Blogs from Santa Cruz Department, Bolivia, South America - page 3

Ola a todos Enfin des nouvelles sur le blog, dans la campagne bolivienne, pas toujours evident de trouver de l'internet.. Nous sommes arrives a Santa Cruz le 30 juillet, c'est la capitale economique du pays (il ya plusieurs capitales en bolivie, la capitale administrative qui est La Paz, la capitale constitutionnelle Sucre et enfin Santa Cruz..). Nous y sommes restes 3 jours, la ville est plutot sympa, il y a de nombreux parcs et espaces verts, des marches tres grands, comme celui de Los Pozos, pres duquel nous dormions.. le marche s'etale sur plusieurs quadras (blocs, quartiers). Le probleme de Santa Crux est que cela reste une ville et on n'est pas aussi bien que si on s'eloigne un peu, car on voit beaucoup de choses sans reellement y prete attention.. C'est donc pour ca que ... read more
Vu de Samaipata depuis notre premier hotel
Chat sauvage- Zoo

We enjoyed a further day all together in Bugan Villas sitting by the pool, playing tennis, watching tennis eating and drinking. As Thursday night came there was a sense that it was time to get back home. We had a lot ahead of us. The biggest of these being packing up all our home and shipping it all out through Chile, via Panama hopefully to be reunited in Birmingham. This tour of the South of Bolivia had been a welcome distraction from all the packing up and leaving Bolivia we've been doing both emotionally and physically. Now it was time to get on with it and get it all done. The breakfast at Bugan Villas is huge, so we stocked up well for the journey ahead and climbed aboard. I'd filled up the night before and ... read more

I am writing this in a bus around an hours drive east of Santa Cruz. It is 9am, 12 hours after we left the city. We were due in Quijarro, on the Brazilian border at 6am. Instead we are in the middle of a blockade that stretches for kilometres on either side for us. There are hundreds of buses, and many more trucks parked at various angles on the side, and across the road, with most of the occupants aimlessly wondering around the road with a look of despair. But let me go back a few days. Two days earlier, we had walked 20 minutes from our hostel in the middle of Santa Cruz to the third ring of the city. The city is made up of 9 rings, expanding from the middle, with an extra ... read more

Da bini aso igstige, inen Bus Richtig Samaipata. Hm..dumm nur das mis Gepäck zu dem Ziitpunkt no noimez andersch umegschwirrt isch! Obwohl mir die flotte Type am Schalter gseit händ ich chöng mis Gepäck ruig bi ihne hinderem Trese lah..si degeds denn ilade. Dere Sach nöd ganz ghüür, aber irgendwie doch wils no ganz vil anderi Stuck gha hät det hine, hanis dän au det platziert. Wonich min Platz im Bus ignoo han und mit mim Nachber echli agfa ha schwätze, hani en ufs Thema Gepäck bi Busreise ufmerksam gmacht. Öb das so riibigslos funktioinert und so.. woner dänn sones Etikettli erwähnt hät, woni theoretisch sött ha ischmer e groooossi Warnlampe i mim Chopf ufglüchtet! Schnäll bini wieder usm Bus usgstige, de Chauffeur gwarnt, er defi ja nönig abfahre (si fahred extrem pünktlich ab wänn alles ... read more

Kaip ir buvo žadėta Santa Cruz pasieniu 4.20 ryto. Terminalas uždarytas, o lauke tamsu nors autobuvai vienas kitas atvažiuoja ir išvažiuoja, tad žmonių ir gi šiek tiek yra. Nelabai noriu vaikščioti po miestą kol tamsu, tad bandau susirasti kokį viešbutuką kur galėčiau šiek tiek numigti. Aplink visi viešbučiai brangūs, bet viename iš viešbučių leidžia prisijungti prie interneto ir pasėdėti vestibiulyje. Kai prašvinta keliauju iki miesto centro, ten pas tą pačią merginą Viviana, pas kurią buvau apsistojęs prieš savaitę, pasidedu daigtus. Dieną taip namie ramiai ir praleidžiu tik trumpam išeinu į miestą išsiaiškinti kodėl neveikia čia pirkta sim kortelė. Pasirodo Bolivijoj reikia užsiregistruoti ne tik sim kortelę, bet ir telefoną, o tai padaryti galiu tik centriniam ofise, nes esu užsienietis. Nežinau kur tas ofisas randasi, tad nusprendžiu, kad apseisiu kolkas be vietinio numerio. Per pie... read more

7 ryto iškeliaujam su kanadiete Vanesa iki urvų. Pirmyn ir atgal kelionė, maždaug 15 km. Po pietų Vanseai reikia į darbą, tad laiko per daug irgi neturim. Aš tuo tarpu irgi noriu po pietų važiuoti iki kito miestelio, kuris taip pat turėtų būti visai gražus. Einam beveik vis laiką į kalną, per miškus ir pievas. Prieinam urvą, kuris ištikrūjų nuvilia. Tada Vanesa pasiūlo eiti kiek toliau iki kito urvo. Čia jau visai kita kalba. Vietelė tikrai nereali, kaip iš filmų apie džiungles. Šalia uolos nedidelis kriokliukas, o iš pačio uolos irgi išteka upelis. Neaišku kokia gili ta uola, nes pabaigos nesimato. Bandau eiti gilyn, bet nepasiemiau telefono su kuriuo galėčiau pasišviesti. Bandau pasišviesti su fotoaparatu. Netrukus pasirodo šiokia tokia blanki šviena tolumoje. Išeinu į didelę erdvę uoloje, o pačiam uolos viršuje nedidelė skylė pro kurią šviesa ... read more

100 diena !! kovo 6 d. Santiago de Chikitos Naktį miegojau neblogai, bet atsikėliau visas sukąstas ir nežinau nuo ko, nes ant lango sietelis nuo uodų, o ir kambaryje nė vieno uodo nėra. Greičiausiai mažos kandančios musytės arba skruzdėlės pasidarbavo. Jau įpratau keltis gan anksti. Šį ryt atsikeliu apie 6 ryto. Noriu nueiti iki terminių vandenų kol dar saulė nepradėjo stipriai kepinti. Nueinu iki upės, bet ne per kempingą kaip vakar, o surandu vietinių pramintą takelį. Rytas labai gražus ir šiltas, o upė iš ryto garuoja gerokai stipriau nei vakar vakare. Bet karščiausios versmės vistig toj vietoj kur buvau vakar, tad po truputį nueinu upe iki to pačio kempingo. Ten taip pat daugiau ir spa žuvyčių. Versmės tokios gilios ir vietom tokios didelės, kad nesunkiai galima joje paskęsti neatsargiai pastačius koją, nors šiaip čia visai negilu. ... read more

Ryte iš hostelio praktiškai visi keliaujam į Boliviją. Iki pasienio nusigaunam kam kaip patogiau, vieni taksi, kiti autobusu. Aš iškeliauju pusvalandžiu vėliau nei visi ir važiuoju iki pasienio autobusu. Pasienyje sutinku visus vienoj vietoj, laukiančius antspaudų. Priduodu ir aš pasą ten kur ir visi davė ir už pusvalandžio jau turiu antspaudą. Bolivijos pasienyje irgi neužtrunku, tad netikėtai greitai visi pereinam į Boliviją. Ten susėdam į taksi ir važiuojam iki autobusų stoties. Visi važiuoja tiesiai į Santa Cruz, o aš dar noriu aplankyti kelias įdomesnes vietas prieš Santa Cruz kurias man parekomendavo Viviana ir Angela. Pasiūlau ir kitems bendrakeleiviams prie manęs prisijungti, bet vieni jau nusipirkę bilietus, o kiti neradę apie mano siūlomas aplankyti vietas informacijos savo kelionių giduose nusprendžia, kad jei narašo, vadinasi neįdomu. Aš garantuoti jiems irgi nieko negaliu ne... read more

Ryte kaip ir vakar pusryčiauti keliauju į turgų. Papusryiavęs dar užeinu į vietinį muziejų kur galioja tas pats bilietas kaip ir vakar dienios griuvėsiams. Po to grįžęs susikraunu daigtus, dar prieš išeidamas atsigeriu arbatos ir einu iki pagrindinio kelio nuo kur turėtų būti vairuotojų norinčių mane pavežti iki Santa Cruz. Čia procedūra panaši kaip ir atvažiuojant, viaruotojai laukia, kol bus pilna mašina ir tada važiuoja. Pasidedu kuprinę į mašiną ir greit užbėgu į šalia esančią parduotuvėlę nusipirkti ką nors užkąsti. Išeinu iš parduotuvės, o mašinos su visa mano kuprine nebėra. Ten mano visi dokumentai, kompas kortelės ir t.t. Bet šalia stovintys žmonės nuramina, sako jis išvažiavo paimti vieną žmogų kelionei. Ir ištiesų grįžta už maždaug 10, bet vistiek jausmas nekoks. Maža pamokėlė, kad nė minutei nereik palikti savo daigtų be priežiūros. Atvažiuoju į Santa Cruz, tik ... read more

Atsikėlęs iš ryto keliauju į turgų ieškoti kur skaniai papusryčiauti. Turguj visada galima rasti nebrangiai pavalgyt. Nusiperku čeburėką su sūriu ir puodelį kavos, sumoku maždaug 2 litus. Eidamas iš turgaus dr nusiperku 6 bananus už 1 litą. Visai neblogi pusryčiai. Parėjęs į hostelį bandau surasti vakarykščią australų porą, mat tikėjausi, kad kartu važiuosim iki krioklių, taip būtų pigiau nes iki jų apie 25 km. Bet jų neradęs keliauju vienas. Nueinu iki pagrindinio kelio ir labai greit susistabdau mašiną kuri nuveža iki pat krioklių. Dar tikėjausi, kad paprašys sumokėti, nes mašina panaši į taksi, bet pinigų nepaprašo. Čia yra trys kriokliai, du gan dideli ir vienas mažiukas, bet smagiausia tai, kad prie visų jų galima įšokti išsimaudyti, o prie viso to aplink dar ir įspūdingi kalnai. Prieinu prie trečio krioklio, užlipu ant jo viršaus, o ten sau ... read more

Tot: 0.128s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 79; dbt: 0.0753s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb