Inle Lake: een dolle treinrit, prachtig resort en mooie boottocht

Asia » Burma » Eastern Burma » Taunggyi
September 24th 2016
Published: September 25th 2016

De volgende dag worden we door het hotel naar het treinstation gebracht. Daar wordt voor ons een kaartje gekocht voor 900 Kyat, omgerekend 70 eurocent. Er zit zelfs een levensverzekering bij, waar die goed voor is weten we niet. We eten wat bij een klein restaurantje, waar je zelf je eten kan opscheppen. Zoveel je wilt voor 1000 Kyat (75 eurocent). Op het station is het een drukte van belang als d... Read Full Entry

Photos are below

25th September 2016

Roeien
Tsja, een mens moet roeien met de riemen die hij heeft, maar met een peddel aan een been is wel erg apart. Zo te zien en te horen, is dit wel jullie mooiste reis. Beter dan dat kan een huwelijksreis natuurlijk ook niet zijn. Houd Eshter goed vast in Bankok, want Westerse vrouwen zijn daar nogal in trek. Behouden vlucht terug! Liefs, Linda en verdrietige Su, omdat ome Loek vertrokken is.
26th September 2016

Oh wat een prachtig fruit! Hopelijk smaakt het ook zo lekker als het er uitziet. Een treinkaartje met levensverzekering is wel apart trouwens. Jullie zijn nu ik dit schrijf al bijna thuis. Ik kon op mijn eigen laptop niets openen gisteren, dus ik heb alles vandaag pas kunnen bekijken op school.

Tot: 0.06s; Tpl: 0.017s; cc: 12; qc: 25; dbt: 0.0258s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb