Dan drugi

Asia » India » Maharashtra » Mumbai
February 17th 2008
Published: February 17th 2008

"Knjiga" nas je navela da drugog dana predjemo pola grada (35km) do nekog Nacionalnog parka. Samo prelaznje je bilo super jer smo se vozikali lokalnim vozovima. To su oni iz kojih Indici vise, ali se ispostavilo ne samo zbog guzve vec i zato shto vole (u nekim momentima ima vishe ljudi okachenih o voz nego unutra iako svi placaju kartu). Zanimljivo je gledati kako iskachu i uskachu u voz u pokretu iako ovaj posle stane i stoji u stanici. Arhitektura uz prugu je identicna kao ona ispod gazele, pa voznja predgradjima Mumbaija neodoljivo poceca na povratak u BG iz NSa. Posle voza i prva voznja autorikshom...
U parku je trebalo da vidimo gomilu zivotinja izmedju ostalog i Letece Indijske Lisice!!! a kako njih niti bilo koga (sem par majmuna) nije bilo uplatimo safari medju tigrovima i lavolima. Posle guranja i laktanja da udjemo u oklopni bus (uvek i svuda se guraj) gde svi imaju rezervisana mesta, prolazio kroz duple kapije, ulazimo u djunglu i posle 10minuta voznje, stizemo do malog kaveza gde lezi tigar, ispostavilo se ne jednog vec dva, nakon shto ga je vvozach spichio kamenom u glavu. Zatim josh par duplih kapija i malo voznje i eto ti lava koji lezi na drumu ko da ga je pokupio neki autobus. The End. Mi smo bili razocarani, no domaci odushevljeni slikajuci i slikajuci se sa belcima. Stalno nas cimaju da se slikamo, sa decom, porodicama, devojkama i zenama, drugarima... Inace indici su fenomenalni, druzeljubivi stalno se javljaju mashu, upoznaju. Cim pomislish da si se izgubio ili neshto vec te pitaju gde idesh i kako da ti pomognu. Steknes osecaj kao da si sigurnij nego u centru Beograda iako smo se zavlacili po nekim najgorim ulicicama, pijacicama... Najbolje je bilo juce ujutu kad smo otisli u neki kraj u 5 sati ujutru, gde ljudi polako izviruju iz nekih razlupanih kucica za pse, i tu na ulici se kupaju, peru zube, pored ciste ribu, prodaju, sve jedno do drugog.
Na kraju na josh jednu odlicnu klopu , toliko smo se oljutili da smo sse vise oznojili nego za celu onu setnju. Za veceras smo se smestili u drugom hostelu, jedinom prvaom u Indiji, malo je ganjikavo i shtrokava, ali cool, jedno je nezgodno shto nas u nashoj sobi samo vrata i zid koji neide do plafona deli od WCa celog sprata
Josh sutra smo u Mumbaiu pa nocni voz za Gou.

17th February 2008

samo ovako nastavite
Super nas izvestavate, a tu su i slike. "Vickasti" kao i uvek... Hvala!!!
18th February 2008

pervert
sto se niste skinuli bas ste konzerve :D super vam je log. ne znam kakav vam je pristup netu, al nadam se da cete biti redovni :D

Draga braco, Bas ste vredni sa javljanjima, samo tako nastavite! Vidim da se super snalazite i da cela paranoja vezana za Indiju nema mnogo smisla :)) to me bas raduje! Kacite slike iz goe sto preeeeee POZDRAV
21st February 2008

Ahaaaaaaaaa
......znaci videli ste "par majmuna".....da ne bude posle kad se vratite bez poklona, kao "nije bilo, obicno ima ali sad kad smo mi otisli svi se negde posakrivali"... : )

Tot: 0.079s; Tpl: 0.015s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0472s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb