84.den - presun do probolinggo


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Java
April 22nd 2018
Published: April 23rd 2018
Edit Blog Post

Samozobudenie o 6.00. Zbalenie a smer ranajky.

Tetula mi opat dala mega porciu jedla, caj a ako ovocie dragon fruit.

Kostoval som z neho dzus, ten bol nic moc ale ovocie je dobre.

Objednavam graba (pesi asi 30.min, nebyt zranenia idem na pesaka).

Grab vodic sucasne robi aj pre ojek. Tuto aplikaciu som si vsak nestiahol ale vraj rovnake ceny.

Prichadza mi upozornenie na zaujimavu letenku zo singapuru na fidzi (340€ spiatocka).

Nuz ale neni cas, uvidime ci to vydrzi do prichodu do probolingga. Ono samozrejme najskor musim zistit aka je tam cenova uroven. No ale asi nic lacne.

Tusim tam bol sadrokartonista, musim ho nakontaktovat. Inac je dost mozne, ze doleti za mnu do malajzie. Cul je akcia z budapesti na penang za 340€.

Na stanici Karangasem mensi sok. Nad pultikom kde predavaju listky, pri kazdom vlaku nula volnych miest.

Nastasti mojim smerom je volne, biznis trieda, potom je drahsia prva trieda.

Davam pas, prasule a uz mam v rukach listok.

Ludia co si kupili listok cez net si ho vytlacia v zvlast automate.

Na lavicke si ku mne prisada miestnu clovek, mini konverzacia.

Pol hodinu pred prichodom vlaku zacinaju ludi pustat na nastupiste.

Je to ako pri ceste lietadlom. Pipnu boarding pass (moj neisol, tak mi na nho dala razitko), skontroluju meno s pasom a potom sa uz len caka na nastupisti.

Vlak prichadza nacas. Dost ludi.

V otvorenom vozni je dost miesta na nohy, najskor sedim sam, neskor si ku mne prisada starsia domaca. Vsetky miesta su na rezervacku.

Domaca ma ponuka ryzou z listu.

Obcas sa cez vozen prejde poskok co ponuka podusky, dve baby co predavaju jedlo a dvaja vojaci (?) so sprievodcom (?).

V klime ubieha cesta rychlo. Okolie same ryzove policka sem tam les.

Zastavky rozhlas hlasi aj v anglictine.

Stanica probolinggo taktiez uplne mini.

Som cakal, ze sa po opusteny parkoviska na mna vrhnu taxi s ponukami na odvoz na bromo ale nic.

Iba jeden sa normalne pytal kam idem. Klasika, jest, to ich potom vzdy odradi a zvacsa ukazu na najblizsiu restiku.

Cez mini park smerujem k hotelu ratna.

Trochu krivam ale v pohode. Obcas na mna mavaju riksaci. Clovek co taha maly vozik kde je miesto pre dvoch ludi.

Po hlavnej ceste fajn cerveny kostolik za nim ma odchytava jeden predajca jedla, chce fotku.

Pytam sa ho na lacne ubytko ale odporuca mi len moj vytipovany hotel.

Na hlavnej ulici Suroyo je aj free muzem, vonku vystavene lietadlo, tank a mini vlak. Dnu nejdem, bo chcem najskor najst ubytko a hlavne sa vystat. Tez som to mohol spravit vo vlaku.

Ubytko v pohode najdene, singel kde su dve oddelene postele, fan, sprcha a turecky zachod. Wifi signal len v lobby, to je fakt velka skoda.

Po prezleceny sa smer mesto a hladanie supermarketu a hlavne jedla.

Sudirman to je nazov dalsej hlavnej ulice, z hotela sa vydavam dolava.

Kfc ignorujem, vsetko ine je ale zavrete.

Pojazdne gadogado, uz sa tesim, ze to konecne vyskusam ale predavac nikde, miestny ho zhanaju ale nic. Ah

Dostavam sa do alfamarketu. Nakup vody a sladkosti.

Mam stastie hned oproti zastavuje pojazdne bakso. Bez spytania ceny si hned davam. Fakt dost velka porcia ale 15k som isto necakal, ze ten kokot podvodnicky vypyta. Stary dedo zasrany, zrejme sa opat budem muset pytat na ceny.

Na izbe len oddychovanie, zrejme tu ostanem este jednu noc, nech sa mi lepsi zregeneruje noha, bo moc by som toho nenachodil zajtra.

Naveceru vybehnutie tentoraz doprava.

Davam nasi goreng v pojazdnom stanku, mi to objednal jeden domaci, bo predavac mal dost prace a dako ma prehliadal. Tento domaci pockal az pokym zaplatim. Zrejme myslel, ze ma predavac osmekne ale dal normalnu cenu.

Inak predavac isol nonstop bez prestavky, jedno nasi goreng za druhym.

Na jednej velkej panvici spravil 9 porcii. Tie potom balil do papiera. Ludia to zrejme jedli doma.

Hned oproti je pojazdna roti pekaren. Sendvic plneny roznou naplnou , dal som coko a jahodu. Ten sa poopeka na velkej platni a pochutka je hotova.

V lobby dorazenie vychodneho timoru. Bol tu aj jeden biely dredac.

Mesto nic moc teda. Vela stankov s jedlom je pri parku, inde to je vymrete.

Co sa tyka toho fidzi, akcia este bola ale po prieskume cien som z toho upustil ale ak by bola spiatocka za 200€ hned by som to kupil.

Naklady :

Grab petito gh - Karangasem (asi 3km) : 4k r
Biznis vlak Karangasem - probolinggo (9.15hod) : 120k r
Hotel ratna, singel, fan, ranajky, tur.zachod : 72.5k r
Bakso : 15k r
Nakup : 23.4k r
Nasi goreng : 8k r
Roti bakar strawberry coklat : 12k r


Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0318s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb