26.den - sidi ifni


Advertisement
Morocco's flag
Africa » Morocco » Guelmim » Sidi Ifni
December 24th 2017
Published: January 1st 2018
Edit Blog Post

Noc totalne nahovno, zima a tvrda postel.

Na ranajky zbieham dole do restiky, davam si omeletu s cajom, to neskor este zalievam teraflu.

V blizkom obchode kupujem vodu a potom uz len relax na terase, kde lezim v kresle na slnicku.

Citam knihu a hlavne pospavam.

Ani neviem ako a uz je 14/00.

Patrilo by sa ist aj na plaz.

Ta ja dlhokanska, par surferov, na plazi vsak odpadky a kopa kamenov. Veru teda nic moc.

Volaky marokanci volaco po mne kricali, chceli ohen.

Presun do mesta, tu si uz davam mix ryb a zapijam to colou. Uf som zvedavy co s tym spravi moj zaludek, este furt mam sracku.

Mestecko uplne ospale, sem tam sa tu najdu aj zebraci.

Vyzera to,ze sa tu kazdy s kazdym pozna.

Chvilu relax na terase ale fakt len chvilu, bo po zapade slnka okamzite zima.

Na izbe pardon v stane som uz len ja, nemci sa presunuli na izbu, ktora sa uvolnila. Spi tu este jeden clovek ale toho som poradne ani nevidel, volaky starsy panko.

Ked su tie vianoce mal som v plane si na trhu dat urobit neaku mega rybu, ale zaludok protestuje a davam si len maly sendvic.

Ludia aj predavajuci su tu fajn, vyzera to ze sa nesnazia davat ani odlisne ceny pre miestnych a turistov.

Zapadam este na caj, zda sa mi,ze uz bol raz luhovany.

Do stanu prichadzam az okolo 22/00, opat bunda a ciapka. Strasna zima

Zajtra sa presuvam neplanovane do tiznitu ,bo je to tu onicom, ubytko nahovno, plaz tez.

Su tu aj dva kempi, plne kempingovych aut, zvacsa nemci a francuzi, samozrejme dochodci, sem tam par mladych.

naklady (1€ = 11,0349dh dh=marocky dirham)

voda 1,5l : 4dh

caj + omelete : 20dh

sendvic : 10dh

caj : 7dh

mix ryb + cola : 45dh

foto
Sidi Ifni

Advertisement



Tot: 0.088s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 21; dbt: 0.0639s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb