Swakopmund - Walvisbaai - Swakopmund

Namibia's flag
Africa » Namibia » Swakopmund
June 10th 2018
Published: July 15th 2018

Gisteren na het eten direct gaan slapen, want de wekker staat op 6.00. De B&B verzorgt op ons verzoek een vroeg ontbijt, omdat we om 8.00 in Walvisbaai moeten zijn voor een kanotocht. Om 8.15 vertrekken we vanuit Walvisbaai met Desert Explorers naar Pelican Point waar we in elegante pakken worden gehesen en een zwemvest om krijgen. Vervolgens bivakkeren we ongeveer twee uur in een kano op het water, waarbij we omringd worden door nieuwsgierige, jonge zeehonden die zich maar al te graag laten aaien. Ze zwemmen achter de kano’s aan en vermaken ons met hun geluiden en koddige gezwem. Eentje presteert het om over de peddel te duiken. Na deze geweldige belevenis krijgen we koffie met iets lekkers op het strand en rijden we weer langzaam terug. We lunchen aansluitend met zijn vieren bij de Flamingo appartments en bij terugkomst in Swakopmund maken we een wandeling naar de Jetty Bridge, waarna we bij de Tug restaurant een cocktail drinken. De avond sluiten we af bij een pizzeria .

Tot: 0.107s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 46; dbt: 0.0668s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb