Nog maar net in Schotland en we hebben al in een gevangenis gezeten!

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » Scotland » Argyll » Inveraray
August 3rd 2014
Published: August 3rd 2014

Omstreeks 16u vertrokken we met de auto richting Rotterdam. Huh? Rotterdam? We gingen toch naar Schotland zullen jullie lezertjes nu denken! Ja, maar met de auto is het moeilijk rijden over water, dus moeten we op een overzetboot! En die vertrok in Rotterdam. 😊

Altijd lekker eten op den boot en dat was ook deze keer niet anders! We wisten niet wat eerst nemen! Maar die lekkere ribbekes mochten niet ontbreken op een bord! Daarna even uitwaaien op het buitendeck en uitblazen in de bar. Gezellig gezellig gezellig! 😊

De nacht was rustig en we hebben goed geslapen op de boot in onze kajuit. Toen ik binnenkwam (De oudjes sliepen al) verwachtte ik drie stoomboten te horen, maar toen dit niet het geval was, checkte ik bij iedereen toch even de ademhaling. Vreemd genoeg was het een rustige nacht.

Een zachte stem wekte ons uit onze slaap. De dromen werden doorprikt door de intercom. 6u, Tijd om op te staan. De greutva weigert om zijn uur te verzetten, wat dus voor hem enige verwarring zal brengen in de loop van de reis.

Na een lekker eerste English breakfast, konden we vertrekken. voor ons lag een weg van 550 km mooi landschap met bergen, schapen, watertjes, bomen en rotsen.

De ramen hebben bijna heel de weg opengestaan om de frisse berglucht op te snuiven, maar ook vooral om andere lucht buiten te krijgen. (Verandering van spijs heeft zo zijn effect)

We zijn dan NIET gestopt in Glasgow tot mijn grote spijt, want het bleek daar veel te druk. Voor niks mijn Doctor-outfit aangedaan!

De jeugd at hun middageten in een Burger King en de andere kant van de generatiekloof at een eenvoudig broodje.

EĆ©nmaal aangekomen in Inveraray, bezochten we een oude gevangenis waar ze ons al bijna niet meer lieten gaan wegens verstoring van de orde. Leuke foto's!

Avondeten deden we in ons hotel, en lekker dat dat was!

Ohja, en even over het weer! laat het mij zo samenvatten: Typisch Schotland! 😊

Na nog een verfrissende avondwandeling, zijn we nu hier belandt waar ik de Travelblog schrijf. wat er hierna nog gebeurt is een raadsel voor jullie, maar ook voor mij. Want als zes De Vree's op stap zijn, is alles mogelijk...

Welke wilde avonturen deze bende nog zal beleven, lees je in de komende blogs!

Slaapwel!

Groet!

Rick.

😊

PS: Ik heb wat moeite met de foto's te uploaden, maar Ik probeer het in orde te krijgen tegen volgende blog! Maar geen beloftes!

4th August 2014

plezant dat er een blog is, blijf ik op de hoogte van de apestreken (heb ineens de blog van de ardeche gelezen,stond er ook op). Geniet van de volgende dagen.

Tot: 0.063s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 31; dbt: 0.0397s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb