Rondreizen door Zuid-Afrika 2016 (5)

South Africa's flag
Africa » South Africa
March 13th 2016
Published: March 13th 2016

Dit blog gaat geen reisverhaal meer zijn, we zijn immers al weer thuis: de backpacks uitgepakt, de was weer gedaan, souvenirtjes een plaatsje gekregen en we proberen het "gewone" leven weer op te pakken.

Gelukkig is het lenteachtig weer en kunnen we genieten van buiten dingen doen. Al zijn we ook aardig in de weer met blogs en foto's.

Ik heb een heleboel filmpjes gemaakt, waar prachtige opnames bijzitten. Maar er zitten ook opnames bij die wat minder van kwaliteit zijn, soms wat bewogen, maar die ik toch in dit blog ga zetten omdat er bijzondere dingen op te zien zijn.

Bedenk dat we af en toe op hobbelende jeeps reden. Vaak vanuit de auto gefilmd hebben (je kan nu eenmaal niet even uitstappen om die leeuw te filmen). Vaak ook heb ik een stuk ingezoomd om de dieren zo dichtbij mogelijk te filmen en dan is het moeilijk om de camera doodstil te houden. En last but not least: ik heb een goede camera, maar ben geen prof 😊

Aanvulling: Ik kan op dit moment nog geen filmpjes bewerken, dus alleen onbewerkte filmpjes!

Hier volgt het 1e filmpje: Leeuwen in Manyeleti

Luipaard in Krugerpark:

iSimangaliso Wetland Park;

Rit via Bhangaai gate door iSimangaliso

iSimangaliso Wetland Park;

Rit via Dukuduku gate door iSimangaliso en nachtsafari

Saint Lucia Estuary // iSimangaliso Wetland Park

Hluhluwe/iMfolozi park: dagje safari!

Oribi Gorge

Naar Lesotho over de Sanipass

In Underberg: The Old Hatchery

In de Drakensbergen

Pin Tailed Whydah

In Golden gate NP:

Zadeljakhals eet een prooi (black-backed jackal)

Seccretarisvogel

Vogels:

Zwarte Wildebeesten

20th March 2016

filmpjes
Hoi Marja Mooie scherpe en leuke filmpjes van deze prachtige roofdieren.

Tot: 0.06s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0275s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb