90 diena. Kelionė.


Advertisement
Published: March 2nd 2013
Edit Blog Post

Ryte kaip ir vakar pusryčiauti keliauju į turgų. Papusryiavęs dar užeinu į vietinį muziejų kur galioja tas pats bilietas kaip ir vakar dienios griuvėsiams. Po to grįžęs susikraunu daigtus, dar prieš išeidamas atsigeriu arbatos ir einu iki pagrindinio kelio nuo kur turėtų būti vairuotojų norinčių mane pavežti iki Santa Cruz. Čia procedūra panaši kaip ir atvažiuojant, viaruotojai laukia, kol bus pilna mašina ir tada važiuoja. Pasidedu kuprinę į mašiną ir greit užbėgu į šalia esančią parduotuvėlę nusipirkti ką nors užkąsti. Išeinu iš parduotuvės, o mašinos su visa mano kuprine nebėra. Ten mano visi dokumentai, kompas kortelės ir t.t. Bet šalia stovintys žmonės nuramina, sako jis išvažiavo paimti vieną žmogų kelionei. Ir ištiesų grįžta už maždaug 10, bet vistiek jausmas nekoks. Maža pamokėlė, kad nė minutei nereik palikti savo daigtų be priežiūros. Atvažiuoju į Santa Cruz, tik išleidžia mane visai ne tam rajone iš kurio išvažiavau į Samaipata. Iš tikrūjų net neįsivaizduoju kuriam miesto gale esu. Klausiu vietinių okiu autobusu galiu nuvažiuoti iki centro, bet visi rodo skirtingomis kryptimis. Sėdu į taksi, pasirodo visai netoli centro ir buvau, per 10 min mane nuveža iki centrinės aikštės. Einu iki Vivianos namų iš kur turiu pasiimti likusius savo daigtus prieš iškeliaujant į Braziliją. Namie niekas durų neatidaro, skambinu - neatsiliepia. Laiko dar šiek tiek turiu, tad einu paieškoti konors užkąsti. Viviana atsiunčia žinutę, kad ji nenamie, bet gali per pusvalandį atvažiuoti. Atvažavo už kiek daugiau nei valandos, bet tai manes nenustebino žinant Bolivišką laiko suvokimą. Nubėgęs pasiimu kuprinę, tad greit pasitikrinu el. paštą, greitai atrašau laišką Willui pas kurį apsistosiu Bonito mieste. Viviana nuveža mane iki stoties, dar prasukdama pro didžiausią miesto parką, kuris man neatrodo labai didelis, pilną žmonių. Stotyje turiu dar apie valandą laiko iki traukinio, peronas kolkas uždarytas, tad nubėgu pavalgyt prieš kelionę, mat nežinau ar gausiu maisto traukinyje. Dar kelionei nusiperku sūrio spurgų, bet vandens. Prieš įeinant į peroną du policininkai patikrina pasą, po to kuprinę, o didžiąją kuprinę tenka priduoti į bagažą, už ką dar aišku ir sumokėti reikia. Bolivijoj įprasta stotyse sumokėti už terminalo naudojimą, tad prieš įeinant į peroną tenka nusipirkti dar vieną bilietuką, tiesa jis nebrangus, apie 1,5 Lt. Traukinys atrodo visai naujas, bet stebėtinai trumpas, vos 2 vagonai. Nieko keisto, kad ir kaina nemaža už tokią kelionę. Viduj miegamų vietų nėra, bet tikrai labai patogu, panašu, kad šitas transportas skirtas aukštesnės klasės žmonėms. Traukinyje rodo kelis filmus, duoda ir vakarienę, tad kelionė nebloga.


Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement



Tot: 0.073s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 29; dbt: 0.0403s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb