82.den - Banyuwangi


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Java » Banyuwangi
April 20th 2018
Published: April 21st 2018
Edit Blog Post

Budicek nieco pred druhou hodinou rannou.

Na moje prekvapenie odvoz prichadza na minutu presne, 2.30.

V aute 4 baby z jakarty.

Este sme na niekoho cakali ale potom ho supli do druheho auta.

Cesta z pociatku v pohode, osvetlena. Neskor uz len uzka asfaltka do kopca. Obcas mini diera ale s porovnanim s vychodnym timorom je to prechadzka ruzovym sadom.

Vodic isol jak dosrany, ako keby tuto trasu siel prvy krat.

Asi po hodine prichadzame na parkovisko, kde uz dost aut.

Guide co bol s nami v aute nam rozdava plynove masky a niektorym aj baterky, ja mam celovku.

Pod plynova maska je len na nos a na usta, ziadna klasicke celotvarova.

Za cely vystup som ju nepouzil.

K nasej skupine este pridavaju trojicu talianov a dvojicu starsich cechov.

Ti boli na sulawesi a na bali. Tam maju prenajate auto, ktore nechali v pristave. Ich vysla tour 400k s ubytkom a s vyzdvihnutim v pristave.

Podla prizvuku su z okolia ostravy.

Tak ako slovaci zo ziaru aj tito dost cestuju. Vzdy si pockaju na lacnu letenku niekam a idu.

Pri vstupe si nas guide pocita ale myslim, ze ak by sa tam zamiesal clovek bez listka navsimli by si to. Je tma a hlavne kopa ludi.

Ono si myslim, ze by sa ta cesta dala zvladnut aj na motorke. Premavka ziadna, cesta v dobrom stave a fajn znacena.

Nuz zacina stupanie ale v pohodicke. Cesta siroka upravena. Fakt guide neni treba.

Aziati najskor drzia krop s europanmi, neskor uz len cesi a nakonec sa uplne odputavam od skupinky a idem si na vrchol sam.

Obcas obehnem dalsich ludi, guidov ci banikov co idu tazit siru.

Je jasne, ze blue fire neuvidim, sme vyrazili dost neskoro (z parkoviska nieco po 4.00) a vychod slnka zmeskavam asi o 10.min.

Ak clovek nevladze tak ho na vrchol vyvezie taxi.

Taka mala kara, kam sa,clovek zvali a domaci ho vytlacia, vytahaju hore.

Zvacsa su dvaja zapriahnuty v predu (ako kone) a jeden to este pre istotu tlaci zozadu.

Konecne pri vrchole.

Obcas su citit cestou vypari ale nic strasne.

Je tu mensia rozdvojka, vlavo sa klesa dole, vpravo sa ide hore.

Vyberam si cestu dole ale dostavam sa len neakych 50m, tu tabula zakaz a dvaja ludia co turistov nepustaju dole.

Pokracujem teda po cesticke okolo kratera. Niekde su zhorene male stromky.

Paradny vyhlad na sopku. Dole je obrovske jazero, kudol dymu.

V pozadi nadherne kopce. Slnko uz vyslo ale neviem ci by to bolo az take genialne, bo vychadza za mensim kopcekom.

Na vrchole kratera zvacsa biely, predsa len aziati nemaju taku kondicku.

Mini pokec s cinanku s taijin a potom uz len kochanie sa prirody.

Z dola z kratera sa obcas ozyva buchanie krompacov.

Zdviha sa opar nad jazerom, to zrazu cele zahalene ale postupne sa opat rozpada.

Prichadzaju cesi a asi po polhodine aj fajn jakartanka z guidom, jej kamosky este stale niekde stupaju hore.

Uplne sa vyjasnilo, fakt paradna sopka.

Dokonca su vidiet aj banici co vynasaju hore siru.

Z tej je aj ten modry kamen co som nevidel. Cesi si kupuju vyrobky z tohto materialu, doma to maju skusit v tme zapalit a uvidia modry plamen.

Guide uplny pohodak, sranduju, rozprava rozne prihody ako ked bol este na bali a ucil surf. Kazdu noc mal inu zensku, top je uzbekistan.

Zostup dole uz rychli. Fakt pohodova cesta.

Pri aute cakanie na spomaleny ostatok.

Jakartcanka sa mi ponukla, ze ma prevedie jej mestom ked tam pridem a mam si dnes pozicat motorku a mozem ist s nimi po okoli, taktiez zajtra. Nooo tak menim teda plany a ostavam tu dalsiu noc.

Jeden chalan chcel stihnut vlak 9.15 do probolingga ale neni sanca.

Pricuadzaju 3 kamosky dei a mozme ist.

Otazka od guida ci chceme nakupit dake suveniry a ci chceme ist na blizky vodopad. Nie a ano.

Vodopady su tu prakticky 4, vsetko ale na jednej skale.

Dvaja ludia sa tu kupu. Opat stretavam cechov, este raz a platia pivo.

Taliani ma upozornuju na maleho hada, brrrr, ale odfotit sa mi ho nedari.

O 10.30 ma vykladaju chalani pred ubytkom.

Sprcha, vsetky nasmradnute vec vyvesene von.

Mam stastie, tetula mi este dava ranajky. Opat bohate ako normalne jedlo v stanku.

Poziciavaju aj motorky, vola syna (?), bo ona ang nevi. Cena 75k r na 24hod, rovnaka cena ako maju jakartancanky.

Hned ich kontaktujem , o 15.00 vyrazime spolu do lesa jawatan.

Spanok.

Chalanovy nechavam pas (cisty bez razitok), berem automata a smer stretko. V nadrzi asi polovica benzinu.

4 baby prichadzaju na 2 skutroch.

Hned davame obed vo warungu. Pri mojej sikovnosti pri konci vykacujem tanier s jedlom.

Premavka fakt na mna husta, som v strede, predomnou a za mnou jakartancanky.

Fakt to dost valia, na prazdenej ceste by som nemal problem ale predsa len tu je kopa aut, motoriek a kazdu chvilu mi moze volado vybehnut.

Prichadzame do lesa, vstup 5k r, zaplatime neskor, no nie nezaplatili sme.

Fakt obrovske stromy, kmene a haluze pokryte dlhymi listami.

Ako dekoracie su tu rozne vraky aut (nic extra).

Na niektorych stromoch su vybudovane vyhliadky.

Na jednu sa po schodoch a rebriku splhame, vyska nic moc ale fajn miesto.

Presun nazad do mesta.

Uz je tma a v tme nerad soferujem, nie to este na skutry.

Na jednej krizovatke je zastavena premavka, neaky cyklomaraton.

Pusta sa premavka, moj guide necakane brzdi, ja do nej vrazam a padam. Nastasti to bolo len pri rozbehu, stroje aj druha osadka v pohode. Ja mam dost oskrety palec na nohe a koleno. Kurva, rovnaka noha ako vo vietname.

Po par metroch zastavujeme v lekarni, tam mi to predavacka(?) osetruje.

Dezinfekcia, hneda kvapalina a zalepnie. Som zvedavy co to spravi ale v tomto vlhkom pocasi sa to bude dlho hojit. Nakonec asi ani nedam to bromo, uvidim ako sa to vyvine cez tuto resp druhu noc.

Ako fakt som bol prekvapeny, ze mi to osetrili v lekarni, som platil len za material. Najskor som myslel, ze ma osetruje baba od nas. Satka na hlave, pery velke, oci tez, kto sa ma v nich vyznat.

Smer vecera, na jednej krizovatke sa stracam, nastastie ma nachadzaju.

Kotvime v seefood …. Ako pri cs aj cul hovorim, prekvapte ma.

Napitie si davam dzus, mrkvovopomarancovy. Zaujimava chut.

Jedlo budeme zdielat. Ryza, kura, zelenina, vysmazane krevety a ryby.

Satockova je rukami. Ta robi uctovnicku, dalsia starsia je ucitelka anglictiny, najobycajnejsia je poistovaci agent a ta co ma pozvala praceje pre daky online magazin.

Veceru zaplatili za mna, na osobu to vychadzalo cca 55k r ale fakt kopa zradla.

Uz len nakup a neaky park lalala. Ja vravim, ze sa po nakupe odpojim.

Tak reku zastavime pri prvom shope. Ale nie, dali sme si riadny okruh mestom, pobehali rozne tmave ulicky.

Presli popri lunaparku (asi to bol ten park). Tu male ruske kolo, par mini kolotocov, vata, proste putova atrakcia s kopou ludi.

Pri kupe proviantu dostavam gratis mini jogurt, vraj akcia.

Rozlucka a smer ubytko. Motorka odparkovana, postel, donahravanie flickr fotiek, takze uz pojdem aktualne. Pozorovanie rany a spanok.

Zajra smer red island, start o 7.00

Uplna skoda zranenia, kurva mam to smolu.

Naklady :

pepito gh, dvojpostel, fan, kupelka, normalny zachod, ranajky : 90k r
Motorka 24hod : 75k r
Ryza, kura : 13k r
Benzin 2l : 16k r
Nakup : 37k r
Lieky : 3.06€ (52218 r platba kartou)


Advertisement



Tot: 0.075s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0508s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb