81.den - Banyuwangi


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Java
April 19th 2018
Published: April 19th 2018
Edit Blog Post

Tak ranajky boli prijemnym prekvapenim.

Najskor mensie snacky, potom ryza s nastruhanim kokosom a vajcom, nasledoval melon, caj a banany. Fakt top ranajky v cene zatial. Toto sa veru oplatilo.

Po ranajkach presun na plaz boom.

Pred tym na este odchytava domaci chalan ci idem s nima na ijlen, ok idem a ostanem tu este dalsiu noc navyse. Ono sa mi fakt nebude chcet po skoro vstavani 2.00 chcet po navrate presuvat. Za hovori fajn prostredie s fajn ludmi.

V parku blambangan strasne kvanta malych deti, kreslili tu na malych stolcekoch, posedavali na zemi.

Musim spomenut, ze asi 95percent zahalenci. Jojo uz som v moslimskej casti indonezie.

Jedna zenska ma odchytava a ani neviem ako uz sa fotim z jej detmi.

O ulicu dalej sa davam do reci s miestnym chlapikom, stavbar na bali.

Varuje ma pred jakartou, dava rozne typi ale nic konkretne, len chod do toho mesta a toho a uvidis.

Plaz boom je spoplatnena 5k.

Cierny piesok a kopa bordelu, keby vim ani tam nejdem.

Vyhlad na bali fajn len ten bordel, cely areal je uplne neudrziavany.

Hlavne, ze su tu dva detske kolotoce, vlacik, dva poniky a dve golfove auticka.

Plaz cistia dvaja ludia ale fakt nemaju sancu.

Par ludi ma tu zdravi.

V tieny na vyhriatom betone driemanie a robenie zapiskov.

Ono ked tak rozmyslam v poslednom case len lehnim, hram sa s mobilom. Proste volaky utlm na mna dosol. Ani info na nete sa mi nechce hladat proste nist, len prezivam zo dna na den.

Poobede na plaz prichadzaju haldy deti. Hned sa to vrha na kolotoce, ponikov.

Su tu aj neake restiky ale zivaju praznotou.

Urcite sa sem neoplatilo ist a este aj penaze pytali za tento hnus.

Pokracujem v prieskume mesta.

Park sritanjung. Velmi pekne upraveny park s fontanou v strede (nejde).

Po boku kopa vkusne zariadenych restik. Jedlo sa je na zemi na koberci.

Davam si odporucane jedlo nasi tempong. Stredoskolak ma vcera varoval, je to spicy.

Nuz trochu to je, ryza, chili omacka, zelenina (listy), kurace chrumkave stehno a dve zlisovane tofu (?). Chutilo to fajn. Cena aj s dzusom trochu vyssia ako som ocakaval ale zas je to tu lukrativna cast, tak mensia prirazka asi.

Heh ale na bali by som sa za taketo penaze nenajedol.

Aby som nezabudol, jedlo sa rukami. Donisli mi miscicku s vodou na oplachnutie ruk.

Pri parku je aj dost velka zelena mesita. Neake zvuky z nej aj vychadzali.

Po hlavnej Besar sudiman postupne presun az na moju ulicku, kde padam vedla optiku na zmrzku k staremu znamemu.

Na tejto ulici je tez daka tripadvisor znama restika, som dnu videl par bielych tvari. Restika vkusne zariadena. Nazov nevim ale bolo to pri kanaly.

Chlapec hned vyzvedal kde som bol, on bol cely cas tu a predaval zmrzku. Skola ziadna.

Je tu aj par uzkych uliciek (gang sa to vola), pekne pomalovane. Zajtra sa cez daku prejdem.

Na ubytku po sprche a nahrati dalsich galerii na flickr pokus o planovanie broma ale fakt som sa nikam nedostal, nebavi ma to. Proste tam volako dojdem a uvidim.

Blizko ma byt aj super vodopad madakaripura. Skusim sa k nemu dako dostat.

Na cs ma zaujal jeden chalan, stopuje z bali az na sumatru.

Jedna baba mu odpisala, ze na sumatre je to dost tazke, za den mozno da max 200km.

Ha a dalsi chalan mu napisal ohladne ijlenu (post z 10.4.). Vraj bola mensia erupcia a modre plamene su neni vidiet a vrchol sopky je tazko dostupny. Jebne ma ked to je pravda a zbytocne som vysolil 300k (200 doprava, 100vstup, cez vikend to je o 50 drahse).

Po oddychu prieskum vrchu ulice, nic tam neni tak presun do parku (30.min pesi) sri tanjung.

Fontana uz spustena, do toho modlenie z blizkej mesity. Okolo handrove hlavy (tak budem volat zahalencov, nasi predkovia vraj tak volali mohamedanov ked utocili na nase uzemie)

Musim povedat, ze opicky boli krajsie ako toto tu. Uvidime co bude dalej.

Moc ludi tu veru neni. Aj predavacov pomenej s atrakciami ako v susednom blambangan parku. Je to tu vsak genialne na relax.

Sranda sledovat male deti ako su namotane na bublifuk, furt nahanaju bubliny.

Presun na jedlo do vcerajsieho parku do rovnakych stankov.

Davam nudle a k tomu dzus z dragon fruitu. Nevim jak to volame u nas.

Cestou som este stretol chalana zo vcera co vybera parkovne. Robim vsetky dni okrem piatka.

V pristresku zedeny chleba s cokoladovou a orechovou natierkou. Uplna bomba.

Na izbe dost vydychany vzduch, na noc musim pootvorit okno.

Zapol som ak zalozny mobil, stara motorola co bola so mnou na prvej velkej ceste po azii. No a tam je filipinska simka a ta mi ukazuje cas o hodinu vac. Tak cul fakt nevim kolko je hodin. Debilne casove pasma.

A aj galerii v mobile sibe. Fotky mi uklada raz do dna pred a raz do aktualneho dna.

Naklady :

Tour na iljen (doprava, vstup, guide) : 300k r
pepito gh, dvojpostel, fan, kupelka, normalny zachod, ranajky : 90k r
Voda 1.5l : 5k r
Vstup na boom plaz : 5k r
Nasi tempong, ananasovy dzus : 25k r
Bakmi goreng : 12k r
Dragon fruit dzus : 7k r
Roti bakar coko-orech : 12k r
Nakup : 17k r (voda, 2 coko tycinky, keksi)


Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 24; dbt: 0.0506s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb