254.den - kampot


Advertisement
Cambodia's flag
Asia » Cambodia » South » Kampot
October 9th 2018
Published: October 10th 2018
Edit Blog Post

Dnes odpocinkovy den.

Na ranajky vybehnutie do neakej ulicky.

Tu nudlova polivka a v nej par kuskov crev. Ble.

S poulicnym jedlom inak dost problemy. Vsade maju to iste.

Odovzdanie motorky, mi ani nedal zlavu za pokazenu motorku.

Majitel mi len povedal, ze dobre ze si nepoziciavam motorku i dnes.

Dnes ide vela ludi k pagode a vsetci sa idu ozrat, tak to bude na cestach trochu nebezpecne.

Inak zadok ma riadne boli.

Na ubytku relax.

Z dormu prakticky skoro vsetci check out. Prvy raz som videl zidovky a ze vauuuu.

V pristresku oproti baru prieskum ubytiek v sihanoukville. No nic moc, dobre drahe. Asi tam ostanem len dve noci a potom na jednu sem.

Zabookovane ubytka na mojom eurotripe. Pod 17€ eur za dorm som sa nedostal, zlata azia.

Ubytka samozrejme s moznostou zrusenia, okrem rijeky.

Skusim si neskor spravit dalsie falosne booking konta a vyuzijem svoj odporucaci link. Len este musim vytvorit nove emailove konta.

Na obed vybehnutie von, ale spravene len jedno kolecko okolo bloku.

Vsetko pozatvarane, je sviatok bon phchun ben.

Davam predrazene jedlo v restike s drahym pivom. Uz som to musel vyplatit, ziadne pisanie na papierok, hned ma skasiroval o dalsie pivo co som mal na ucte.

Spanok a nic nerobenie.

Poobede vybehnutie k rieke.

Tu kvanta domacich. Na lavom konci trh s oblecenim, naradim, proste taka burza.

Na konci trhu podium ale opustene, pred nim stoli so stolickami a food courte.

Tu davam maso na palicke s ryzu. Cena ok, len porcia polovicna ako byva. Nuz proste trh.

Prechadzka nazad az k durianu.

Tento trh uz oproti vcerajsku o dost pustejsi. Setci ludia su pri rieke, kde piknikuju, rozpravaju sa a jedia.

Na trhu otvorene len tri jedla. Davam noodle beef, cakacka asi 15.min.

No tetula ma zle pochopila, nechcel som soup ale uz to nechavam tak.

Kolotoce, hudba, svetla doprevadza moje jedenie.

Platim kombi, usd a kambodzky peniaz. Bol som v tom, ze cena je 6k, tetula mi vsak vydava 1k.

Smer pivo.

Fun pizza opat zavreta aj restika oproti a v bare kde som bol vcera uz nemaju capovane pivo, len plechovkove. To si mozem kupit aj v obchode.

Zasrany svatek, nebyt sviatku, majitel nasadne na skuter a donese novy sud. Vcera tak urobil.

Oproti kupujem 4 male plechovky.

Tie vychlastane na nabrezi.

Na rieke sa plavili pekne vysvietene party lode.

Na nich zvacsa domaci.

Jedny ludia co tam sedeli za stolom mali na sebe zachranne vesty😊

Pri piti piva sledovanie ludi okolo.

Mladez dosla na motorkach, posedela par minut a sla dalej.

Z nakladiakov vyskakovali ludia (normalne z korby po drevennej lavici) roztiahli na zemi koberce, vytiahli jedlo a uz piknikovali. Podotykam na ulici.

Toto tu robilo kvantum ludi.

Po vypiti piv smer ubytko, kde prichadzam uz o 21.00

Dnes mi plan opit sa nevysiel. Zasrany svatek, kvoli nemu bolo aj tak vela ludi na kep beach.

Neskor prichadzaju na izbu novy lude, robia ramus.

Jedna baba je tu nachladnuta, uz sa tesim ako budem zas chory.

Jo a mam zas sracku. To je asi sposobene zmenou podnebia a stravy.

Jedlo sa tu najskor javilo fajn ale vyzera to na dokolecka to iste. Polivka s roznymi vnutornostami, ryza s masom. Uvidim co bude v dalsom meste. To ma byt extra turisticke.

No a je to definitivne, problem so zubom. Opat mi vypadla rovnaka plomba (v manile opravovana). Zrejme pojdem v bkk alebo chorvatsku zubarovy. Ono v bkk nevim, bo podla mna mi to uz vytrhne a ktovie ako bude na to reagovat moje telo. Keby neletim tak nemam s tym problem. Uvidime.

Naklady :

Voda 1.5l : 2k k
Ranajky : 4k k
2xmale pivo + chlli corn carne : 6.5usd (2+4.5)
3xmaso na palicke , ryza : 4k k
Noodle beef soup : 5k k
4xmale plechovkove pivo : 2usd


Advertisement



Tot: 0.132s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.1143s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb