28.den - presun na letisko agadir


Advertisement
Morocco's flag
Africa » Morocco » Souss-Massa-Draâ » Agadir
December 26th 2017
Published: January 1st 2018
Edit Blog Post

Dnes ma caka presun na letisko al massiravzdialene neakych 10km od mesta.

Na bus stanici ctm kupujem listok na 10/30 bus smer predmestie agadiru, inezgane.

Ranajky si davam v blizkom obchodiku, opat rodinny podnik, otec predava a syn miesto skoly robi poskoka.

Po jedle uz len cakanie na bus, najskor prichadza jeden, ten nie je moj, potom dalsi, nosic batoziny hovori,ze ani toto neni moj ale predavac listkov vravi opak.

V buse len 4 ludia, batozina opat hore, pri predaji listka mi chcel nanutit aj batozinu dole ale opat som povedal carovne slovicko petit (maly) a bolo to.

Inak batoh uz mam fakt maly, som kopu veci vyhodil : cca 4 pary ponoziek, 2 dlhe tricka, topanky a jedny trenky (nie neboli osrane)

Za mestom opat pauza na odpocivadle, tu prichadzaju dva busy plne vojakov ale bez zbrani.

Pred vstupom do inezgane zacina doprava riadne hustnut, trubenie, pruhy neexistuju, kruhace riadia policajti.

Po vystupeny na tomto bus hube milion ludi. Zacina hladanie bus zastavky odkial ide 37 na letisko. Na bus stanici je planik ale moc ho nechapem, tak si davam aspon sendivic.

Za bus stanicu totalny bordel ala india.

Misia cislo jedna, zohnat vodu, normalne nadludsky vykon ale nakonec sa dari, misia dva, kupit banany, najskor ich tu bolo po kokot a cul nikde zadny.

Nakonec nabiham do trhu pri bus zastavke odkial ide c37 na letisko a tu kupujem banany, opat davam chlapikovy nech si vybere penaze.

Bus zastavka je oproti tejto kaviarni na druhej strane cesty N10. Bus ide kazdu celu hodiny cez den.

Zastavka este na nieco sladke, hej riskujem posranie ked si davam ovocny pohar ale oci proste nemohli odolat.

Po sladkom jedle este do seba pcham ryby a uz cakanie na bus.

Tu som spravil velku chybu, cakal som na bus 37, dosol volaka 371 ale nevenoval som mu pozornost, po hodine furt bus nikde az sa opat objavuje 371, rychlo nabieham dnu a hla ide na letisko. Uplne zbytocne som tu teda hodinu cakal keby som bol skorej vac iniciativnejsi.

No nist teda.Smer letisko. Naskakuju zvacsa vsetko skolaci.

Letisko strazia policajti/vojaci so samopalmi.

Mam este kopu casu, vonku slnko, este teplo, tak lahinam pod palmu a cakam na zapad slnka.

Po zapade okamzite zima, tak sup ho dnu.

Policajtovy ukazujem letenku, ten ma pusta, batoh pod rontgen a uz som dnu.

Sadam strategicky na sedacku kde je zastrcka, dobijam mobil, surfujem na free nete a docitavam knihu.

O 19/00 smer security, policajt zistuje ci mam vypisany odletovy papier (to iste ako po prilete), mam, ubytko zas prve z wikitravelu. No to mu nestaci, posiela ma na prepazku wizzair, tam mi tlacia letenku, takze uplne zbytocne som minul 1dh za vytlacenie letenky v meste. Proste zobrali si len pas, nacitali a dali mi letenku, na batoh mi nalepili hand baggage a bolo.

Inak batoh mi zvacsa vazil 8kg, teraz uz menej isto, bo uz su tam neni topanky.

Tak policajt teda spokojny, prechadzam na dalsie stanovisko. Tu zistuju kam letim, kolko mam penez, tie som musel ukazat a ci nema v batohu drona.

Hop hop a dalsa zastavka. Tentoraz uz klasicka security, ram a skenovanie batohu. Predemnu je jedna zahalenkyna. Ochranke sa nieco nezda na jej batozine, tak ju musi postupne celu vyhadzovat. Prejde 10.min ja uz be topanok, 1x som si ich musel dat dole a konecne ma pusta cez ram, v pohode prechadzam. ale zahalenkynu furt sacuju, ludia za nu samozrejme musia cakat.

Presiel som v pohode s 1,5l flasou plnou vody, tu to neriesa.

Na pasovom zadne otazky, len buchnute razitko a uz som pri gate.

Opat idem medzi poslednymi, sedim pri okne, do lietadla vchadzame z plochy.

Letadlo plne madarov.

Spat sa mi moc nedari, kurva nech uz som doma, bo mi stale slzi oko resp mam sopel.

Letusky skoda slov, su tu samy buzici, ah jaj.

naklady (1€ = 11,0349dh dh=marocky dirham)

ctm bus tiznit-inezgane : 40dh

caj+babovka+servitky : 10dh

sendvic : 5dh

zakusok + ovocny pohar : 14dh

voda 1,5l : 5dh

ryby : 15dh

banany cca 12ks : 8dh

mhd 371 na letisko 16/00hod : 4,5dh

Advertisement



Tot: 0.671s; Tpl: 0.017s; cc: 12; qc: 48; dbt: 0.3554s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb