27.den - plaz legzira, Tiznit


Advertisement
Morocco's flag
Africa » Morocco » Guelmim » Tiznit
December 25th 2017
Published: January 1st 2018
Edit Blog Post

Rano vypadnutie z mrazaku.

V blizkom obchode kupena cokolada a voda a smer namesticko odkial odchadza bus c.18 smer legzira beach.

Bus tu uz bol odstaveny, ide kazdu hodinu, naskakujem dnu. Mal som smolu predchadzajuci odisiel asi cca 10.min pred mojim prichodom, tak hodinu len tak sedim v buse. To mi vobec nevadi, i tak som este neni uplne fit.

Opustame toto prti mestecko, prichadza predavacka listkov, kupuju sa u nej a nie u vodica. Platim 6dh, dostavam listok.

Po par minutach uz vyskakujem na odbocke k tejto plazi.

Vystupuju tu este 2 ludia, zrejme domaci co idu na sichtu do restik co su tu.

Postupne klesam az ku plazi.

Z dialky to tu vyzeralo ako male mestecko ale nic take tu neni, vsetko je to len kemp.

Pri vstupe na plaz vyberci parkovneho a par restik.

Samozrejme na plazi nesmie chybat svorka psov.

Moje kroky vedu dolava, smer obluk. Bol tu este jeden ale ten uz bohuzial nie je, spadol

Splham sa na jeho pozostatky, pod nim lepim nalepku, prvu v maroku.

Plaz je uplne paradna, skoro ziadne odpadky, super piesok, burlive more, ludi minimum, aj to sa vacsina zdrzuje pri restikach hned na zaciatku

Hned sa tu vyvalujem a relaxujem.

V obluku zrejme byvaju aj neaky ludia, maju tam vysekany pribytok.

Cca po 2,5 hod sa vraciam nazad na razcestie a cakam zeleny bus, ten prichadza 13/35. Rovnaky sofer aj predavacka listkov.

Este pred nim tu zastal taxi a zistoval ci nejdem s nim, veru nie, bus je lacnejsi.

Bus sa vzdy na usek naplnil a hned aj vyprazdnil. Vacsinu bral skolakov, ty si listky nekupovali.

V tiznite opat problem najst ubytko, zas nahovno gps umiestnenie v bookingu. Na jedno spytanie to ale nachadzam.

Hotel Des Touristes j e fajn ubytko, domaci tu ma povystavovanych kopu roznych penez z roznych kutov sveta.

Povodne som mal mat len jednolozkovu izbu ale mam dvojlozkovu, na vyber mam na chodbe normalny zachod alebo turecky.

Zacina prieskum mesta. Centrum fakt miniaturne. Vo fote zistujem ci mi vytlacia boarding pas, nie ale posielaju ma do blizkej internetky. Tu velmi ochotny chlapik, mi za 1dh tlaci letenku.

Kedze je vsetko blizko idem nazad na ubytko a opat do mesta.

Uplne pohodove mesto, vsetko lacne, ziadne scamy. Davam rybaci sendvic, kupujem este teple kolaciky a zas izba a zas mesto.

Na trhu nakupujem banany, chlapikovy davam hrst drobakov a sam si vyberie kolko to stoji.

Stare mesto je obohnane hlinennymi vysokymi hradbami, vyzera to super. Predieram sa medinou, dostavam sa k neakej vodnej nadrzi, vsetko velmi pekne upravene.

Navstevujem miestny supermarket ale nic moc, tvari sa to ako europsky supermarket ale este tomu dost chyba, hlavne cenovky na produktoch.

I tu sa nachadza kemping pre auta. Taktiez ako v sidi ifni aj tento je plny. Moze to byt zaujimave zobrat kempingove auto a ist cez europu az do maroka.

Na ubytku si davam dalsi teraflu, mozem ale povedat ,ze uz mi je lepsie.

naklady (1€ = 11,0349dh dh=marocky dirham)

voda 1,5l + cokolada : 16dh

mhd c18 sidi ifni-legzira beach 9/20hod : 6dh

mhd c18 legzira beach-tiznit 13/35hod : 15dh

tlac letenky : 1dh

ryby sendvic : 3dh

4x kolace : 4dh

5 minibananov : 3dh

voda 1,5l + cola 1l : 12,5dh

ubytko Hotel Des Touristes , singel room, share wc : 75dh

foto
Sidi Ifni
tiznit

Advertisement



Tot: 0.052s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0258s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb