anglictiny. V meste nic zaujimave neni, o pozicani motorky tez nevi ale mam behnut do tur.centra pri vlakovej stanici.

Jeho trieda ma teraz volno, bo vyssie rocniky maju vcul celostatne skusky.

Pri stole sedela aj jedna z jeho ziacok (9rokov), tak ju nabadal nech si precvici ang. Ono ma chcel zobrat aj k sebe do triedy medzi ziakov, este, ze mali volno.

Jeho ziacka prisla psychicky podporit svojho brata co robi testy. Odporuca mi navstivit sopku merapi. Velmi rada by chcela vidiet sneh.

Po fajn jedle, zastavka na oblubeny avokadovy dzus s cokoladou.

Dostavam sa k stanici. Tur.info centrum je hned oproti pri vstupe do parku.

Dnu nikto ale vzadu pocujem pohyb. Prichadza informator, motorka neni sanca, len v dakom hoteli mimo mesta a aj to vraj pozicavaju len hostom.

Do yogyakarta mi odporuca priamy vlak, economy o cca 8.00 hod za cca 75k r. Ha len to nestohim, ibaze by som zajtra siel len na daytrip na bromo resp v stredu siel na daky nocny bus. Budem to muset zajtra overit na bus stanici.

Ono ide este priamy vlak ccs o 11.00 hod ale prichod je o 19.25 a neni iste ci by som ho v stredu stihol.

Este som sa pytal na vodopad madakaripura. Verejna doprava bez sance, vstup 25k r a strasne otravny domaci co sa ponukaju za guidov.

V knihe hosti predomnou bol zapisany clovek z tuniska. Vau aka destinacia. Ale ktovie ci to bola pravda. Obcas si aj ja vymyslam druhu narodnost. Ked som isol z bali busom a dnu nabehli muzikanti, jeden sa ma po predstaveny pytal odkial som. Na reku san marino.

V parku sa mi prihovara mladik a neskor prichadza aj nadopovany miestny (magic hribiky). Jedneho zhribikovaneho som videl aj vcera vecer.

Inak rozpraval dost rozumne. Listky na vlak za rovnaku cenu kupim aj v indo a alfamarkete.

V uliciach kopa riksi a predajcov zmrzlin.

Presun do muzea, to samozrejme zavrete, je pondelok.

Hned za kfc nabieham do marketu. Voda co stala v alfamarkete 5k tu stoji 2.5k.

V lobby rozmyslanie kam z toho taiwanu, do soulu to vychadza 70€ (jul), no ale potom sa zas zaseknem v korei (nie najlacnejsia destinacia). To japonsko furt nevim, ono tam (sapporo) je to 115€ ale taktiez sa tam zaseknem bo je top sezona a vsetko odtial je drahe. Este z tokia do soulu sa da za 65€ ale treba sa do toho tokia zo sappora dostat a to lacne nebude.

Kurnik s tymato ostrovnimi statmi je len problem.

Fakt nevim kam dalej, akurat su take debilne mesiace jul, august.

Na cs mam nahodeny moj plan t.j. hocikto mi moze ponuknut ubytko.

Zatal chodia len ponuky od tour (ano su tu aj taketo kurvy, postupne ich budem nahlasovat).

Byvanie po skusenosti v kupangu vsak veru nechcem, staci mi len stretko. Ono bola to dobra skusenost ale stacilo raz.

Ziadosti nahadzem vo vyspelejsej malajzii, brunei a taiwane. Samozrejme len opacne pohlavie, vynimka bude brunei a ludia co maju hobby football fanatics 😊

Na izbe len lezanie a citanie knihu.

Navecer vybehnute cez cestu na mie goreng, odtial este k druhej odbocke od hotela napravo kupeny plneny chleba.

Tu uz boli dokopy 4 pojazdne stanky. Mohol som jest tu.

Inac tito stankary sa dobre narobia i ked sa to nezda.

Ozval sa mi jeden z cs, pojde se mnu na fotbal. Je to tour driver akurat dnes ide z broma nazad. Skusi sa popytat kolegov ci stredu nepojdu do yogyakarty, ze by ma zebrali. Samozrejme zavazi aj cena. 160k som ochotny dat, no mozno aj 200k, uvidim podla ceny busu.

Na izbe opat citanie knihy.

Zajtra po ranajkach chytenie graba a z bus stanice na bromo.

Mi zmizol jeden promo kod na zlavu 4k. Furt mi to vyskakovalo po otvoreny appky, tak som to asi potvrdil (vsetko po indonezsky, musim si tam zmenit dako jazyk) a uz ho nemam. S bemom sa babrat nebudem, iba ak by siel od hotela.

Grab asi 12k (s kodom 8k) a bemo 5k. V minulosti by som to riesil ale uz som spohodlnel a jak hovoria nasi zidovsky bratia z hlavneho mesta : my mame love 😊

Naklady :

Hotel ratna, singel, fan, ranajky, tur.zachod : 73k r
Jedlo : 12k r
Dzus avokado : 6k r
Nakup : 22k r
Mie goreng : 10k r
Roti bakar durian nanas : 12k r


Advertisement



Tot: 0.103s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0492s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb