173.den - Dili


Advertisement
India's flag
Asia » India » National Capital Territory » Delhi
February 26th 2013
Published: June 17th 2013
Edit Blog Post

Z postele som sa vykopal uz o 9/00, behol som na ulicu k metru na ranajky,2 placky s hrachovou omackou a nazad an izbu. Tu som vyhadzal cely batoh na postel, chvilu popocuval mp3 a siel sa prejst po main bazare.

Nakupil som tu magnetky,vodu a keksy do lietadla. Hadam s vodou prejdem cez kontrolu.

Opat izba, 2 hodiny na nete. Podarilo sa mi kupit listok na derby besiktas vs fenerbahce ale bolo to o chlp. Platba prebehla,tak uz si ich len treba niekde v istanbule vyzdvinut,to zistim na mieste.

Z netu opat ubytko,zas nakupy,ubytko,jedlo,nakup.

Vecer uz bola kopa zobrakov na ulici.

Na otazky riksakov a nadhanacov do obchodov odpovedam na otazku odkial som, z gibraltaru,nech rozmyslaju kde to je. Nie,ze by so slovensku vedeli..

Poslednych 30 rup co mi ostalo,ak neratam co som si nechal na cestu na lestisko, som minul na jedlo. Zemiaky a kolaciky. Inak nic zaujimave v tento den.

Ale predsa cosi,ako som kupoval cigarety v bocnej ulicke,na hlavnej su drahsie o 10rup (zhruba 15 centov) za co tu ma clovek minijedlo sa v tejto ulicke tocil film. Stal som tam asi pol hodinumuplna groteska. Ludia co sa prizerali furt behali po placi kde sa natacalo. Vzdy ked ich sbs odtial vykazala,sa tam pochvili opat vratili. Toto sa opakovala asi 10x,potom som sa na to vyprdol a siel svojou cestou. Ozaj demencia indov,sak ked raz tam nemam ist,nepojdem tam resp sbs si to malo lepsie strazit. Sice z nich moc strachu neslo,nabuchany boli ale vypadali jak prave buzni.

Vecer som sa oholil a zabalil. Rano navrem do batohu pyzamu,hyg.vrecko a botasky. Tie som pocital,ze sa mi rozpadnu ale vydrzali celu moju cestu.

Rano behnem na ranajky,navrat na uytko pre batoh a smer metro new delhi a odtial priamo metrom na letisko. Dobre,ze to uz prepojili,cloveku to riadne ulahci prepravu. Leti mi to 13/00.

Som zvedavy ci dnes aj zapsim,uz vcera som mal cestovnu horucku.

Prave mi dosla sms-ka z jedneho letu co mam v turecku,ale nevim co pisu,je to po turecky. Pocitam asi zmenu letu.

V penazenke mi ostalo 200rup.

Mal som pokracovanie ducharciny aj v tomto ubytku. Snivalo sa mi,ze ma niekto skrti, na to som sa zobudil,ze nemozem dychat a zas bola pri posteli postava. Nevim ci mi sibe abo co ale uz sa mi to v Indii stalo druhy krat,inde som ziadne problemy nemal.

naklady

banany 2x - 10rup
omacka + 2x placka s cibulou - 20rup
voda 2l - 25rup
susienky 2x - 20rup
net 2 hod - 50rup
magnetky 3x - 150rup
caj - 10rup
smazena jednohubka - 10rup
6x langosik+zel.salat+fazul.omacka - 40rup
cigarety - 50rup
tricko - 150rup
plachta - 320rup
satka - 150rup
darcekovy caj - 35rup
ovocny caj v restike - 20rup
chicken makarony - 80rup
uterak - 70rup
tricko - 150rup
nohavice - 150rup
kolace 3x - 10rup
zemiaky - 20rup
listok na futbal besiktas - fenerbahce - 23,42eura

foto
http://min.us/mjZRMsMNqHDT1


Advertisement



Tot: 0.617s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.3212s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb