Jenny D

Jennaires

South America » Colombia » Bogota June 10th 2013

Etz höckli scho daa in Madrid ufme Flughafebänkli und chans chuum erwarte, ändlich id Schwiiz zflüge =) Natürli bini au chli trurig das mis Reisli scho ume isch, sgad so rassig verbii die 5 Mönet ! Nachdem dConny mich wieder verlah hät, hani mi vo Ecuador uf de Wäg nach Kolumbie gmacht. Wilmer nurno 10 Täg verblibe sind, hani mer zwei Ort ganz zHerze gno zum bsueche: Cali, bekannt fürd Salsaszene und Cartagena, swohl schönschte und farbfrohenschte Städtli ade Küste vo Kolumbie. Ufem Wäg uf Cali bini ines Gspröch cho mitme Kolumbianer, öpe so um di 50i ume. Er hätmer verzellt daser e eigni Kafifarm, öpe 3h weg vo Cali hät. Natürli häter mi grad wele zu sich hei ilade! S ischmer parmal passiert das mich Familie oder kolumbianischi Lüüt händ wele ilade. Bi ois wür ... read more
Hostal Viajero
Hostal Viajero :D

South America » Ecuador » North » Quito » Papallacta May 18th 2013

Än riise Knuddel hät sich dazumal, am 18. Mai am Abig in Quito, Ortsziit 18.54 ereignet, wo äntli es urbekannts Gsicht mitme grooosse Smile is Bluehouse Hostal in Quito inezwatschle cho isch, ereignet. Siehe da, Conny my bäscht friend vo de Schwiiz chund mi fü di negste drüü Wuche go begleite!! In Quito händ dConny und ich ois zersch mal 3 Täg Ziit gno, zum vode letschte 4 Mönet zbrichte! Näbedbi hämer en huufe Café trunke und en Plan gmacht, wasmer die folgende 3 Wuche wänd gseh vo Ecuador. Ächli id Berge go wandere, Laguune go besichtige, es paar gmüetlichi Städtrundgäng mache, die wunderschöne Galápagos Insle go bsueche, und zum Schluss dKüste go unsicher mache. Topmotiviert simmer am nägste Tag loos und es paar vom Hostel sind sponti gad au mitcho. Oise ersti Stopp isch Latacunga, ... read more
One second nice weather =)
Cotopaxi uf 4 800müM
Im Cotopaxi Gletscher uf 5 100müM

South America » Peru » Cusco » Cusco » Cusco April 30th 2013

Nach dem schöne Insle-Usflug ufm Titicacasee bini Richtig Peru gstüüret. Zersch uf Cusco, sone schöni Stadt! Nach langer Ziit in Bolivie, wohni usser Sucre nie es schöns, pflägts Städtli atroffe ha, ääääntli mal es Prachtsexemplar namens Cusco. Am morge am 5i bini mitm Bus am Cusco-Terminal achoo und lueg au daa, chund mer es bekannts Gsichtli entgäge! Dä holländisch Daan, wohni im Jungle in Bolivie känneglernt ha. Dasmer Lüüt immer wieder atrifft, wo i di gliich Richtig reised, isch jedoch kein Zuefall…all händ meh oder weniger di gliich Route im Chopf =) So hani mitm Daan sTaxi und es Hostelzimmer teilt und am nächste Morge hämmer plant, wimer de Macchu Picchu uf eigni Fuust chönd bechlättere. Das hämmer mit ä biz Chopfweh gmacht, will am Abig vorher „Queensday“ in Holland gfiirt worde isch! Au wänns es ... read more
Macchu Picchu
Llama
View Macchu Picchu

South America » Bolivia » La Paz Department » Copacabana April 25th 2013

Vo Travellers hani ghört das de Titicacasee viel schöner vo bolivianischer Siite zbewundere isch als vom peruanische Puno us. Im chline, touristische Copacabana achoo, haut mi fräch eini vo Holland ah. Woni hüt Abig schlaf, öbmer wännd es Hostelzimmer teile. So guet wiemer ois verstande händ, hämer beschlosse, am nächschte Tag no mitme Kolleg wo gnau so sponti dezue gstosse isch, d Isla del Sol (Sunneinsle ufm Titicacasee) zbsueche und zbewandere. Ufme gwagglige Boot simmer nach 2h all froh gsi, äntli uf de Sunneinsle acho zsi! Als erschts häts mal 3h in Norde voe Insle wandere gheisse, bevormer ois ufd Suechi nachme Hostel gmacht händ. Willmer vor Sunneuntergang händ wele über d Insle tschumplett sii, hämer ois gad uf de Weg gmacht. Die schöne Ussichte händ ois während de ganze Wanderig zum stuune bracht! Ufm Wäg ... read more
Copacabana
Isla del Sol Hike
Isla del Sol Habitants

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz April 22nd 2013

Vo heisse 35 jamaikanische Grad isches wieder zrugg uf Bolivie, gnauer uf La Paz (3 800mM.ü.M.), de inoffizielle Hauptstadt gange. Han die Höchi dänn schnäll gmerkt, jedesmal wohni wieder zrugg is Hostel gloffe bi, bini wines Ross am schnufe gsi! Und sBierli nacher stiigt eim au no schnäll in Chopf i dere Höchi! La Paz isch eigentli kei schöni Stadt…wie vili anderi bolivianischi Städt wo ich bsuecht ha, hätmer sGfühl dLüüt hebed ihrere Städt nöd so Sorg. Ich vermisse verschide farbigi Hüserfassade, Blüemli ade Balkön..irgendöbis wo chi hübsch usgset! Aber dLüüt händ daa definitiv anderi Problem. Die müend da zerschmal über dRunde cho mit dem wos händ… D Highlights vo La Paz und Umgebig sind für mich de Häxemärt, d Abfahrt vode „Death Road“, und dTour id Pampas in Rurrenabaque gsi. Ufm Häxemärt hätmer näbt huufe ... read more
La Paz View
Death Road Start
Death Road

Jamaica, Jamaica, Jamaica..du gföhrlich bezaubernd schöni Insle! Im Flughafe in Montego Bay acho, hät mi mini ebeso-umereise-Kollegin, dLaura mitme riise Knuddel am Flughafe begrüesst! Läckk hät das guet ta wiedermal öpper zgseh und zknuddle, wohni scho sit langem känn! Scho ufm Wäg zum Hostel und di negste paar Stunde hämer nur scho mal demit verbracht, ois gägesiitig Gschichte, Begägnige, lustigi Erläbnis und co. zverzelle womer uf oisne bisherige Reis scho erläbt händ. DLaura und ich händ ois bi sonre Tour agmolde, wos innert 10 Täg eimal rund umd Insle gad. Da mir aber no chli Zit gha händ bis zum Startschuss, simmer a eim Tag uf eigni Fust mal Mobay (wies dLüüt da nänned) Downtown go discovere. Will weder dLaura no ich ois NULL uf Jamaica vorbereitet händ (ich mein mi händ ois für e Tour ... read more
Drumming lesson with Rastafaris
Say Hi to Maika
Rastafari-Lunch

Da bini aso igstige, inen Bus Richtig Samaipata. Hm..dumm nur das mis Gepäck zu dem Ziitpunkt no noimez andersch umegschwirrt isch! Obwohl mir die flotte Type am Schalter gseit händ ich chöng mis Gepäck ruig bi ihne hinderem Trese lah..si degeds denn ilade. Dere Sach nöd ganz ghüür, aber irgendwie doch wils no ganz vil anderi Stuck gha hät det hine, hanis dän au det platziert. Wonich min Platz im Bus ignoo han und mit mim Nachber echli agfa ha schwätze, hani en ufs Thema Gepäck bi Busreise ufmerksam gmacht. Öb das so riibigslos funktioinert und so.. woner dänn sones Etikettli erwähnt hät, woni theoretisch sött ha ischmer e groooossi Warnlampe i mim Chopf ufglüchtet! Schnäll bini wieder usm Bus usgstige, de Chauffeur gwarnt, er defi ja nönig abfahre (si fahred extrem pünktlich ab wänn alles ... read more

South America » Bolivia » Chuquisaca Department » Sucre March 18th 2013

Bevori min bus uf Sucre gno ha, hani no en Zwüschehalt in Potosí gmacht. 3h weg vo Uyuni – 4050 Meterli über Meer und somit di höchscht glägenscht Stadt vode Wält! Potosí isch eigentli bekannt für sini Miine. Damit mer sich das chli besser chan vorstelle, wie das usgseht i sonre Miine, giz tusigi vo Reisebüros wo Toure det ine abütet. Mir isch das aber z unheimlich gsi! Mir händ Traveller Gschichte verzapft da ischsmer fascht opsi cho..s heg Chind wo schaffed die Miine…dLüüt werded so um di 30 Jahr alt wild Luft und dBedingige so schlächt seged..dMiinearbeiter gsäched aml usser a eimal ein Tag pro Wuche kei Tagesliecht…Es git sogar Tourabüter, womer chan Dynamit chaufe und die Miine zersprenge laah.. (de Guide vo mim Kolleg seg ganz stolz si woner akündet hät, dass sit noistem ... read more
Früchte-Verkäuferin
Bon Appetit =)
Tarabuco Market

South America » Bolivia » Potosí Department » Uyuni March 13th 2013

Byebye Chile, Hello crazy Bolivia! Mit dä Travel Agency « Estrella del Sur « ischs losgange, en flotte Herr hät mich öpe drüviertelstund zspaat am abgmachte Ort in San Pedro de Atacama abgholt und denn ischs richtig Norde gange. Ade bolivianische Gränze hani dänn mini Jeep-Gspöndli für die negste zwei Täg Wüestetripp känneglernt. 5 Powerfraue vo Südafrika! Si händ mi ganz herzlich i ihres Grüppli ufgnoo und sind schauuurig froh gsi um mich, will ich di einzig gsi bi wo änglisch UND spanisch hät chöne, drum hanich de Co-Pilot-Sitz im Jeep übercho. Oise Guide und Fahrer, de Gilmar, hät nämmli keis Wort englisch chöne. S hätmer eigentli no rächt Spass gmacht, au weni natürli nöd alles verstande ha und ich am Gilmar sini Gschichte immer vo öpe 10 Sätz uf 1 kürzt ha =) Eimal häter ... read more
Laguna Blanca
Geiser Sol de Mañana
Laguna Chearkhota

Da bini aso glandet, irgendwo ime chline Dörfli die Wüesti, wos Wasser Mangelwaar isch. Bide Duschene die Hostels wird nöd länger als 3 Minute dusched, was mir erstundlicherwiis liecht fallt, da sWasser sauchalt isch ;) Bide Hiifahrt bim hämer natürli en Halt bim Zoll gmacht zum Stämpel ihole und zum prüefe, dasmer kei Obst und Frischwaar mit übere schmuggled. Will die chilenisch Gränzübergang zimli sträng isch, hädmer nöd mal ei einzigi Banane defe überd Grenze nee! So han ich mich amne Banane-Ässende-Grüppli vo Touriste, Chilener, Argentinier und Co. agschlosse, bevormer s Stämpfeli sind go abhole. Nach dem erfolgriche Banane-Ritual bini dän am Abig nach Sunneuntergang in San Pedro de Atacama acho, da häts mi fascht hineusegjättet wohni in Himmel usegluegt ha!! De Aablick vo dere klare Sternenacht isch fasch surreal.. Milchstrass, Oreon, Southern Cross, alli Sterne ... read more
Volcano Lincancabur
Great view!
Moon Valley

Tot: 0.106s; Tpl: 0.009s; cc: 15; qc: 61; dbt: 0.0645s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb